Mijn moeder riep altijd "Id_do_her! HELP!!", een waar verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vooral de computer is één grote ramp.
Ik hoor mijn naam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb het over de reactie van de ma van SiIk
Ja ze riep je username en niet je echte naam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder riep altijd "Id_do_her! HELP!!", een waar verhaal.
Jep, die van mij doet dat ook. 'Kom helpen, hij doet raar en hij werkt niet meer, maak het'quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder riep altijd "Id_do_her! HELP!!", een waar verhaal.
mr taxi taxi taxiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
HEE I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE IS MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
Ja, gek he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ze riep je username en niet je echte naam?
Hé, wij luisteren hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
HEE I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE IS MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT MEquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
HEE I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE IS MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
"Maak het. Maak het nu!"quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep, die van mij doet dat ook. 'Kom helpen, hij doet raar en hij werkt niet meer, maak het'
DONT HURT ME NO MOREquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME
Zo naar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
HEE I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE IS MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
Oh, SNAP!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME
Jep. Meestal is het dan dat ze de browser per ongeluk heeft afgesloten en dan weet ze niet meer hoe ze terug moetquote:
"NEE! Ik snap dat toch niet! Maak het maar gewoon!"quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Meestal is het dan dat ze de browser per ongeluk heeft afgesloten en dan weet ze niet meer hoe ze terug moet.
Die zullen er ondertussen ook wel gek van wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik krijg altijd vragen over computers op me moeder dr werk
ja hallo daar zit een fucking ict afdeling
Rotnummerquote:
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oeps jullie ui's lijken op elkaarsorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |