Dat was toch alleen maar om te bepalen waar de meet zou plaatsvinden?quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Het bewijs dat meerdere topics niet werken
Dus dat. Ik ga niet alle topics in de gaten houden hoor, ik kijk af en toe es in dit topic en zag alleen andere data staan vandaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken knooppunt Gorinchem, telt dat ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik woon meer in de directe nabijheid van Gorinchem, maar dat kent geen hond natuurlijk.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat was toch alleen maar om te bepalen waar de meet zou plaatsvinden?
en datquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Dat is nog steeds zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken knooppunt Gorinchem, telt dat ook?
* sylvesterrr heeft slechte herinneringen (f-i-l-e-s) aan dat knooppunt.
Dan blijf je bijlezen. Ik ben er absoluut voor om de sc in dit topic een beetje te beperken. Maar allemaal aparte topics is niet bij te houden. volgens mij is er trouwens ook een best streng anti-SC beleid in R&P, nieuwe SC's worden volgens mij gesloten, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus, een topic SPECIAAL voor meets, intro's e.d. zou volgens jullie niet werken? Maar hier wel tussen een hoop slowchat door? I beg to differ, but okay...
Nee, zes verschillende topics moeten volgen om op de hoogte te blijven... Das efficientquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dus, een topic SPECIAAL voor meets, intro's e.d. zou volgens jullie niet werken? Maar hier wel tussen een hoop slowchat door? I beg to differ, but okay...
Toch mooi dat er meerdere posters voor nodig zijn, voor SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Schijt anders nog een pagina of vier onder.
Open er een SC overquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Leuk zo'n 'ik wil niet dat er geSC't wordt-SC'
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Leuk zo'n 'ik wil niet dat er geSC't wordt-SC'
Dat werkt niet op mijn werk.. en eerlijk is eerlijk, dit is toch veel leuker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Msn. Ook zo'n mooie vondst. Toch mooi dat het bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |