abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:55:40 #51
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_117714816
Vraag bij buren die in een soortgelijk huis wonen waar hun groene kabel binnenkomt. Negen van de 10 keer komt ie bij jou dan ook op die plek het huis in.

Trouwens, zo veel plekken kunnen dat toch niet zijn? :?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_117716866
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef static het volgende:
Dat had ik inderdaad toen ik dit topic opende, kwam allemaal veel te hoog binnen. Is toen buiten verholpen, maar nu heb ik het weer op een paar kanalen, een mix van digital/HD.
laat ze maar weer met een meet apparaat meten? :P
en anders graven ze maar een nieuw stukje groen in vanaf de straatkast >:)
pi_117723508
Static met prachtig apparatuur maar toch brak beeld. Hmm. Je doet toch iets niet goed.
imo UPC... niet je apparatuur..

Trouwens? Wat doe je met COAX op zo'n TV?

[ Bericht 11% gewijzigd door Eelcotje84 op 08-10-2012 10:30:00 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:26:54 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_117725501
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Eelcotje84 het volgende:
Static met prachtig apparatuur maar toch brak beeld. Hmm. Je doet toch iets niet goed.
imo UPC... niet je apparatuur..

Trouwens? Wat doe je met COAX op zo'n TV?
Eh ja, coax, wat is daar mis mee? Prachtig beeld. :)

Maar goed, monteur komt vandaag langs.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_117726371
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef static het volgende:

[..]

Eh ja, coax, wat is daar mis mee? Prachtig beeld. :)

Maar goed, monteur komt vandaag langs.
Ik dacht eerder aan glasvezel -> modem -> CAT 6 utp kabel -> TV
Daarintegen zal je idd weinig verschil bemerken.. maar goed. COAX is een beetje aan't doodgaan

Ben benieuwd wat de monteur te zeggen heeft.. ~O>
pi_117726526
Coax aan het doodgaan? Volgens mij heeft Ziggo nog nooit zoveel abbo`s mogen verwelkomen laatste jaren.
pi_117726601
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Scorpie het volgende:
Coax aan het doodgaan? Volgens mij heeft Ziggo nog nooit zoveel abbo`s mogen verwelkomen laatste jaren.
Zal niet lang meer duren.. om te beginnen heeft een groot deel van nederland al glasvezel. Daarna die ouwe prut COAX er uit..
pi_117726644
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef Eelcotje84 het volgende:

[..]

Zal niet lang meer duren..
Want? De uitrol van glasvezel laat nog wel even op zich wachten, is duur want de investering wil men eruit halen, en KPN met hun digitenne shizzle is niet echt een waardig concurrent. Hoe zie jij dat precies?
pi_117726989
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe zie jij dat precies?
Omdat Enschede al vrij lang op glasvezel zit word ik daar niet zozeer mee geconfronteerd. Ik had het idee dat er flink aan de weg werd getimmerd om elk huishouden een FTTH (fibre to the home) te krijgen in Nederland en dat er een stormloop aan aanbieders zijn die elkaar zelfs in de weg lopen. Bijvoorbeeld in Twente regio: Reggefiber <&> Cogas.
http://www.stratix.nl/glaskaart/

Op zich is nog maar een klein percentage aangesloten maar het is onvermijdelijk de toekomst.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:08:30 #60
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_117737834
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:13 schreef Eelcotje84 het volgende:

[..]

Omdat Enschede al vrij lang op glasvezel zit word ik daar niet zozeer mee geconfronteerd. Ik had het idee dat er flink aan de weg werd getimmerd om elk huishouden een FTTH (fibre to the home) te krijgen in Nederland en dat er een stormloop aan aanbieders zijn die elkaar zelfs in de weg lopen. Bijvoorbeeld in Twente regio: Reggefiber <&> Cogas.
http://www.stratix.nl/glaskaart/

Op zich is nog maar een klein percentage aangesloten maar het is onvermijdelijk de toekomst.
Hier in het dorp leggen ze op dit moment ook glasvezelkabel aan; iedereen krijgt standaard een huisaansluiting; of je er nou wel of niet gebruik van gaat maken.
En de eerste vijf jaar heeft een handvol providers het alleen recht om op dat glasvezelnetwerk zijn diensten aan te bieden, ik heb al eens gekeken naar de tarieven van die providers maar die ontlopen elkaar niet veel; sowieso niet als je het dan ook gaat vergelijken met de (kabel)prijzen van UPC.

Ik zie het nog niet zo'n vaart lopen met dat glasvezel :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:10:06 #61
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_117737916
Alleen bepaalde wijken (nieuwere zoals ijburg) hebben glasvezel hier in Amsterdam. Woon in Zuid, daar zijn nog geen plannen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_117740122
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hier in het dorp leggen ze op dit moment ook glasvezelkabel aan; iedereen krijgt standaard een huisaansluiting; of je er nou wel of niet gebruik van gaat maken.
En de eerste vijf jaar heeft een handvol providers het alleen recht om op dat glasvezelnetwerk zijn diensten aan te bieden, ik heb al eens gekeken naar de tarieven van die providers maar die ontlopen elkaar niet veel; sowieso niet als je het dan ook gaat vergelijken met de (kabel)prijzen van UPC.

Ik zie het nog niet zo'n vaart lopen met dat glasvezel :)
van mij mogen ze t aanleggen hoor :Y) als ze t maar bij iedereen in de meterkast plempem..

en dat je dus ZELF kan beslissen als je er iets mee wil of niet :-)

voorlopig zit ik prima bij Ziggo met 60/6 :P
pi_117806349
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef kwib het volgende:
Vraag bij buren die in een soortgelijk huis wonen waar hun groene kabel binnenkomt. Negen van de 10 keer komt ie bij jou dan ook op die plek het huis in.

Trouwens, zo veel plekken kunnen dat toch niet zijn? :?
Dit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')