Dat was toch alleen maar om te bepalen waar de meet zou plaatsvinden?quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Het bewijs dat meerdere topics niet werken
Dus dat. Ik ga niet alle topics in de gaten houden hoor, ik kijk af en toe es in dit topic en zag alleen andere data staan vandaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken knooppunt Gorinchem, telt dat ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik woon meer in de directe nabijheid van Gorinchem, maar dat kent geen hond natuurlijk.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat was toch alleen maar om te bepalen waar de meet zou plaatsvinden?
en datquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Dat is nog steeds zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken knooppunt Gorinchem, telt dat ook?
* sylvesterrr heeft slechte herinneringen (f-i-l-e-s) aan dat knooppunt.
Dan blijf je bijlezen. Ik ben er absoluut voor om de sc in dit topic een beetje te beperken. Maar allemaal aparte topics is niet bij te houden. volgens mij is er trouwens ook een best streng anti-SC beleid in R&P, nieuwe SC's worden volgens mij gesloten, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus, een topic SPECIAAL voor meets, intro's e.d. zou volgens jullie niet werken? Maar hier wel tussen een hoop slowchat door? I beg to differ, but okay...
Nee, zes verschillende topics moeten volgen om op de hoogte te blijven... Das efficientquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus, een topic SPECIAAL voor meets, intro's e.d. zou volgens jullie niet werken? Maar hier wel tussen een hoop slowchat door? I beg to differ, but okay...
Toch mooi dat er meerdere posters voor nodig zijn, voor SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Schijt anders nog een pagina of vier onder.
Open er een SC overquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Leuk zo'n 'ik wil niet dat er geSC't wordt-SC'
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Leuk zo'n 'ik wil niet dat er geSC't wordt-SC'
Dat werkt niet op mijn werk.. en eerlijk is eerlijk, dit is toch veel leuker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Msn. Ook zo'n mooie vondst. Toch mooi dat het bestaat.
Ik ben zeker heel naïeve als ik niet weet wat Tubgirl en Goatse zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klopt. Wat dondert het ook. Zal ik goatse of tubgirl posten anders? Qua sfeerverhoging?
Hier? Dan kan ik je daarna in de OP zettenquote:
Hier in dit topicquote:
Gewoon vrolijke plaatjes ter ondersteuning van een gezellige slowchat. Google er maar eens op. Safesearch even uitzetten, dat wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben zeker heel naïeve als ik niet weet wat Tubgirl en Goatse zijn
Nee, thuis. Ik zal eens gaan googlen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon vrolijke plaatjes ter ondersteuning van een gezellige slowchat. Google er maar eens op. Safesearch even uitzetten, dat wel.![]()
Je zit niet op je werk naar ik aanneem he?
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon vrolijke plaatjes ter ondersteuning van een gezellige slowchat. Google er maar eens op. Safesearch even uitzetten, dat wel.![]()
Je zit niet op je werk naar ik aanneem he?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klopt. Wat dondert het ook. Zal ik goatse of tubgirl posten anders? Qua sfeerverhoging?
Wat ik al dacht. Geen gevoel voor humor. En da's jammer, want dat maakt zo'n slowchat nog enigszins leesbaar. Nu blijft het van die gruizige verbale diarree.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Jij laat je wel heel makkelijk kennen zeg
![]()
Nee lekker joh.quote:
Serieusquote:
Dus goatse en tubgirl staat voor jou gelijk aan gevoel voor humor? Rare gedachtengang heb je...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik al dacht. Geen gevoel voor humor. En da's jammer, want dat maakt zo'n slowchat nog enigszins leesbaar. Nu blijft het van die gruizige verbale diarree.
Als je gewoon op zoek bent naar nieuwe contacten leent dit topic zich daar uitstekend voor. Hence the title.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef JDx het volgende:
Ik woon sindskort vanwege werk 220km van m'n oude woonplaats en ken hier 1 iemand en die heeft een vriendin en verder eigenlijk niemand vraag me wel eens af hoe mensen van rond de 30 nog aan nieuwe contacten komen.
Bedoel zie genoeg leuke dames in de tram of trein, maar het lijkt me ook echt cheesy om daar te zeggen, hey, je ziet er leuk uit, keer afspreken?
Nu ja, de kunst van het begrijpend lezen ontbeer je dus ook al. Zie het als een soort metafoor op je ''dit is toch veel leuker'' (slowchat) remark. Verbale diarree versus visuele diarree. Snap je? Niet dat ik het echt ga posten uiteraard, mind you. Wil geen hommeles met je ouders verder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus goatse en tubgirl staat voor jou gelijk aan gevoel voor humor? Rare gedachtengang heb je...
Dank je, fijn dat ik een grijns op je gezicht heb weten te krijgen. Slapeloosheid lijdt ik al aan daar gaan een paar vieze plaatjes niets aan veranderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je gewoon op zoek bent naar nieuwe contacten leent dit topic zich daar uitstekend voor. Hence the title.![]()
Of moet het per sé een date zijn?
[..]
Nu ja, de kunst van het begrijpend lezen ontbeer je dus ook al. Zie het als een soort metafoor op je ''dit is toch veel leuker'' (slowchat) remark. Verbale diarree versus visuele diarree. Snap je? Niet dat ik het echt ga posten uiteraard, mind you. Wil geen hommeles met je ouders verder.![]()
Maar als dan Tijnbrein daar serieus naar gaat lopen googlen kan ik een grijns van oor tot oor niet onderdrukken nee. Wat - an sich - al meer effect is dan de postings die ik hier tot nu toe van jou gezien heb. Alhoewel je dan wel weer het equivalent bent van een mok warme melk met honing. Mocht ik aan slapeloosheid lijden kreeg je vandaag nog een fles whiskey van me.
Probeer nog eens zo'n oneliner. Eens zien of we je vooruitgang kunnen laten boeken.
Post was ook niet aan jou gericht, tijn. Maar goed, je weet nu inmiddels wel wat ik bedoelde, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je, fijn dat ik een grijns op je gezicht heb weten te krijgen. Slapeloosheid lijdt ik al aan daar gaan een paar vieze plaatjes niets aan veranderen.
En wat meer acties op datingsites is zeker de bedoeling. Oneliners ofzo
Ja what has been seen cannot be unseen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Post was ook niet aan jou gericht, tijn. Maar goed, je weet nu inmiddels wel wat ik bedoelde, toch?
Je gaat nu alles door elkaar halen kerelquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je gewoon op zoek bent naar nieuwe contacten leent dit topic zich daar uitstekend voor. Hence the title.![]()
Of moet het per sé een date zijn?
[..]
Nu ja, de kunst van het begrijpend lezen ontbeer je dus ook al. Zie het als een soort metafoor op je ''dit is toch veel leuker'' (slowchat) remark. Verbale diarree versus visuele diarree. Snap je? Niet dat ik het echt ga posten uiteraard, mind you. Wil geen hommeles met je ouders verder.![]()
Maar als dan Tijnbrein daar serieus naar gaat lopen googlen kan ik een grijns van oor tot oor niet onderdrukken nee. Wat - an sich - al meer effect is dan de postings die ik hier tot nu toe van jou gezien heb. Alhoewel je dan wel weer het equivalent bent van een mok warme melk met honing. Mocht ik aan slapeloosheid lijden kreeg je vandaag nog een fles whiskey van me.
Probeer nog eens zo'n oneliner. Eens zien of we je vooruitgang kunnen laten boeken.
Als je dan toch de ziekelijke neiging tot het typen van reply's op dit topic hebt is het misschien een leuk idee als je je even voorstelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je gaat nu alles door elkaar halen kerelJe probeert jouw probleem, mijn probleem te maken.
Maar ik vind het wel ok, jij hebt er problemen mee, niet ik.
Ik zal je een goed humeur proberen aan te praten, na deze nacht heb je 2 dagen rust in je topic
Ziekelijke neiging tot typen van reply's? Dus een discussie mag je hier niet aangaan als je zo iemand hebt die je uit aan het bokken is, door zijn eigen diarree op mij te projecteren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je dan toch de ziekelijke neiging tot het typen van reply's op dit topic hebt is het misschien een leuk idee als je je even voorstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |