Je moet infiltreren in dat topic en alles vertalenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach, de Turken topic. Zij kunnen elkaar lekker uitschelden in het Turks en mods die het niet begrijpen. Ik ben een verkaaste Turk dus doe het lekker in het Nederlands en mij schieten ze er gelijk uit
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je moet infiltreren in dat topic en alles vertalen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach, de Turken topic. Zij kunnen elkaar lekker uitschelden in het Turks en mods die het niet begrijpen. Ik ben een verkaaste Turk dus doe het lekker in het Nederlands en mij schieten ze er gelijk uit
...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Bleegh, ik haatte mijn vorige nick.
Door deze reactie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:37 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Komt door je grote Turken neus.
Maar, je ruikt goed haha
Dan doe ik mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je moet infiltreren in dat topic en alles vertalen
Mag ik dat een beetje ironisch vinden in combinatie met jouw username?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan doe ik mee.Ik kan het Turks vrij goed volgen (mag ook wel met Turkse ouders). Turks spreken vind ik maar lastig, dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik de letter 'r' niet kan uitspreken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoezo vind jij Turks lastig dan? Ook een verkaaste versie?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik dat een beetje ironisch vinden in combinatie met jouw username?
Dan kan je mijn naam niet uitsprekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan doe ik mee.Ik kan het Turks vrij goed volgen (mag ook wel met Turkse ouders). Turks spreken vind ik maar lastig, dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik de letter 'r' niet kan uitspreken.
Jawel, maar dan op z'n Engels.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je mijn naam niet uitspreken
Woorden en namen met een r kan ik prima uitspreken, maar dan op z'n Engels.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Maar ik wens niet op z'n Engels aangesproken te worden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |