Ja. En nog maar 19 jaar.quote:
Torres gaat iedereen gek maken net als robbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem mijn stelling terug dat EL-finales leuker zijn dan CL-finales.
robben gaat zijn oude club slachtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Torres gaat iedereen gek maken net als robben
Torresquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Torres gaat iedereen gek maken net als robben
Zat de hele wedstrijd op de bank.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pieter Collen, speelde die in die finale?
Affelay?quote:
Is ook zo, die finale was trouwens ook niet om aan te gluren met dat betonvoetbal van Rangers.quote:
Ja ik kan die naam niet schrijven.quote:
Maakt niet uit jongen, laat gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan die naam niet schrijven.als PSV-er.
Zeehond van goedkeuringquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik een Alba gifje plaatsen om het wat spannender te maken? Mods mag dat?
Laatste Nederlander was niet in 2002.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef manderveen het volgende:
Ik denk dat we in 2002 uitkomen toen Feyenoord won.
3 jaar geleden ofzo?quote:
Vorig jaarquote:
nou lekker danquote:
kijk eens aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh het is al bijna bedtijd.
[ afbeelding ]
Ik doe er maar eentje, anders wordt ik nog beschuldigd van bagger in VBL en dat zou ik niet willen.
dag meneer albaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe er maar eentje, anders wordt ik nog beschuldigd van bagger in VBL en dat zou ik niet willen.
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna bedtijd? Ik dacht dat jij als student altijd lang opbleef.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een goede gif.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?
Nee, mevrouw Alba heeft mij getemd. En als zij tegen me zegt: vroeg naar bed aarzel ik geen seconde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bijna bedtijd? Ik dacht dat jij als student altijd lang opbleef.
Mijn wekkertje gaat pas om 08.40 uur, wie wil me aanraken?
Ik creëer een contradictie. De wedstrijd is saai, en de pic is niet saai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie met deze wedstrijd. Of heeft het te maken met Bil bao?
Oke, terechte post.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik creëer een contradictie. De wedstrijd is saai, en de pic is niet saai.
quote:
ja dat bedoel ikquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |