Golge haramileriquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Weissman het volgende:
Senin adini anmamak, sartidir dostlugumun.
Anladiysam çin olayim. Aaaa böyle -> -_-quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Weissman het volgende:
Senin adini anmamak, sartidir dostlugumun.
dat is waar. Diepe shit broquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach, er zijn momenten waarop je jezelf niet eens kan vertrouwen
Songtekst van Sagopa Kajmer..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Anladiysam çin olayim. Aaaa böyle -> -_-
24/7 bro..quote:
Dat hoeft inderdaad niets te zeggen over jouw leefstijl.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn argument was dat hij weet hoe het aan toe gaat op Nederlandse universiteiten.
Ik meen een sample van ''Sabuha'' van Ibo te horen.quote:
Moest ik ook direct aan denken, jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik meen een sample van ''Sabuha'' van Ibo te horen.
Waarom denk je dat dit filmpje nuttig voor mij kan zijn ?quote:
heec.. saka yaptiim be gulum..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit filmpje nuttig voor mij kan zijn ?
Met dit couplet. Geniaalquote:
Geschreven door Yavuz Sultan Selim. Opgesplitst in stukjes lees je zowel van links naar rechts als van boven naar beneden hetzelfde.quote:Sanma şâhım__/herkesi sen_____/sadıkâne____/yâr olur.
Herkesi sen___/dost mu sandın__/belki ol______/ağyâr olur.
Sadıkâne_____/belki ol_________/âlemde_____/serdâr olur.
Yâr olur______/ağyâr olur______/serdâr olur__/dîldâr olur.
Luister jij voor het eerst Sagopa..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Met dit couplet. Geniaal.
[..]
Geschreven door Yavuz Sultan Selim. Opgesplitst in stukjes lees je zowel van links naar rechts als van boven naar beneden hetzelfde.
Ninja editor..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Buyur size:
[youtube]IZcOEaHq3gg&ob=av3e[/youtube]
quote:
Nee, hoezo dat? Ik weet het, Kaf Kefquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister jij voor het eerst Sagopa..?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Nee, hoezo dat? Ik weet het, Kaf Kef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |