SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even een topic volmaken?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik zit nu op mobiel, had laptop al weggelegd dus ik was geen partijquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
zo hehe, eindelijk eens van Boobie gewonnenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
smoesjes, smoesjes.. mobiel kan je ook gewoon een topic openen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel, had laptop al weggelegd dus ik was geen partij![]()
Je mist af en toe een hoop. Toch maar eens van die champagne afblijvenquote:
Ja maar dan kan ik niet zo snel reagerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
smoesjes, smoesjes.. mobiel kan je ook gewoon een topic openen..
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Drassss het volgende:
Oe dit moet ik vaker doen. In een luie stoel Fok kijken met een laptop naast me
En ik maar denken dat je alleen een bank had staan waarop je leven plaats vindtquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zolderkamer is iets groter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je alleen een bank had staan waarop je leven plaats vindt![]()
quote:
Zo, daar ben ik weer.
Gisteren even wat anders gedaan dat Topchef bekijken, vanavond weer alles kunnen terugkijken.
Verbaast mij heel er dat Wilma en Jessica door zijn, maar ze willen het blijkbaar nog enigzins spannend maken voordat ze ook afvallen. De andere 2 afvallers ben ik het helemaal mee eens.
Als Tamara deze week niet wint zou ik erg verbaast zijn. Mirchel of Stephan als andere halve finalist, denk ik.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik vond het vreemd dat Tamara bij haar vis gerecht slechte kritieken kreeg. vis te ver etc. om vervolgens een 7 te krijgen, was wel duidelijk dat ze in de race moet blijven als potentiele winnaar.
Ik geloof dat haar een ticket naar de halve finale belooft is als ze meedeed.![]()
Helaas laten Juul en Kraan hun voorkeur voor bepaalde kandidaten wel erg doorschemeren..quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het vreemd dat Tamara bij haar vis gerecht slechte kritieken kreeg. vis te ver etc. om vervolgens een 7 te krijgen, was wel duidelijk dat ze in de race moet blijven als potentiele winnaar.
Ik geloof dat haar een ticket naar de halve finale belooft is als ze meedeed.![]()
Dat het mag smaken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
Liefjes, ben er vandaag niet bij ivm een etentje..![]()
Dat stel je dan maar uit tot na 20 uur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
Liefjes, ben er vandaag niet bij ivm een etentje..![]()
Nee hoor, legitieme reden. Eet smakelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
ik geef het alvasr een 8!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
Liefjes, ben er vandaag niet bij ivm een etentje..Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Dat je een topchefwaardig gerecht mag krijgen voorgeschoteldquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
Liefjes, ben er vandaag niet bij ivm een etentje..
Vooruit, ik twee sterrenquote:
De dagelijkse Juul tweet:twitter:Smartcook twitterde op donderdag 10-05-2012 om 18:00:09vandaag doen we een lunch en de zon schijnt, ook wat betreft de presentatie willen we zien wat voor jaargetijde het is @RTLTopchef @vossius reageer retweet
![]()
quote:Dankuquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, legitieme reden. Eet smakelijk.quote:Bon Chef!'quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je een topchefwaardig gerecht mag krijgen voorgeschoteldquote:![]()
![]()
nog 15 minuten op de klok, moet nog omkleden, mijn haar en make-up doen voor de vreselijke toeter gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben je het sausmeisje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef roos85 het volgende:
nog 15 minuten op de klok, moet nog omkleden, mijn haar en make-up doen voor de vreselijke toeter gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel sterretjes heb je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef roos85 het volgende:
![]()
![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Roosje is jarig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
En nog FOK!ken tegelijkquote:
yo chefquote:Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
LOS
quote:Dare to unleash my rage..
Een pies of keek
Dare to unleash my rage..
Ow, toen was het dus wel lente
Dare to unleash my rage..
Dat ene weekje in maart waarschijnlijkquote:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |