Zo, dat ziet er niet verkeerd uit!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef Oceanonix het volgende:
vandaag het een stukje van het buikspek klaar gemaakt met char siu mix van de toko. De buikspek eerst ingesneden tot op de huid. Daarna marineren en tenslotte bbq-en (waarbij de marinade met honing over de buikspek is aangebracht).
Het spek was boterzacht na afloop. Heerlijk.
[ afbeelding ]
deel 1
[ afbeelding ]
deel 2
[ afbeelding ]
deel 3
[ afbeelding ]
deel 4
[ afbeelding ]
deel 5
Mooi dat je toch nog wat hebt kunnen regelen met je collega'squote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef RolandArthur het volgende:
Logistiek was het helaas niet mogelijk om op korte termijn mee te doen aan de actie van Isis. Inmiddels hebben we wel via Koopeenvarken een aantal stukjes big binnenHet vlees is afkomstig van een Heldervarken, opgegroeid nabij Winterswijk, niet ver van Isis. De smaak is goed en het geld waard. Nadeel is dat er niet gekozen kan worden welke stukken je wilt en dat de prijs aanzienlijk hoger is dan die van Isis. Voordeel is dat de stukken netjes vacuum verpakt in een nette doos naar je toegestuurd worden. Dat is ook wat waard. Binnenkort komt er weer een pakket binnen van Koopeenkoe, voorgaande is uitstekend bevallen
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in een Fok-varken; Ik ben nog steeds een voorstander van dit idee. @Isis, zou je aan kunnen geven aan welke voorwaarden dit moet voldoen en of je hier nog aan mee wilt werken? Ik zou je dankbaar zijn. Indien de big niet te oud en te zwaar geworden is kan ik met collega´s en vrienden en familie tot een halve big afnemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |