Oke, nu ben je definitief raar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als ik wel sociaal zou zijn zou ik niet op Fok zitten.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als ik wel sociaal zou zijn zou ik niet op Fok zitten.
Ik kan het mij wel voorstellen hoor. Dat is niet alleen iets van "de Randstad", maar ook iets "van de huidige maatschappij".quote:
Klopt, een dergelijke gedachte ligt aan de basis van "de verharding van de maatschappij", "korte lontjes", etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het mij wel voorstellen hoor. Dat is niet alleen iets van "de Randstad", maar ook iets "van de huidige maatschappij".
Nee zeker niet, desnoods een leuke groep waarmee je kan bowlen, karten, naar het strand, zeg maar wat hoor. Als ik maar wat gezelligheid heb, mis wel een vriendin, zeker als je zo ineens aan de andere kant van het land woont, kan je niet ff langs je ouders, familie, vrienden, maar het is vooral het gemis aan gezelschap denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je gewoon op zoek bent naar nieuwe contacten leent dit topic zich daar uitstekend voor. Hence the title.![]()
Of moet het per sé een date zijn?
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee zeker niet, desnoods een leuke groep waarmee je kan bowlen, karten, naar het strand, zeg maar wat hoor. Als ik maar wat gezelligheid heb, mis wel een vriendin, zeker als je zo ineens aan de andere kant van het land woont, kan je niet ff langs je ouders, familie, vrienden, maar het is vooral het gemis aan gezelschap denk ik.
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Wie wil er vanavond wat doen in Den Haag?
Ik dacht dat die geïnspireerd was op MsMessyquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee, MsMelkboer is interessant haha.
Nja, mijn nicks creeer ik zo: Ik kijk om me heen en neem de eerste beste wat in me op komt. Amnesia liedje ging voorbij op TV
Nee, ik heb geen amnesia haha xD
Ik heb de OP al aangepast voor IHaveAmnesiaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die geïnspireerd was op MsMessy
Ooo okeOrigineel!! Ik moest meteen aan een televisie programma denken (en daarna aan de twee vormen amnesia)
Welkom terug!
Stel je je wel even voor met een nieuwe linkje![]()
Een film is altijd wel okay, als er een leuke draaitquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:
In Den Haag is vanavond in de Supermarkt Superfaam, en anders een filmpje? Anders pak ik de trein en ga eens wat eerder naar mijn ouders
Jij bent snel!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de OP al aangepast voor IHaveAmnesia
-Avengersquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
Een film is altijd wel okay, als er een leuke draait
Ik zie wel 3D, maar het hoeft voor mij niet zo nodig, voegt m.i. weinig toe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet. Ik zie geen 3D... Dus ik wacht wel tot de dvd.
Ja, dat vind ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie wel 3D, maar het hoeft voor mij niet zo nodig, voegt m.i. weinig toe.
Mijn hoofd is klein, zo'n bril blijft bij mij alleen fatsoenlijk zitten als ik naar het plafond ga kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook
En ik heb een bril, dus ik zit vaak te klote met die 3D-brillen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan zet je de bril toch gewoon vast met Duck Tape?
Maar dan trek ik m'n haren er uit als ik 'm afzetquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Charmant...!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |