Dat is net een plaatje uit mijn fotoalbums, dit soort riviertjes, die kapselsquote:
'Geen rooie mieren?' vraagt N.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee joh! Niet waar hoor. Wel wat koud zo'n beekje uit de bergen wellicht maar ik heb het tot nu toe altijd overleefd zonder kleerscheuren.
Next valt toch wel mee? Ik heb deze voor Wolf, Meimeltje heeft hem ook voor Dyonquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank! Zal eens bij h&m gaan kijken. Next en Boden durf ik uit financieel oogpunt eigenlijk niet meer te bekijken
Vind van deze het stofje niet zo leuk... Zoiets zoek ik, maar dan in maat 80:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Kyara het volgende:
H&M heeft ze!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G80 99568 35039 26 2412 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Toch maar even m'n laptop opstarten dan (op telefoon is het net spijkerstofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Zie mijn post, die tuinbroek heeft een streepje
Ben effe foto aan t uploaden van heel dichtbij. Het is half linnen, half katoen dus heel dun en luchtigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:19 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Toch maar even m'n laptop opstarten dan (op telefoon is het net spijkerstof).
Oeh die is ookquote:
SPOILER: TIP! Alleen vandaag geldigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |