Burakius komt uit die nabijheid, Poelenburg, kennen jullie elkaar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef istem01 het volgende:
Dichtbij amsterdam, zaanstad. ik voel me beter bij turken dan bij nederlanders ondanks het geroddel
Mag ik ook andere sappen tappen ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:50 schreef zarGon het volgende:
Mijn puist kriebelt. Bilge, kom je 'm uiknijpen wanneer het zo ver is?
Zoiets, ik ga studeren in Gent. Ik kan daar ook werk via via krijgen omdat mijn connecties daar een stuk sterker zijn dan hier.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:52 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Leuk! Ga je daar studeren, omdat de studie hier niet bestaat? En heb je al voor een stad gekozen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:45 schreef Arcadia het volgende:
Als ik er eentje koop, dan ga ik een 3D-printer printen en die verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig trouwens dat je makkelijk werk kunt vinden daar. Ik ben zelf met een vriendin ooit wezen kijken bij de KUL. Ga jij dan ook op kotquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoiets, ik ga studeren in Gent. Ik kan daar ook werk via via krijgen omdat mijn connecties daar een stuk sterker zijn dan hier.
Yup. De hoca bij de moskee vond dat eigenlijk niet kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wel handig trouwens dat je makkelijk werk kunt vinden daar. Ik ben zelf met een vriendin ooit wezen kijken bij de KUL. Ga jij dan ook op kot?
Je hebt het besproken met de imaamquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yup. De hoca bij de moskee vond dat eigenlijk niet kunnen, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen rottigheid ga uithalen.
Dit was vorig jaar bij DWDD. Wel gaaf inderdaad, maar die laatste optie die jij noemt is wel wat minderquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Het grote 3D-printer topic
3D-printen: de toekomst!![]()
Stel je eens voor wat voor ingrijpende veranderingen dit teweeg kan brengen in de wereld: Westerse bedrijven die hun productie terughalen naar het Westen omdat printen een goedkopere optie is geworden, rebellenlegers en gangs die een 3D-printer aanschaffen om er wapens mee uit te printen, etcetera, etcetera...
Training in wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar dat zijn indirekt meer wensen, zou de eerste geest dat wel toestaan? Voor je het weet zit je met een kudde geesten die je wensen niet kunnen uitvoeren... Je zou die geesten kunnen verhandelen neem ik aan dus dan kan je een S-klasse kopen en Hakan Sukur je 1 op 1 laten trainen...
Zijn argument was dat hij weet hoe het aan toe gaat op Nederlandse universiteiten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Je hebt het besproken met de imaam! Wat zijn de argumenten voor zijn mening dat hij het niet vindt kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |