abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111338306
Hallo allemaal :)
Een tijdje geleden heb ik een hele leuke jongen via het internet ontmoet en na een paar keer heen en weer te hebben gemailt vroeg hij mij om iets af te spreken waarop ik ja zei. Een paar dagen terug zijn we erop uit geweest. Veel rondgelopen, filmpje gekeken in de bioscoop, uiteten gegaan & ben zelfs mij hem thuis geweest. Nou ben ik niet de snelste als het om dingen gaat maar dit lijkt toch meer op een date dan gewoon vriendschappelijk. x)
Al met al werdt het hardstikke laat, het was dan ook echt super gezellig & nu heb ik verliefde gevoelens ontwikkeld.
Ik had hem dezelfde avond een smsje gestuurd met dat het leuk was & een paar dagen later een e-mailtje met de vraag hoe t met 'm ging maar helaas heb ik daar nog steeds geen antwoord opgekregen. :{
Nou had hij gezegd dat ie het erg druk zou hebben ivm met studies maar het lijkt me toch dat iemand wel even tijd heeft om een mailtje of smsje terug te sturen? :?
Ik wil natuurlijk niet TE wanhopig over komen dus laat 'm maar een beetje met rust maar ik vind 'm hardstikke leuk & begin me nou toch af te vragen of hij misschien die hele date toch wat minder vond.
Geen flauw idee wat ik moet doen dus graag hoor ik jullie reacties!
"Ik ben mijn vijver kwijt", zei de kikker, plompverloren.
pi_111338355
Had hij jou gezoend?
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:11:31 #3
374770 De_Teen
Meelachse PSV-shirtjestrapper
pi_111338440
Heb je seks met hem gehad aangezien hij bij je thuis was?
Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
pi_111338507
Ik denk dat je spelling hem tegenviel.
pi_111338531
Je hebt al een sms en een mail gestuurd, laat het even op zijn beloop. Misschien is hij echt druk met zijn studie?
pi_111338577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt al een sms en een mail gestuurd, laat het even op zijn beloop. Misschien is hij echt druk met zijn studie?
Onzin. Iedereen heeft daar tijd voor, tenzij je medewerker bent van een Applefabriek in China.
pi_111338673
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Had hij jou gezoend?
Nee, slechts handje vastgehouden. :)
quote:
19s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen heeft daar tijd voor, tenzij je medewerker bent van een Applefabriek in China.
Leek me ook al ja. :{
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:28:37 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111339114
He's just not that ...je kent dat zinnetje wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111339264
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef Silenus het volgende:
pi_111339366
quote:
Eigenlijk kan je alle vragen in R&P op de volgende manier beantwoorden:

TS is Man -> Friendzone!
TS is Vrouw -> He's just not that into you!

:s)
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:35:32 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_111339371
quote:
Nou nou, niet zo snel, misschien denkt jongen wel dat hij te happig is als hij snel reageert....
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:36:53 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111339425
Nou, ik vind 'een tijdje geleden' al langer geleden klinken dan gisteren, eergisteren of nog afgelopen zaterdag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111339467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo snel, misschien denkt jongen wel dat hij te happig is als hij snel reageert....
Ja, misschien schroeft hij z'n waarde wat op, dat kan natuurlijk.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:58:37 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111345162
TS, als hij echt hoteldebotel weg was van jou, dan maakt het niet uit hoe druk hij het had met zijn studie, geloof me :)

Het is ene lullige realisatie en wellicht vind hij het echt leuk tijd met je door te brengen, verliefd is hij niet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:03:36 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111345374
jullie zijn allebei mannelijk, dus ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met mannetje-mannetje-relaties. Maar meestal is het zo dat ze je effe laten hangen om interesse te wekken :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111345439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef Maanvis het volgende:
jullie zijn allebei mannelijk, dus ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met mannetje-mannetje-relaties. Maar meestal is het zo dat ze je effe laten hangen om interesse te wekken :).
TS komt vrouwelijk over bij mij ...
pi_111347936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik vind 'een tijdje geleden' al langer geleden klinken dan gisteren, eergisteren of nog afgelopen zaterdag.
Ik heb hem ongeveer twee maanden geleden leren kennen, de date zelf was vorige week donderdag.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Frag_adder het volgende:
TS, als hij echt hoteldebotel weg was van jou, dan maakt het niet uit hoe druk hij het had met zijn studie, geloof me :)

Het is ene lullige realisatie en wellicht vind hij het echt leuk tijd met je door te brengen, verliefd is hij niet
Aww... Ik hoop het niet, maar misschien is hij onzeker ofzo? Of echt druk met zijn studies? Het gekke is dat voor de date we dagelijks contact hadden - gewoon vriendschappelijk - en nou heb ik dus al dagen niks van hem gehoord. :{

(Gaaf plaatje heb je trouwens, Lelouch Lamperouge is echt een geweldig karakter)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid: Ik ben vrouwlijk. ;)
pi_111348257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

:')

TS hoe lang geleden was het?
Afelopen donderdag dus. Ergens zit ik te twijfelen om hem gewoon op te bellen maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van: Ik heb hem al een sms & mailtje gestuurd... Het is nou zijn beurt maar ik wordt helemaal gek van het wachten!
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:38:42 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111357415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef Sakura012612 het volgende:

[..]

Aww... Ik hoop het niet, maar misschien is hij onzeker ofzo? Of echt druk met zijn studies? Het gekke is dat voor de date we dagelijks contact hadden - gewoon vriendschappelijk - en nou heb ik dus al dagen niks van hem gehoord. :{

(Gaaf plaatje heb je trouwens, Lelouch Lamperouge is echt een geweldig karakter)

(dankje!)

Nou ja als hij onzeker is, zal hij misschien niet meteen persoonlijk contact zoeken tot hij weet of jij het ook leuk vond. Maar jij gaf vrijwel meteen aan dat je het leuk vond, dus er is niets om onzeker over te zijn.

Bel hem gewoon op :) kijk wat ie zegt, stel een nieuwe date voor?

Maar houd wel in je achterhoofd, dat als hij echt meer wilde en weg van je is, hij wel enthausiaster na je dat was geweest. Ja ik baseer dit op persoonlijke ervaringen en observaties maar als ik iemand leuk vond :P dan hield mn studie mij dar niet zomaar van af. Dan hield dat mij van mn studie af
pi_111359723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

(dankje!)

Nou ja als hij onzeker is, zal hij misschien niet meteen persoonlijk contact zoeken tot hij weet of jij het ook leuk vond. Maar jij gaf vrijwel meteen aan dat je het leuk vond, dus er is niets om onzeker over te zijn.

Bel hem gewoon op :) kijk wat ie zegt, stel een nieuwe date voor?

Maar houd wel in je achterhoofd, dat als hij echt meer wilde en weg van je is, hij wel enthausiaster na je dat was geweest. Ja ik baseer dit op persoonlijke ervaringen en observaties maar als ik iemand leuk vond :P dan hield mn studie mij dar niet zomaar van af. Dan hield dat mij van mn studie af
Vermoedelijk is hij nogal onzeker. Wou hem opbellen maar ja, wil ook niet te opdringerig zijn anders schrik ik hem zo af natuurlijk. Ik wil niet beklemmend overkomen maar zou het opzich wel fijn vinden om gewoon duidelijkheid te hebben. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. :P
Ja, ik weet het niet. Hij zei wel dat hij het echt leuk vond en hij had ook gezegd dat we snel weer eens wat moesten afspreken, dat hij zou mailen of bellen... Ik hoor alleen niks. :N
Nou woont hij ook aan de andere kant van Nederland dan waar ik woon dus misschien heeft dat er mee te maken? Ik weet het niet... Misschien dat ik hem morgen dan maar bel & hopelijk hem niet helemaal van me weg jaag. Het stomme is dat ik hem echt heel leuk vind, maar omdat ik sinds die date dus niks meer van hem heb gehoord vrees ik dat onze hele vriendschap ook voorbij is. ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:32:57 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111359958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

dan heeft ze haar geslacht gewijzigd óf was ik daarstraks erg scheel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111359980
Als hij jou net zo leuk vindt, had hij je dat echt wel even laten weten..
pi_111360151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan heeft ze haar geslacht gewijzigd óf was ik daarstraks erg scheel
Nee hoor, dat haalde ik zo uit haar post ..
Welke vent gaat zijn date die avond nog smsen en na 2 nachtjes al mailen? :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:40:36 #24
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_111360268
Bel hem gewoon op met de reden ik kan hier kaartjes/aanbieding krijgen voor..................... (liefst iets wat kan op meerdere dagen/weken, zodat ie niet kan zeggen nee dan kan ik niet)

Heb je zin om mee te gaan?

Voordelen:

-Niet te hoeven wachten.
-Direct antwoord
-Zegt hij ja dan heb je gelijk een leuke date.
pi_111360587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee hoor, dat haalde ik zo uit haar post ..
Welke vent gaat zijn date die avond nog smsen en na 2 nachtjes al mailen? :)
Is 2 nachtjes al snel? Ik wou hem eigenlijk de volgende dag al mailen maar heb me ingehouden. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef dinosteen het volgende:
Bel hem gewoon op met de reden ik kan hier kaartjes/aanbieding krijgen voor..................... (liefst iets wat kan op meerdere dagen/weken, zodat ie niet kan zeggen nee dan kan ik niet)

Heb je zin om mee te gaan?

Voordelen:

-Niet te hoeven wachten.
-Direct antwoord
-Zegt hij ja dan heb je gelijk een leuke date.
Dat is een goeie! Ik weet dat hij een bepaalde film heel graag in de bioscoop wil zien. Als ik nou eens verzin dat ik daar gratis kaartjes voor kan krijgen ofzo? Kan hij in principe geen nee zeggen. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:31:30 #26
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_111365564
quote:
Dat is een goeie! Ik weet dat hij een bepaalde film heel graag in de bioscoop wil zien. Als ik nou eens verzin dat ik daar gratis kaartjes voor kan krijgen ofzo? Kan hij in principe geen nee zeggen. :P
Niet liegen.... Zeg dan dat je graag met hem naar die film wilt.
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:07:29 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111365952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef Sakura012612 het volgende:

[..]

Is 2 nachtjes al snel? Ik wou hem eigenlijk de volgende dag al mailen maar heb me ingehouden. _O-

Tsja is het snel, ik heb dates gehad waarbij het veel aftasten was en we uiteindelijk niet wisten waar we aan toe waren dan is 2 - 3 nachtjes prima :) maar als het echt geweldig was en je beiden zo iets hebt van JA ik wil verder, dan kan die avond nog hoor. Ik weet dat veel mensen het zien als open kaart spelen en daarmee het spelletje "verliezen" maar als je ouder wordt heb je geen zin meer in dat spelletje voor 16 jarigen :P Dus er is niets mis mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:31 schreef elgringo het volgende:

[..]

Niet liegen.... Zeg dan dat je graag met hem naar die film wilt.
Dit, ga er niet over liegen!
pi_111374714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Tsja is het snel, ik heb dates gehad waarbij het veel aftasten was en we uiteindelijk niet wisten waar we aan toe waren dan is 2 - 3 nachtjes prima :) maar als het echt geweldig was en je beiden zo iets hebt van JA ik wil verder, dan kan die avond nog hoor. Ik weet dat veel mensen het zien als open kaart spelen en daarmee het spelletje "verliezen" maar als je ouder wordt heb je geen zin meer in dat spelletje voor 16 jarigen :P Dus er is niets mis mee.

[..]

Dit, ga er niet over liegen!
Aww, zelfs geen klein leugentje voor eigen bestwil? Ik zou eerlijk gezegd niks anders kunnen verzinnen. :{

Ja, dat herken ik. Ik hou niet van die date regeltjes. Als het leuk vond dan zei ik dat gewoon. :s)
Ik hou niet van moeilijk gedoe, zeg het altijd gewoon waar het op staat maar inderdaad... Verliezen zit er dan wel in. :{
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:39:44 #29
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_111375443
Ga naar zijn huis en zodra hij open doet zoen je hem. Vrouwen die altijd wachten tot ze gezoend worden in plaats van andersom, stelletje passieve mutsen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bisamrat op 10-05-2012 14:15:41 ]
pi_111375512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:39 schreef Bisamrat het volgende:
Ga naar zijn huis en zodra hij open doet zoen je hem. Vrouwen die altijd wacht tot ze gezoend worden in plaats van andersom, stelletje passieve mutsen :)
Ze willen alleen een zelfverzekerde man die pakt wat ie wil (ja, kan zomaar zijn dat ie morgen een ander grietje pakt :'))
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:54:30 #31
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111378069
TS wanna date :)?
pi_111399861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze willen alleen een zelfverzekerde man die pakt wat ie wil (ja, kan zomaar zijn dat ie morgen een ander grietje pakt :'))
Nou, nou. Heus niet hoor. Ik ben zelf niet het type wat gelijk gaat lopen zoenen op een eerste date. ;) Ik wil iemand gewoon eerst wat beter leren kennen en dan zie ik wel weer verder. :)
pi_111400439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:51 schreef Sakura012612 het volgende:

[..]

Nou, nou. Heus niet hoor. Ik ben zelf niet het type wat gelijk gaat lopen zoenen op een eerste date. ;) Ik wil iemand gewoon eerst wat beter leren kennen en dan zie ik wel weer verder. :)
Gaat niet zozeer alleen om het zoenen ansich :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')