quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook
En ik heb een bril, dus ik zit vaak te klote met die 3D-brillen.
Ja, maar ze gebruiken in diverse bioscopen toch andere technieken..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.3dbrilwinkel.n(...)-clip-on-aanbieding/
Ow. Geen idee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze gebruiken in diverse bioscopen toch andere technieken..?
Naja, lekker offtopicHaha.
Een aantal heb ik al gezien. En een 2e keer kijken hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-Avengers
-Dark Shadows
-Jackie (als je ervan houdt)
-Act of Valor
-Intouchables (zelfde als Jackie)
-Safe
Allen rond 8-9 uur
Passief is passief.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze gebruiken in diverse bioscopen toch andere technieken..?
Naja, lekker offtopicHaha.
Zo lang aan je ouders blijven hangen is ook niet goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik laat vandaag schieten, ga naar mijn ouders, zit niet goed in mijn vel.
Ruimschoots uit huis, maar moet even weg hier...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo lang aan je ouders blijven hangen is ook niet goed.
Ok.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ruimschoots uit huis, maar moet even weg hier...
Kijk dat gaat de goeie kant op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik wel dichter in de buurt, Tilburg en omgeving
Dan vraag je toch gewoon iemand of die de bril gedurende de film wil vasthouden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan trek ik m'n haren er uit als ik 'm afzet
Gewoon meenemen naar huis die brilquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik doe die 3Dbril gewoon voor mijn gewone bril. Blijft zitten ook!
Ik heb er een stuk of 4quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar huis die bril
Ach ja zo vaak ga ik niet naar de bios.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 4
Als je 'm meeneemt en daarna gebruikt bij 3Dfilms in Pathe, dan moet je 1 euro betalen. Als je geen eigen bril hebt, dan kost dat ding 2,50
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach, de Turken topic. Zij kunnen elkaar lekker uitschelden in het Turks en mods die het niet begrijpen. Ik ben een verkaaste Turk dus doe het lekker in het Nederlands en mij schieten ze er gelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |