Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Thanks bradaaaaquote:
Ja ik vergeet het 1x uit te zetten en gelijk komt er iemand online op het juiste momentquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Tof filmpje.
Maar zet je notificaties eens uit
Thanks. Jep Hauppaugequote:
Ik weet het niet, krijg hem maar niet gewonnen deze. Al 4 keer de finale verloren. Ook echt amper leuke wedstrijden..quote:
Dat nummer ken je toch wel?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Rijst, kan jij niet eens je hele iTunes library uploaden hier?jij heb alleen maar goeie muziek
is ook een zwaar toernooiquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, krijg hem maar niet gewonnen deze. Al 4 keer de finale verloren. Ook echt amper leuke wedstrijden..
Trouwens ook amper echte walk-overs gehad..bijna iedere pot is wel redelijk spannend of gaat in ieder geval lange tijd gelijk op. Zwaar toernooi, al kan het ook aan mij liggen.
haha ja die tegen CPU is op prof toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
is ook een zwaar toernooi2 keer de finale verloren, 2 keer in de halve finale...
finale van toernooi dat ik uiteindelijk won was echter weer 6-0 ofzo
ben hem nu tegen CPU aan het doen... saai
Maar jij speelt zo lekker met drogbaquote:
Gewoon ff 3 inschieten en dan een serie gaan kijkenquote:
Ja in een 2 spitsen systeem van persie. In een 433/4321 Drogba.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar jij speelt zo lekker met drogba
Nee oke V persie, ik denk zelfs dat ik ga sparen voor de UP
nog 2 wedstrijden.. pffquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon ff 3 inschieten en dan een serie gaan kijken
ah nooit. heb ik 'm ook niet van.quote:
zieke stats jaquote:
De gewone iis ook goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef marcie216 het volgende:
godver de UP v persie is nog steeds te duur, dan de normale maar.
Dan ga ik die vanavond even halenquote:
Gelijk verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb 150k verspilt en ik heb een IF Navas gekregen. Daar moet ik mijn geld toch wel weer uit krijgen denk ik..
Ligt denk ik aan jou internet dan?quote:
Vraag maar aan de rest op dit forum. Je hebt een IF na nog geen eens een half uur. Dan heeft het echt zin om hem er voor 150c op te gooien!quote:
lol, ik 4x 15k geopend en niks. Nog 2 openen dan wel weer gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Yes, helemaal niets in de pakje. 150K down the drainhelemaal voor niets gehandeld deze week
gelukkig heb ik nog 150K om IF Richards en IF Walker te kopen
Had ik ook twee keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
epic 15k pakje dit, niet eens een shiny speler.
EAquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
epic 15k pakje dit, niet eens een shiny speler.
Begint het te kriebelen om een nieuw team te maken?quote:
Ik had het bij TOTY Dani Alves gewoon echt bij de eerste pack nadat hij eruit was..heerlijke mixed feelings heb je danquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ook al een paar keer zoiets gehad.... Zuur...
Echt he, ik heb UP RvP, maar dit wordt echt miljoenenwerk per speler ben ik bangquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Begint het te kriebelen om een nieuw team te maken?
Oh je zegt het zelf al.!quote:
rond de 5K altijd bij silversquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is eigenlijk de discardwaarde van IF Ooijer?
38 pace.... succes!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iemand probeert NIF Ooijer nu te pricefixen
Risky shit man, er staat er nu al 1 op voor 400k.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Kompany 400k, met dit soort bedragen moet ik natuurlijk uitkijken maar ik kan als ik geluk heb met Toure en deze Kompany heel veel winst maken
Ik ben ook bang dat ik hier veel op ga verliezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Risky shit man, er staat er nu al 1 op voor 400k.
Ik heb het ook gehad met Ben Arfa. Gewoon nu snel je verlies pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik hier veel op ga verliezen
EA trollquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Open een pakje: Touré flasht door mijn screen.
Je raadt het al, Kolo Touré dus.
Je hart begon al sneller te kloppen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Open een pakje: Touré flasht door mijn screen.
Je raadt het al, Kolo Touré dus.
Had ik ookquote:
omg, dit kan echt nietquote:
Hij gaat misschien naar Leicesterquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe club, maar ik zie wel wat er komt. Ik heb het gevoel dat ik nog kan blijven spelen op het hoogste niveau , dus dan ga ik niet stoppen”, aldus Heskey.
![]()
Zal 'ie zelf van KSI afweten eigenlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe club, maar ik zie wel wat er komt. Ik heb het gevoel dat ik nog kan blijven spelen op het hoogste niveau , dus dan ga ik niet stoppen”, aldus Heskey.
![]()
Alsof hem dat iets kan schelen..kerel is gewoon (voormalig) Engels voetbal en erg bekend. Dat is wel wat anders dan een Kandji.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal 'ie zelf van KSI afweten eigenlijk?
Heb hem nog nooit zien spelen, de manier waarop 'ie behandelt wordt op het internet (KSI army) is nogal respectloos en alsof hij heel slecht isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof hem dat iets kan schelen..kerel is gewoon (voormalig) Engels voetbal en erg bekend. Dat is wel wat anders dan een Kandji.
Dat is hij ook, altijd lachwekkend gevonden dat die in het Engels elftal stond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, de manier waarop 'ie behandelt wordt op het internet (KSI army) is nogal respectloos en alsof hij heel slecht is
Eerst 3 TOTW's en nu dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
IK BEN RIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIT IS FUCKING ONGELOFELIJK.
Hij trolltquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst 3 TOTW's en nu dit.
Wat heb je?
Je hebt suk uit een pakje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
Dafuqqqqqquote:
Nee, gewoon cultstatus, dat is heel iets anders. Heskey heeft gewoon fucking 62 interlands gespeeld, eigenlijk wel een schande voor zo'n beperkte speler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, de manier waarop 'ie behandelt wordt op het internet (KSI army) is nogal respectloos en alsof hij heel slecht is
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
Congratsquote:
Vorige week was een troll.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Bizar hoeveel TOTYs jij hebt gehad zo..
Flikkerquote:
7.5 of het is een glitched 5k pack met 3 rares.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Il-Migliore het volgende:
5k gold pack en je pakt TOTS RvP? Netjes.
Oh ok. Kansloos danquote:
Dan doe je dat tochquote:
Ja mijn geld...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch
Je weet zelf ook dat er niks in zit
Had je beter mee kunnen wachten denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja mijn geld...
Net nog normale V persie gekocht
achja, voor 29K gekocht dusja,quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je beter mee kunnen wachten denk ik
doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef pascal08 het volgende:
Haha een vriend wil m'n Persie kopen voor 80 euro.
Je maakt meer verlies dan winstquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag 9 15k pakjes en 3 5k pakjes, niks.
Afgelopen week ook iets van 20 pakjes.. SIF Cissé, verder niks.
Waarom doe ik het nog
Ja, precies. Hij gaat ook nog wel dalen, dus 80 euro is wel een goeie prijs denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
doen!
is waarde van 1 mln maar je bent het in 1x kwijt!!!
Idd. gekke moneymaker met Fifaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij gaat ook nog wel dalen, dus 80 euro is wel een goeie prijs denk ik.
Meteen slijtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij gaat ook nog wel dalen, dus 80 euro is wel een goeie prijs denk ik.
kan je mooi weer FIFA 2013 van kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef pascal08 het volgende:
Haha een vriend wil m'n Persie kopen voor 80 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |