Beschouw het gewoon als leergeld; kijk gewoon eens goed om je heen als je in de auto zit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef nancje1991 het volgende:
Ik wilde gister wegrijden bij de sportschool, waar als laatste weg ging. Het was dus erg donker op het terrein. Ik wilde heet parkeervak uitrijden en hoorde een enorme knap. Ik was tegen een lantaarnpaal aangereden.
Ik had deze lantaarnpaal helemaal niet gezien, hij was zwart, erg smal, en gaf vrijwel geen licht. (niet zo'n normale grijze).
Kan ik de wegbeheerder denken jullie hiervoor aansprakelijk stellen, omdat hij zo slecht zichtbaar is? En hoe zou ik dat moeten doen?
50 tenzij anders aangegevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
zo'n grote klap kan het ook niet zijn gezien je maar 5km/u op een parkeerterrein mag rijden
quote:Geslacht: vrouw
Had je iets anders verwacht?quote:
Naar de sportschool fietsen en vervolgens weer terugfietsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
Of dat je met de auto naar de sportschool gaat om daar een half uur te fietsen terwijl je ook gewoon de fiets naar de sportschool had kunnen pakken. Hoe lui ben je dan?
Altijd leuk van die mensen die gaan zeggen; "Wejo ik heb vandaag wel een half uur lang gefietst op de sportschool." en dan met de auto naar huis gaan. En dan tegen mij zeggen dat ik ongezond ben omdat ik niet naar de sportschool ga terwijl ik wel altijd een kwartier naar m'n werk fiets en ook weer een kwartier terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar de sportschool fietsen en vervolgens weer terugfietsen.
Kan je dat sportschool abbo gewoon opzeggen.
OT: nee
Ohquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef vosss het volgende:
Wat goed Dimens. Dat je werk hebt. Ik dacht altijd dat je werkeloos was
Misschien stak die paal wel ineens over omdat zijn dienst voorbij was?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Ik snap het niet. Als je aan komt rijden staat dat ding er toch. Hoe kan je het dan over het hoofd zien. Die hebben ze er neem ik aan niet ff snel geplaatst toen je aan het sporten was.
De kans is groter dat jij aansprakelijk wordt gesteld voor eventuele schade aan die paal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef nancje1991 het volgende:
Ik wilde gister wegrijden bij de sportschool, waar als laatste weg ging. Het was dus erg donker op het terrein. Ik wilde heet parkeervak uitrijden en hoorde een enorme knap. Ik was tegen een lantaarnpaal aangereden.
Ik had deze lantaarnpaal helemaal niet gezien, hij was zwart, erg smal, en gaf vrijwel geen licht. (niet zo'n normale grijze).
Kan ik de wegbeheerder denken jullie hiervoor aansprakelijk stellen, omdat hij zo slecht zichtbaar is? En hoe zou ik dat moeten doen?
Daarom stond ie natuurlijk ook uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien stak die paal wel ineens over omdat zijn dienst voorbij was?
Toen was ze met haar telefoon aan het spelen met haar telefoon, gevalletje sociale druk. Weet je welquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef Charlie_Brown het volgende:
Heb je hem niet gezien toen je aankwam? Of was het toen ook al donker.
Dat impliceert dat iedereen zich altijd bewust is van zijn omgeving als hij auto rijdt. Dit geval (en vele anderen) bewijzen telkens weer het tegendeel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Ik snap het niet. Als je aan komt rijden staat dat ding er toch. Hoe kan je het dan over het hoofd zien. Die hebben ze er neem ik aan niet ff snel geplaatst toen je aan het sporten was.
Hangt er denk ik vanaf, als de paal buiten werktijd een ongeval krijgt lijkt het me sterk dat zn werkgever er voor verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom stond ie natuurlijk ook uitNu snap ik het pas
Maar dan zou TS dus wel de beheerder aansprakelijk kunnen stellen?
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien stak die paal wel ineens over omdat zijn dienst voorbij was?
Misschien ging ie wel iets eerder weg, waardoor het strikt genomen nog werktijd wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Hangt er denk ik vanaf, als de paal buiten werktijd een ongeval krijgt lijkt het me sterk dat zn werkgever er voor verantwoordelijk is.
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik gok dat we TS hier niet meer mogen verwelkomen. Jammer
Dat is een optie, maar misschien kan de werkgever het dan wel weer verhalen, het zou dan wellicht niet gebeurt zijn als hij op zn plek was gebleven..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien ging ie wel iets eerder weg, waardoor het strikt genomen nog werktijd was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |