kijk die bolexquote:
Is het lekker in Tilburg? Ik wilde hier net vertrekken, maar toen kwam er ineens een storm voorbij.quote:
zonnetje schijnt en zonder bewolking echt super warm. ATM weer een wolk, dus weer benauwd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het lekker in Tilburg? Ik wilde hier net vertrekken, maar toen kwam er ineens een storm voorbij.
Hier is het ook best lekker, klein beetje bewolking maar meer nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zonnetje schijnt en zonder bewolking echt super warm. ATM weer een wolk, dus weer benauwd.
ik ging tijdens college even naar buiten voor frisse lucht enzo, jwt. Gelijk bijna dood gaan door de benauwdheidquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier is het ook best lekker, klein beetje bewolking maar meer niet
Naar buiten gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ging tijdens college even naar buiten voor frisse lucht enzo, jwt. Gelijk bijna dood gaan door de benauwdheid
3 uur tussen stinkende studenten zitten is tantoe nice manquote:
moet je eens gifjes zoeken van die vrouw van mad men :")quote:
Ik ken haar van de smurfen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MILF.![]()
Alleen ziji is al een goede reden om Modern Family te kijken.
Die heeft pas tieten iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je eens gifjes zoeken van die vrouw van mad men :")
Inderdaad het stereotype hot latinaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MILF.![]()
Alleen ziji is al een goede reden om Modern Family te kijken.
plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je eens gifjes zoeken van die vrouw van mad men :")
Die ginger?quote:
Leuk om naar te kijken, maar ik hoef geen vrouw met zulke grote tetten.. vind ik veel te grootquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad het stereotype hot latina, niet dat ik zo'n borsten man ben maar ze is leuk
voor een babyolie party wel leuk voor een (paar) keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar ik hoef geen vrouw met zulke grote tetten.. vind ik veel te groot
Ah joh je zou d'r zonder een moment twijfel doen. Lachend. Meerdere malenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar ik hoef geen vrouw met zulke grote tetten.. vind ik veel te groot
Oh absoluut, dat ontken ik ook niet ..quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah joh je zou d'r zonder een moment twijfel doen. Lachend. Meerdere malen
quote:
quote:
Zijn dat tetten? Als ze op der rug ligt zien ze er goor uit man, alsof er lucht ingespoten is.quote:
Siliconen, geen lucht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn dat tetten? Als ze op der rug ligt zien ze er goor uit man, alsof er lucht ingespoten is.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
alsof jij ooit tietjes hebt aangeraakt geo
Borstvoedingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
alsof jij ooit tietjes hebt aangeraakt geo
quote:Christina Hendricks confirms in a new interview that, yes, her breasts are real. But she's perplexed that the question even comes up.
"It's so bizarre that people are constantly asking if my breasts are real or fake," the Mad Men beauty, 36, tells the Daily Mail's You magazine. "They're so obviously real that anyone who's ever seen or touched a breast would know."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |