abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111339551
Ik wilde gister wegrijden bij de sportschool, waar als laatste weg ging. Het was dus erg donker op het terrein. Ik wilde heet parkeervak uitrijden en hoorde een enorme knap. Ik was tegen een lantaarnpaal aangereden.

Ik had deze lantaarnpaal helemaal niet gezien, hij was zwart, erg smal, en gaf vrijwel geen licht. (niet zo'n normale grijze).

Kan ik de wegbeheerder denken jullie hiervoor aansprakelijk stellen, omdat hij zo slecht zichtbaar is? En hoe zou ik dat moeten doen?
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:40:56 #2
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_111339588
:') of je kan gewoon aan jezelf toegeven dat je een fout hebt gemaakt en niet andere mensen lastig vallen met je eigen lompe gedrag
En dat kan zomaar.....?
pi_111339625
sportschooltopic :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_111339647
_O- _O-

je moet gewoon uit je doppen kijken. Je auto heeft toch lampen ofniet?

jij moet gewoon extra lesjes bij de ANWB gaan volgen oO<
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:42:48 #5
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_111339662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef nancje1991 het volgende:
Ik wilde gister wegrijden bij de sportschool, waar als laatste weg ging. Het was dus erg donker op het terrein. Ik wilde heet parkeervak uitrijden en hoorde een enorme knap. Ik was tegen een lantaarnpaal aangereden.

Ik had deze lantaarnpaal helemaal niet gezien, hij was zwart, erg smal, en gaf vrijwel geen licht. (niet zo'n normale grijze).

Kan ik de wegbeheerder denken jullie hiervoor aansprakelijk stellen, omdat hij zo slecht zichtbaar is? En hoe zou ik dat moeten doen?
Beschouw het gewoon als leergeld; kijk gewoon eens goed om je heen als je in de auto zit.
pi_111339760
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat jij zo stom bent tegen een lantarenpaal te rijden en iemand anders daarvoor aansprakelijk wilt stellen. Of dat je met de auto naar de sportschool gaat om daar een half uur te fietsen terwijl je ook gewoon de fiets naar de sportschool had kunnen pakken. Hoe lui ben je dan?
pi_111339955
:') zo'n grote klap kan het ook niet zijn gezien je maar 5km/u op een parkeerterrein mag rijden :D
pi_111340101
Ik zou eerst naar Hans Anders / Pearl / Specsavers gaan ^O^
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:52:17 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111340106
moet je je lamp maar aan doen en beter uit je doppen kijken :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:52:50 #10
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111340134
je moet je eigen lichten wel aan doen he
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_111340167
Gewoon als je naar je auto loopt de omgeving checken voor eventuele opstakels, hoe moeilijk kan het nou zijn?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111340209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') zo'n grote klap kan het ook niet zijn gezien je maar 5km/u op een parkeerterrein mag rijden :D
50 tenzij anders aangegeven
pi_111340341
quote:
Geslacht: vrouw
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111340386
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111341852
En dalijk stel je die beheerder aansprakelijk, moet je de schade aan die paal betalen _O-
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_111342029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
Of dat je met de auto naar de sportschool gaat om daar een half uur te fietsen terwijl je ook gewoon de fiets naar de sportschool had kunnen pakken. Hoe lui ben je dan?
Naar de sportschool fietsen en vervolgens weer terugfietsen.

Kan je dat sportschool abbo gewoon opzeggen.

OT: nee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111342129
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Naar de sportschool fietsen en vervolgens weer terugfietsen.

Kan je dat sportschool abbo gewoon opzeggen.

OT: nee
Altijd leuk van die mensen die gaan zeggen; "Wejo ik heb vandaag wel een half uur lang gefietst op de sportschool." en dan met de auto naar huis gaan. En dan tegen mij zeggen dat ik ongezond ben omdat ik niet naar de sportschool ga terwijl ik wel altijd een kwartier naar m'n werk fiets en ook weer een kwartier terug. :')
pi_111342197
Wat goed Dimens. Dat je werk hebt. Ik dacht altijd dat je werkeloos was :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111342345
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef vosss het volgende:
Wat goed Dimens. Dat je werk hebt. Ik dacht altijd dat je werkeloos was :@
Oh :')
pi_111342399
Heb je hem niet gezien toen je aankwam? Of was het toen ook al donker.
pi_111345301
Ik snap het niet. Als je aan komt rijden staat dat ding er toch. Hoe kan je het dan over het hoofd zien. Die hebben ze er neem ik aan niet ff snel geplaatst toen je aan het sporten was. :D
pi_111345330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Ik snap het niet. Als je aan komt rijden staat dat ding er toch. Hoe kan je het dan over het hoofd zien. Die hebben ze er neem ik aan niet ff snel geplaatst toen je aan het sporten was. :D
Misschien stak die paal wel ineens over omdat zijn dienst voorbij was?
pi_111345445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef nancje1991 het volgende:

De kans is groter dat jij aansprakelijk wordt gesteld voor eventuele schade aan die paal.

Het is normaal dat je, voor je instapt, even kijkt of er objecten staan die je zou kunnen raken.

Overigens heb ik een jaar of 5 geleden ook een keer m'n deur in de prak gehad toen ik vol goede moed een parkeervak uitzwaaide er toch nog een lantaarnpaal links naast me stond... Was niet geconcentreerd, lege maag en dus eigen schuld, helaas...
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 19:09:18 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_111345612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Daarom stond ie natuurlijk ook uit :o Nu snap ik het pas :@ Maar dan zou TS dus wel de beheerder aansprakelijk kunnen stellen? :?
pi_111345836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef Charlie_Brown het volgende:
Heb je hem niet gezien toen je aankwam? Of was het toen ook al donker.
Toen was ze met haar telefoon aan het spelen met haar telefoon, gevalletje sociale druk. Weet je wel
pi_111345901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Dat impliceert dat iedereen zich altijd bewust is van zijn omgeving als hij auto rijdt. Dit geval (en vele anderen) bewijzen telkens weer het tegendeel.
pi_111345968
Je moet je snelheid zodanig aanpassen aan de omstandigheden dat je een stilstaand object op je rijroute altijd tijdig kunt opmerken en kunt stoppen voordat je er bovenop knalt.

Gezien een paal een stilstaand object is reed je ter plaatse ofwel te hard voor de omstandigheden ofwel heb je niet goed opgelet. In principe een art.5 overtreding: Gevaar en/of hinder veroorzaken op de openbare weg.
pi_111346179
Ik wil je advocaat wel zijn, dit levert minimaal 1 miljoen op!
pi_111347370
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Daarom stond ie natuurlijk ook uit :o Nu snap ik het pas :@ Maar dan zou TS dus wel de beheerder aansprakelijk kunnen stellen? :?
Hangt er denk ik vanaf, als de paal buiten werktijd een ongeval krijgt lijkt het me sterk dat zn werkgever er voor verantwoordelijk is.
pi_111347562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

_O- Ik krijg steeds meer het vermoeden dat er op de heenweg niets stond en op de terugweg een soort Bubba met z'n lantaarn uit zijn gulp, die zwarte paal dus die TS niet zag.
pi_111347628
Ik gok dat we TS hier niet meer mogen verwelkomen. Jammer :')
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 19:53:20 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_111347690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Hangt er denk ik vanaf, als de paal buiten werktijd een ongeval krijgt lijkt het me sterk dat zn werkgever er voor verantwoordelijk is.
Misschien ging ie wel iets eerder weg, waardoor het strikt genomen nog werktijd was :7
pi_111347744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik gok dat we TS hier niet meer mogen verwelkomen. Jammer :')
Dat zou zo maar kunnen.
pi_111348662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Misschien ging ie wel iets eerder weg, waardoor het strikt genomen nog werktijd was :7
Dat is een optie, maar misschien kan de werkgever het dan wel weer verhalen, het zou dan wellicht niet gebeurt zijn als hij op zn plek was gebleven..
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:26:00 #35
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111349549
TS heeft nog maar 1 post _O-
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_111349699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef DroogDok het volgende:
TS heeft nog maar 1 post _O-
En wèg is zijn glansrijke FOK!-carrière. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')