quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:28 schreef Etsu het volgende:
ik drukte op 'nieuw topic', tweemaaltoen had ik de goeie knop en typte ik 'ezell <3' en toen had jij hem al gepost
Drizzt mijn negerquote:
had je goffedomme wel eerder mogen zeggenquote:
wat heeft ooit wijsgemaakt dat ik een jongen ben dan?quote:
Oei, snel ff m'n boobies pront opschudden danquote:
Whiskey/colaatje bij de hand, kiekn of ik dan es sneller in slaap valquote:
hoe verzeil jij hierquote:
ik zie je posthistorie, in kpd gepost met n naaktfoto van jezelfquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heeft ooit wijsgemaakt dat ik een jongen ben dan?
hoor ik vakerquote:
Nieuwe Topics, en ik post af en toe in MLNquote:
Etsu. Hij vond het gezellig met jou gisteravond.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat heeft ooit wijsgemaakt dat ik een jongen ben dan?
ach zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuwe Topics, en ik post af en toe in MLN
dm gesprek verspreiding ditquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu. Hij vond het gezellig met jou gisteravond.
Lekker hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whiskey/colaatje bij de hand, kiekn of ik dan es sneller in slaap val
het is dan ook zeer terechtquote:
niks mis mee, misschien ben ik gewoon in de warquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie je posthistorie, in kpd gepost met n naaktfoto van jezelf
Tof. Ik hoop dat hij heeft genoten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu. Hij vond het gezellig met jou gisteravond.
Nou.... Daar mag ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof. Ik hoop dat hij heeft genoten.
quote:
er staat 2happy4u op je lul geschreven, even ter info.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niks mis mee, misschien ben ik gewoon in de war
Ik was er zelf toch bij. Ga verder.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou.... Daar mag ik niks over zeggen.
[..]
nooit meisjes met lullen gezien?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
er staat 2happy4u op je lul geschreven, even ter info.
Niks te melden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was er zelf toch bij. Ga verder.
Ik zal de volgende keer beter mijn best doen.quote:
hij is ook echtquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, wel met dildo. maar jouwe foto leek echt.
meiske tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef Ezell het volgende:
Dit topic gaat echt de verkeerde kant op, meiden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
aardige knul hoor, weet hoe hij mensen moet plezieren
denk t ook nietquote:
quote:
qft, ik kom nergens anders..... letterlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
albert heijn is wel de beste supermarkt
Leugens, Edah ftwquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
albert heijn is wel de beste supermarkt
hebben we hier niet in holland.quote:
Hadden we wel, bazigste supermarkt om te werkenquote:
Iddquote:
bestekquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Etsu het volgende:
Zo, ik heb de Blokker leeggekocht. Nu de marskramer en ikea nog, dan ben ik er klaar voor.
Oja, die mensen kunnen niet afrekenen dus ik heb niks betaald voor m'n 6-delig bestek
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:31 schreef Etsu het volgende:
patat eten doe je met een vork en een mes, dude
kloptquote:
in mijn huisje is het godverdomme patat en vreten we het met mes en vork, anders wijs ik je naar de deurquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef ThaTim het volgende:
1. Het is friet.
2. Friet eet je goddomme met je handen.
Alsof ik ooit ergens ga eten waar men friet patat noemtquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mijn huisje is het godverdomme patat en vreten we het met mes en vork, anders wijs ik je naar de deur
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef ThaTim het volgende:
1. Het is patat
2. Patat eet je goddomme met je handen.
quote:
quote:
kom haten danquote:
oei oei, het valt niet meequote:
Naast mij is een kamer, en boven mij zijn nog 2 anderen. Dus in totaal 3 huisgenoten. Maar we delen alleen de voordeur, wasmachine en droger. En ieder eigen keuken/wc/badkamer.quote:
wie weet zijn ze 24/7 bezig. idk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2 weken, haha, dan is je huisbaas wel heel optimistisch
Ik ben erbijquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Etsu het volgende:
hoop wel uiteindelijk 29 juni, want dan heb ik mn examenfeestje in groningen, dus kunnen mensen bij me pitten. anders is t zo'n gedoe.
Gewoon in Zwolle journalistiek gaan doen, maar een uurtje met de trein vanuit Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:23 schreef Ezell het volgende:
Ik ook. Scheelt toch maar een uur reizen per schooldag.
Moet zelfs.quote:
Nah, Utrecht bevalt mij wel. Windesheim is tevens niet zo lobi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon in Zwolle journalistiek gaan doen, maar een uurtje met de trein vanuit Groningen
Maar: Zwolle + Groningen >>>>>>>> alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, Utrecht bevalt mij wel. Windesheim is tevens niet zo lobi.
Utrecht + Amsterdam + Ezelldorp >>>> allesquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar: Zwolle + Groningen >>>>>>>> alles.
Etsu, mijn persoonlijke chauffeur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef Etsu het volgende:
ezelltje, ik zou wel iets te doen hebben meenemen voor in de trein, want steeds naar paarden in het weiland kijken gaat snel vervelen
quote:
Jongens, wel een emmer eronder zetten hè.quote:
Groningen is wel ver weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Etsu het volgende:
hoop wel uiteindelijk 29 juni, want dan heb ik mn examenfeestje in groningen, dus kunnen mensen bij me pitten. anders is t zo'n gedoe.
Een keer geweest, was oké.quote:
Voor het eerst en jij komt uit Rotterdamquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
Voor t eerst kapsalon gegeten, is best lekker
Kaasrol
wereldvreemde jongenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
Voor t eerst kapsalon gegeten, is best lekker
Kaasrol
Ik kom niet uit Rotterdam. Ik woon er alleen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor het eerst en jij komt uit Rotterdam![]()
?!
Alsnogquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Rotterdam. Ik woon er alleen.
Alleen te eten als je bezopen bent, anders is het een gore bende.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar 1 keer op, had lekkerder eten gegeten.
ik heb het alleen gegeten terwijl ik gezopen had, dus geen idee of deze stelling kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alleen te eten als je bezopen bent, anders is het een gore bende.
Nou, ik heb het een keer nuchter op en er was niet veel aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb het alleen gegeten terwijl ik gezopen had, dus geen idee of deze stelling klopt
ooit maar eens een keer nuchter proberen danquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het een keer nuchter op en er was niet veel aan.
Jij houdt sowieso niet van eten. En laat staan over eten praten. Wie ben jij en wat heb jij ket dastan gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het een keer nuchter op en er was niet veel aan.
Eten afkraken daarentegen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij houdt sowieso niet van eten. En laat staan over eten praten. Wie ben jij en wat heb jij ket dastan gedaan?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eten afkraken daarentegen.![]()
En nee, ik hecht er sowieso geen waarde aan, inderdaad.
Dastan is even weg.
staat op de trapquote:
ik en bezopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alleen te eten als je bezopen bent, anders is het een gore bende.
Voor 1,- euro?quote:¤1,00 ipv ¤9,80 - Bij Subway een Premium Sub menu: een 30 cm Sub naar keuze, chips of een cookie en 0,5L fris naar keuze!
Subway Kinkerstraat 230 in samenwerking met Social Deal
omg hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Dastan het volgende:
Nog even iets over eten, hoe is dit mogelijk?
[..]
Voor 1,- euro?
Raar...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Dastan het volgende:
Nog even iets over eten, hoe is dit mogelijk?
[..]
Voor 1,- euro?
Ik ga niet speciaal naar de Kinkerstraat voor een broodje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Als ik 'm deel met jullie en jullie kopen het ook, is ie voor mij gratis.
OKEquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal naar de Kinkerstraat voor een broodje.
ik wil geen eten op facebook hebben,quote:
je kon ook mailen of privé bericht a Zemmelquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik wil geen eten op facebook hebben,
hier is ie gewoon:
http://www.socialdeal.nl/steden/amsterdam
Nee, want als je op `deel` klikt, komt het op je muur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kon ook mailen of privé bericht a Zemmel
wijfquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef leeell het volgende:
gedraag jullie eens, de enige die mensen mag afkatten ben ik
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef leeell het volgende:
gedraag jullie eens, de enige die mensen mag afkatten ben ik
weer haat, weer laat ik hetquote:
De sanctie volgt nogquote:
doe ik nooitquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef Ezell het volgende:
O ja, vanavond helemaal niks voor school doen.
trok die 1 liter van je dat ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef Etsu het volgende:
zo, ben ik weer na een zwitser ingehaald te hebben die 70 reed op een snelweg
niveautechniek ? :S :Squote:
vind ik leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:59 schreef leeell het volgende:
ik heb vandaag mn peuk aangestoken met mn brommer , zonder vuur, applaus graag
niks mis met weten hoe je auto in elkaar steekt, zouden jullie uberhaupt weten hoe een auto vooruit kan komen ?quote:
door op het gaspedaal te drukkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met weten hoe je auto in elkaar steekt, zouden jullie uberhaupt weten hoe een auto vooruit kan komen ?
nee, niets mis mee, maar ja, ook niet echt huillachwaardigquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met weten hoe je auto in elkaar steekt, zouden jullie uberhaupt weten hoe een auto vooruit kan komen ?
en wat gebeurt er dan ?quote:
hatenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
AUTOMAAT RIJDEN_!!!
mwah, voor stadsverkeer wel chill, de rest niet
saai manquote:
je valt in herhaling inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw hoofd is een en al faal, maar dat is je waarschijnlijk al verteld
ja klopt, maar dat zou bij mij niet overwegen, leuk man, bietje met die koppeling spelenquote:
tot dit:quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat zou bij mij niet overwegen, leuk man, bietje met die koppeling spelen
alsof jij al auto mag rijden bebequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
AUTOMAAT RIJDEN_!!!
mwah, voor stadsverkeer wel chill, de rest niet
nog paar weekjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij al auto mag rijden bebe
lijkt me helemaal niet fijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
een 50cc brommertje kan ook gewoon 200 km/u
is ontzettend eng ja.quote:
doe je nu sarcastisch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
is ontzettend eng ja.
maarja...... kan wel enzulks
nee, weet je hoe hard dat is op een brommer, 100 is al angstaanjagendquote:
no maar mn postcount hequote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, weet je hoe hard dat is op een brommer, 100 is al angstaanjagend
niet weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef Dastan het volgende:
op de step op de step
ben zo blij dat ik 'm heb
pa pa pa pa pa daaaa
ga op kamers dan mopquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:16 schreef Ezell het volgende:
Treinen.Was in het begin nog wel leuk, maar nu niet meer. Ik leef zowat in die dingen.
als je valt ben je morsdood jaquote:
welke dingen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgend schooljaar ga ik het proberen! Nu komt het even niet goed uit met andere dingen.
shemale / biquote:
ja dagquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
gelukkig wist ik dat op dat moment niet
ik ook, daarom ieder weekend naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan op korte termijn nog niet. Heb hier in de buurt nog wat verplichtingen.
jaquote:
neequote:
Dat is dus wat ik niet wil. Wil niet 'verplicht' telkens naar Ezelldorp.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook, daarom ieder weekend naar huis.
maar voel je je dan een meisje ofwatquote:
Wat voor verplichtingen dan? Kan er geen bedenken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet wil. Wil niet 'verplicht' telkens naar Ezelldorp.
omdat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet wil. Wil niet 'verplicht' telkens naar Ezelldorp.
19quote:
nah is niet zoquote:
Dikke lobbi voor jou.quote:
Ezell en ik hebben werk in onze eigen steden, vanzelfsprekend dat er een andere baan in een studentenstad niet voor het oprapen ligt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat voor verplichtingen dan? Kan er geen bedenken.
Ezell had haar baan opgezegd meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell en ik hebben werk in onze eigen steden, vanzelfsprekend dat er een andere baan in een studentenstad niet voor het oprapen ligt.
quote:
Ze heeft er twee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ezell had haar baan opgezegd meen ik me te herinneren.
Op een gegeven moment niet meer hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Dastan het volgende:
Daarbij, werken in een supermarkt kan overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |