quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Je kan duidelijk niet rijden. Niet met je scooter en niet met je auto. Pak de bus!
quote:
quote:
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuquote:
0,0quote:
Dus je was niet op tijd met reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef HeetBoven het volgende:
(beetje laat, maar ok ik weet wel zeker dat ik op tijd reageerde) en ipv mijn rem trap ik het koppelingspedaal invoordat ik het door had zat de trekhaak van mijn voorganger al in de radiator
Ja, mafkees, wat wil je dan? Alles waar een motor bij komt kijken rij jij in de soep, en dan rij je achterop een andere auto en dan wil je ook nog zeggen dat je op tijd reageerdequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuhad eigenlijk niets anders verwacht
Dan wel deze, heb ik ook nogquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dus je was niet op tijd met reageren.
Pak de fiets!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, mafkees, wat wil je dan? Alles waar een motor bij komt kijken rij jij in de soep, en dan rij je achterop een andere auto en dan wil je ook nog zeggen dat je op tijd reageerde![]()
Nee, je reageerde niet op tijd, want anders had je tijd gehad om de correcte pedaal in te trappen alsnog (Ik bedoel, dafuq?) Je hebt achter op een andere auto gezeten, dus je was NIET op tijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef HeetBoven het volgende:
en ipv mijn rem trap ik het koppelingspedaal in![]()
Wat klopt hier niet?quote:geslacht: Man
Klopt, mis getrapt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoe kun je in godsnaam de koppeling met de rem verwarren, je bedient ze niet eens met dezelfde voet!
Het was een heel aardige Marokkaan (ze bestaan echt!) ik moest weg van de politie op dat punt en was al bijna thuis, dus heb het gegokt en ben dus doorgereden (temp is niet naar het rood gegaan, wel waarschuwingssignaal) en hij achter me aan. Even de formulieren ingevuld en wat gedronken en gekletst, telnrs. uitgewisseld en dat was het.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef H-D het volgende:
Je hebt al genoeg shit dus ga je niet afzeiken. Succes ermee en leer er wat van.
Vraag me wel af trouwens; hoe reageerde de voorganger?
Daarom altijd een trekhaak monteren, ook al zul je nooit en te nimmer er wat achter hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuhad eigenlijk niets anders verwacht
[..]
0,0
Over een week of wat lezen we dus een nieuw topic van jouw hand dat je deze ook in de kreukels gereden hebt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dan wel deze, heb ik ook nog![]()
[ afbeelding ]
verstand van auto's heb je dus echt niet. Zit een sensor in die het leidingssysteem meet en zonder vloeistof krijg je onmiddelijk een hogere meetwaarde (wat dus ook gebeurde toen ik aankwam) maar nog geen rood. Dat krijg je wel degelijk als je door blijft rijden zonder vloeistof.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
De temp gaat idd niet naar het rood zonder koelvloeistof....
Euh, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zit een sensor in die het leidingssysteem meet en zonder vloeistof krijg je onmiddelijk een hogere meetwaarde (wat dus ook gebeurde toen ik aankwam) maar nog geen rood.
Dat is wel weer tof danquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Het was een heel aardige Marokkaan (ze bestaan echt!) ik moest weg van de politie op dat punt en was al bijna thuis, dus heb het gegokt en ben dus doorgereden (temp is niet naar het rood gegaan, wel waarschuwingssignaal) en hij achter me aan. Even de formulieren ingevuld en wat gedronken en gekletst, telnrs. uitgewisseld en dat was het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |