SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op RTL7 komende woensdag om 19:00![]()
quote:
Europa Leaguequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Falcao wint dus twee jaar op rij de Europa League, vorig jaar al met FC Porto, ook toen toernooitopscorer.
Die vos is gewoon een kleptomaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Z'n zusje Dora is ook fucking irritant.
mwaquote:
+ zij hebben J. Albaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, toch raar dat Valencia (dat CL speelde) niet in de finale staat.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Yuhina het volgende:
Lijkt me Stark dat daar iets ernstigs aan de hand was
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vos is gewoon een kleptomaan.
In het juiste topic krijg je door zo'n post 600 pagina's aan quotes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Stark gaat toch dood aan het eind van seizoen één?
Genoeg nazaten die nog meedoen in de boeken/seriequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Stark gaat toch dood aan het eind van seizoen één?
Hij trapte inderdaad in zn koekoeksklokkenspel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Driessen ziet niet dat Falcao die keeper in z'n zak trapt?
Ik las piemels.quote:
Pfff.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Athletic trapt recht in de Falcao van Atletico.
haha haquote:
quote:
quote:
pics?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene spelersvrouw is zooo knap, het is net een Godin.
weet ikquote:
Hij zit er weer lekker bijquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens de koekmercials op RTL even zappen naar Boskamp (koek) op de Belg.
Die buik boven de tafelquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat ie koeken uitdeelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
elf tegen elf bal is rondquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit he. De bal is rond.
quote:
En de uitspelende ploeg dan, doelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef manderveen het volgende:
[..]
Ik hoop het en dan een spannende verlenning
Precies. Als Liverpool van 3-0 naar 3-3 terug kan komen, kan Bilbo het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef manderveen het volgende:
[..]
Ik hoop het en dan een spannende verlenning
Heb het sowieso niet zo op huilende negerts.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan die Snicker-reclame.
Ik krijg er wel honger vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan die Snicker-reclame.
Benzema is veel completer. Hij heeft techniek, snelheid, inzicht en kan tenminste zijn man voorbij spelen. Falcao kan dan wel wat beter afmaken.quote:
Bamihapje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de buik van Boskamp zie krijg ik honger.
lekkerquote:
Denk eerder een T-Bone van 3 Kiloquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een hele entrecote bij Den Ouden Belg.
Da's ook een ajaciedquote:
de stroot ookquote:
Alleen in het goede doel vanaf die positiequote:
neequote:
jaquote:
Sexy oma's ook in de clip.........quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sexy oma's ook in de clip.........
Jan Boskampquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Wel een leuke quizvraag, wie was de laatste Belg die een Europacup won ?
Pieter Collen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Timmy Simons, PSV 2004-05.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik was ook meer van deze:quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sexy oma's ook in de clip.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It Never Hurts To Help!
Binnenkort Courtoisquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Mertensquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Ja. En nog maar 19 jaar.quote:
Torres gaat iedereen gek maken net als robbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem mijn stelling terug dat EL-finales leuker zijn dan CL-finales.
robben gaat zijn oude club slachtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Torres gaat iedereen gek maken net als robben
Torresquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Torres gaat iedereen gek maken net als robben
Zat de hele wedstrijd op de bank.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pieter Collen, speelde die in die finale?
Affelay?quote:
Is ook zo, die finale was trouwens ook niet om aan te gluren met dat betonvoetbal van Rangers.quote:
Ja ik kan die naam niet schrijven.quote:
Maakt niet uit jongen, laat gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan die naam niet schrijven.als PSV-er.
Zeehond van goedkeuringquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik een Alba gifje plaatsen om het wat spannender te maken? Mods mag dat?
Laatste Nederlander was niet in 2002.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef manderveen het volgende:
Ik denk dat we in 2002 uitkomen toen Feyenoord won.
3 jaar geleden ofzo?quote:
Vorig jaarquote:
nou lekker danquote:
kijk eens aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh het is al bijna bedtijd.
[ afbeelding ]
Ik doe er maar eentje, anders wordt ik nog beschuldigd van bagger in VBL en dat zou ik niet willen.
dag meneer albaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe er maar eentje, anders wordt ik nog beschuldigd van bagger in VBL en dat zou ik niet willen.
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna bedtijd? Ik dacht dat jij als student altijd lang opbleef.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een goede gif.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?
Nee, mevrouw Alba heeft mij getemd. En als zij tegen me zegt: vroeg naar bed aarzel ik geen seconde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bijna bedtijd? Ik dacht dat jij als student altijd lang opbleef.
Mijn wekkertje gaat pas om 08.40 uur, wie wil me aanraken?
Ik creëer een contradictie. De wedstrijd is saai, en de pic is niet saai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?
Oke, terechte post.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik creëer een contradictie. De wedstrijd is saai, en de pic is niet saai.
quote:
ja dat bedoel ikquote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |