Helaas wel. Sommige merken hebben een coating voor de zinc oxide deeltjes, maar de meeste niet. Als je zonnebrandcreme antioxidanten bevat, gaat dit het probleem gedeeltelijk tegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:15 schreef z80 het volgende:
@ steer
geld dit ook voor de zonnebrand die in Europa wordt verkocht?
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)sico-op-kanker.dhtml
Heb je gelijk in!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef TAV74 het volgende:
@P: maar is het wel zo integer/slim om dit soort dingen op een open forum te roepen over organisaties waar je zakelijk mee te maken hebt?
maar wel compatibel met bijna elk software pakket. en dat is ook wel eens handig.quote:
Daar hebben ze XML voor uit gevondenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef z80 het volgende:
[..]
maar wel compatibel met bijna elk software pakket. en dat is ook wel eens handig.
ben je niet verplicht een bepaald software pakket of software huis te gebruiken.
better save than sorryquote:
Maar je hoest nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef LieLie het volgende:
Mijn hoestprikkeldempende hoestsiroop is op
quote:
Iddquote:
Nee, daar is nog genoeg van! En ik zit een beetje in de droge kriebel/kokhalsfase.. Wel kriebel, maar niet goed kunnen hoesten, dus forceren, dus kokhalzenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je hoest nog niet?
Ik neem altijd noscapinehydrochloride als ik van m'n hoestprikkel af wil, maar dat heb ik al 2 jaar niet meer gehad.
De golferoplossingquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, daar is nog genoeg van! En ik zit een beetje in de droge kriebel/kokhalsfase.. Wel kriebel, maar niet goed kunnen hoesten, dus forceren, dus kokhalzen![]()
Huis-tuin-en-keuken-tips, anyone?
Noscapinequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, daar is nog genoeg van! En ik zit een beetje in de droge kriebel/kokhalsfase.. Wel kriebel, maar niet goed kunnen hoesten, dus forceren, dus kokhalzen![]()
Huis-tuin-en-keuken-tips, anyone?
Dan ga ik alsnog kokhalzen denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De golferoplossing
Een slok whisky. Doodt alle vervelende bacteriën
.
Dat heb ik toevallig niet in huis!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noscapine
Krak zei dennenaaldensiroop in 2010 tegen mij, dat vond ik wel lekker.
Dat of gewoon een beetje honing op een lepeltje langzaam doorslikken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef borisz het volgende:
De golferoplossing
Een slok whisky. Doodt alle vervelende bacteriën
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |