Onzin. Iedereen heeft daar tijd voor, tenzij je medewerker bent van een Applefabriek in China.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt al een sms en een mail gestuurd, laat het even op zijn beloop. Misschien is hij echt druk met zijn studie?
Nee, slechts handje vastgehouden.quote:
Leek me ook al ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen heeft daar tijd voor, tenzij je medewerker bent van een Applefabriek in China.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef Silenus het volgende:
He's just not that ...je kent dat zinnetje wel.
Eigenlijk kan je alle vragen in R&P op de volgende manier beantwoorden:quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef Silenus het volgende:
Nou nou, niet zo snel, misschien denkt jongen wel dat hij te happig is als hij snel reageert....quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef Silenus het volgende:
Ja, misschien schroeft hij z'n waarde wat op, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo snel, misschien denkt jongen wel dat hij te happig is als hij snel reageert....
TS komt vrouwelijk over bij mij ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef Maanvis het volgende:
jullie zijn allebei mannelijk, dus ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met mannetje-mannetje-relaties. Maar meestal is het zo dat ze je effe laten hangen om interesse te wekken.
Ik heb hem ongeveer twee maanden geleden leren kennen, de date zelf was vorige week donderdag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik vind 'een tijdje geleden' al langer geleden klinken dan gisteren, eergisteren of nog afgelopen zaterdag.
Aww... Ik hoop het niet, maar misschien is hij onzeker ofzo? Of echt druk met zijn studies? Het gekke is dat voor de date we dagelijks contact hadden - gewoon vriendschappelijk - en nou heb ik dus al dagen niks van hem gehoord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Frag_adder het volgende:
TS, als hij echt hoteldebotel weg was van jou, dan maakt het niet uit hoe druk hij het had met zijn studie, geloof me![]()
Het is ene lullige realisatie en wellicht vind hij het echt leuk tijd met je door te brengen, verliefd is hij niet
Voor alle duidelijkheid: Ik ben vrouwlijk.quote:
Afelopen donderdag dus. Ergens zit ik te twijfelen om hem gewoon op te bellen maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van: Ik heb hem al een sms & mailtje gestuurd... Het is nou zijn beurt maar ik wordt helemaal gek van het wachten!quote:
(dankje!)quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef Sakura012612 het volgende:
[..]
Aww... Ik hoop het niet, maar misschien is hij onzeker ofzo? Of echt druk met zijn studies? Het gekke is dat voor de date we dagelijks contact hadden - gewoon vriendschappelijk - en nou heb ik dus al dagen niks van hem gehoord.![]()
(Gaaf plaatje heb je trouwens, Lelouch Lamperouge is echt een geweldig karakter)
Vermoedelijk is hij nogal onzeker. Wou hem opbellen maar ja, wil ook niet te opdringerig zijn anders schrik ik hem zo af natuurlijk. Ik wil niet beklemmend overkomen maar zou het opzich wel fijn vinden om gewoon duidelijkheid te hebben. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
(dankje!)
Nou ja als hij onzeker is, zal hij misschien niet meteen persoonlijk contact zoeken tot hij weet of jij het ook leuk vond. Maar jij gaf vrijwel meteen aan dat je het leuk vond, dus er is niets om onzeker over te zijn.
Bel hem gewoon opkijk wat ie zegt, stel een nieuwe date voor?
Maar houd wel in je achterhoofd, dat als hij echt meer wilde en weg van je is, hij wel enthausiaster na je dat was geweest. Ja ik baseer dit op persoonlijke ervaringen en observaties maar als ik iemand leuk vonddan hield mn studie mij dar niet zomaar van af. Dan hield dat mij van mn studie af
dan heeft ze haar geslacht gewijzigd óf was ik daarstraks erg scheelquote:
Nee hoor, dat haalde ik zo uit haar post ..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan heeft ze haar geslacht gewijzigd óf was ik daarstraks erg scheel
Is 2 nachtjes al snel? Ik wou hem eigenlijk de volgende dag al mailen maar heb me ingehouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat haalde ik zo uit haar post ..
Welke vent gaat zijn date die avond nog smsen en na 2 nachtjes al mailen?
Dat is een goeie! Ik weet dat hij een bepaalde film heel graag in de bioscoop wil zien. Als ik nou eens verzin dat ik daar gratis kaartjes voor kan krijgen ofzo? Kan hij in principe geen nee zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef dinosteen het volgende:
Bel hem gewoon op met de reden ik kan hier kaartjes/aanbieding krijgen voor..................... (liefst iets wat kan op meerdere dagen/weken, zodat ie niet kan zeggen nee dan kan ik niet)
Heb je zin om mee te gaan?
Voordelen:
-Niet te hoeven wachten.
-Direct antwoord
-Zegt hij ja dan heb je gelijk een leuke date.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |