"Bolletje heroine erbij?" "Laten we dat ook maar eens proberen dan, dat had de coffeeshop niet. "quote:In de Karnemelkstraat liepen rond 19.45 uur twee Fransen van 25 jaar tegen de lamp toen de drugshond in hun auto 65 gram hennep, 18 gram hasj, een bolletje heroïne en een groot geldbedrag opspoorde.
Goed plan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef -Dries- het volgende:
Dus. Gaan we die pas nog afschaffen voor 2013?
Er zou eens door een journalist een kleine rondgang langs de shops gemaakt moeten worden om te vragen hoeveel omzet verlies men nu geleden heeft door de invoering van de wietpas. Misschien dat sommige shops ook nog wel een staatje hadden hoeveel de omzet was die normalaiter er was door alleen nederlanders dan weten we ook hoeveel er nu naar straat dealers / wiettaxis gegaan zijn.quote:Einde fietspatrouille Tilburgse coffeeshops in zicht
TILBURG - De vijf deelnemende coffeeshophouders trekken zo goed als zeker de stekker uit de 'fietspatrouilles'.
Het is financieel niet meer op te brengen, zegt Willem Vugs, eigenaar van coffeeshop Toermalijn en voorzitter van de overkoepelende vereniging De Achterdeur. Gijs van Schijndel (The Grass Company): "Ik zie niet in waarom wij zoveel geld moeten investeren in handhaving op de openbare weg."
Bij wijze van proef van een half jaar fietsen sinds februari dagelijks twee beveiligers van een beveiligingsbedrijf langs de deelnemende shops tussen de Besterdring en de Piusstraat.
Sinds de invoering van de wietpas per mei is het in de coffeeshops heel rustig geworden. De shops willen niet opdraaien voor de straathandel die er in hun ogen door ontstaat.
Als D66 en GL liever heulen met de CU dan met de PvdA dan wordt dat een lastig verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef -Dries- het volgende:
Dus. Gaan we die pas nog afschaffen voor 2013?
Wanneer dit beleid niet landelijk wordt ingevoerd ben ik benieuwd hoeveel kans je als nederland maakt als je een rechtzaak zou aanspannen vanwege rechtsongelijkheid/ oid binnen je eigen land.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef havanagila het volgende:
Ga er maar niet van uit dat die pas (in de provincies waar ie al ingevoerd is) ooit afgeschaft gaat worden. Amsterdam en grote steden in het noorden maken misschien uitzonderingen, maar deze bullshit wordt er toch doorgeduwd. jammer maar helaas, ik heb ook zin in een jointje, zeker met dit mooie weer, maar no way dat ik me ooit ga registeren.
Iemand kwartje van kok al teruggekregen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef havanagila het volgende:
Ga er maar niet van uit dat die pas (in de provincies waar ie al ingevoerd is) ooit afgeschaft gaat worden
Ik heb ook al een straatdealertje gevonden, kreeg daarbij gelijk de vraag of ik anabole steroide wilde kopen... No thanks,, maar mocht ik ooit de ingeving krigen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef JackHerrer het volgende:
Verder heb ik al een adresje gevonden, nog goedkoper dan normaal ook (en ik kreeg gratis een bolletje bruin).
Wtf!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kreeg alleen wiet als ik er een gram coke bij bestelde. "Anders is het de moeite niet waard"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |