Huh?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
En waarschijnlijk ben je niet eens aan het trollen.
Dat vind ik dus stukken beter dan (bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef NotYou het volgende:
Ik denk - maar heb er geen bewijs voor - dat de luhct paars is met groene stippen en bevolkt wordt door als adelaars gevleugelde eekhoorns die luid miauwen en een grote bedrijging voor de mens vormen. Dit is geen willekeurige dingen roepen maar een extreem zorgvuldig opgezette post met "ik denk", waarbij ik expliciet stel dat ik er geen bewijs van heb. (En het dus fout zou kunnen zijn.)
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vind het risico gewoon te groot. Als een TBS arts verantwoordelijk zou zijn voor het gedrag van de TBSer die hij vrijlaat dan zou er iets voor te zeggen zijn, maar TBS artsen mogen gewoon lekker gokken en experimenteren ten koste van de maatschappij. Maar goed, daar verschillen we inderdaad van mening.
Wat ik zie is iemand die nogal gewichtig doet en suggereert dat hij alle in's en out's van het TBS-systeem kent .quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ziet niet dat er een verschil is tussen willekeurige dingen roepen en mijn post, die extreem voorzichtig opgezet is met 'ik dénk' waar ik expliciet bij stel dat ik er geen bewijs van heb (en het dus fout zou kunnen zijn)
Gewichtig? Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik zie is iemand die nogal gewichtig doet en suggereert dat hij alle in's en out's van het TBS-systeem kent .
Je bent je van bewust dat er maar een heel klein gedeelte van (zware) misdrijven in het nieuws komt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ga eens de nieuwsberichten van mannen die vrouwen met zuur overgieten nakijken.
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Je bent je van bewust dat er maar een heel klein gedeelte van (zware) misdrijven in het nieuws komt?
O.a. om copycats te voorkomen, dat heb ik me laten vertellen door een rechercheur.
Er is wat mij betreft geen enkele actie op de hele wereld die die vrouw gedaan had kunnen hebben om dit te rechtvaardigen. Of bedoel je dat die man al eerder hulp had moeten krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Travel. het volgende:
Tja heel zielig en alles, maar meestal komen dit soort dingen niet uit de lucht vallen.
Die man komt heus niet zomaar op het idee om dit te doen. Ze had al veeel eerder bij hem moeten zijn weg gegaan. Maar ik ken de precieze situatie ook niet. En 16 jaaar is heel veel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft geen enkele actie op de hele wereld die die vrouw gedaan had kunnen hebben om dit te rechtvaardigen. Of bedoel je dat die man al eerder hulp had moeten krijgen?
Geen zorgen, de meesten branden liever ledematen weg met grote hoeveelheden zuurquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef speknek het volgende:
Mensen die levenslang willen voor een niet-moord.
Het gaat weer goed met sadistisch onderbuik Nederland.
Letterlijk gezien wel natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Travel. het volgende:
Tja heel zielig en alles, maar meestal komen dit soort dingen niet uit de lucht vallen.
Succes joh die tbsquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen zorgen, de meesten branden liever ledematen weg met grote hoeveelheden zuur![]()
Wat hebben we er in godsnaam voor belang bij dat het fout gaat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom alleen opzettelijk? Dat valt natuurlijk nooit te bewijzen.
Ook bij gewone incompetentie zouden er sancties moeten volgen, al was het slechts de sanctie dat die arts nooit meer een TBSer mag vrijlaten.
Ik kan ook Wikipedia lezen, hoor. Maar er is dus één moord gepleegd sinds 1996 door een TBS'er die op verlof was. Dat is betreurenswaardig en natuurlijk een enorme fout van die artsen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Succes joh die tbs
-knip-.
Een tik op de vingers en even bestraffend toespreken is inderdaad meer dan voldoende voor deze deugniet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef speknek het volgende:
Mensen die levenslang willen voor een niet-moord.
Het gaat weer goed met sadistisch onderbuik Nederland.
Heb je dat zelf nou echt niet door?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewichtig? Hoezo dat?En dat laatste is gewoon niet waar. Was het maar zo, vind het behoorlijk interessant
Haha, troll.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Viajero het volgende:
[..]
Een tik op de vingers en even bestraffend toespreken is inderdaad meer dan voldoende voor deze deugniet.
Semantisch gemiep want je houdt daarmee bewust de voormalige en ontsnapte buiten het zicht terwijl dat uiteraard hetzelfde is. Pas geleden ook nog die vent op die boot.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan ook Wikipedia lezen, hoor. Maar er is dus één moord gepleegd sinds 1996 door een TBS'er die op verlof was. Dat is betreurenswaardig en natuurlijk een enorme fout van die artsen.
Voor de daders ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
TBS is over het algemeen best een succes te noemen, ja.
Wie is 'we'?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat hebben we er in godsnaam voor belang bij dat het fout gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |