Daarom heb ik ook een lievere gevonden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
4 uur heen en 4 uur terugIk zou dat echt niet gedaan hebben
Lekker man D:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik trouwen stom vind.
Maar goed, als het echt moet dan geloof ik er ook wel aan.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
Maarrrr ik heb net via whatsapp een date gefixt voor maandag.. true story
Spanneeeeend!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
Awkward day!quote:
Ja zeker! Zeker omdat de bank al een rente garantie af had gegeven, niet dat het telt als goedkeuring, maar wl als intentie van!..quote:
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.quote:
Dank!quote:
Wat snap je niet van als het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Dus jij zou tegen je zin in trouwen omdat iemand anders voor jou heeft bepaald dat het 'moet'? Daar leg jij je dan bij neer en ga je in mee?
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.
Alles. Welke situatie kan zich voordoen waarin het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat snap je niet van als het echt moet?
Lolwat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Geester het volgende:
[..]
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..Ik heb die dag gewoon de tijd voor haar
ALS JE NU GEEN RING OM MIJN VINGER SCHUIFT ZUL JE JE 3 KINDEREN NOOOOOOOOOOIT MEER ZIEN GOFFDOMMEquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alles. Welke situatie kan zich voordoen waarin het echt moet?
quote:
Als je aan kinderen begint zonder je vaderrechten vast te laten leggen, welke mogelijk is zonder huwelijk, dan loop je idd dat risico.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ALS JE NU GEEN RING OM MIJN VINGER SCHUIFT ZUL JE JE 3 KINDEREN NOOOOOOOOOOIT MEER ZIEN GOFFDOMME
JE BENT JALOEEEEEEERS HAAAquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij kan er van overtuigd zijn dat het echt is, dat geloof ik wel
Oehh. Zaterdag?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.
Dat is inmiddels duidelijk jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij kan er van overtuigd zijn dat het echt is, dat geloof ik wel
Oohh succes. Ik doe het wel tijdens je pedomomenten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Oehh. Zaterdag?
Dan ben ik de hele dag solliciteren en daarna kinderen aan het verkrachten op een gala.
Ik ben benieuwd
Hjm triest figuur :'')quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk jaHet is nu nog wachten op de vrouwelijke user die zich hier meldt om te vertellen over de fantaaaaastische date
Heb je toen ook een drinkje gedrankt in het centrum?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook wel eens gedate op een maandag.
Ik drank altijd drinkjes met mijn dates.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je toen ook een drinkje gedrankt in het centrum?
Waahaarooohooom dan pas.?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh succes. Ik doe het wel tijdens je pedomomenten.
Gelijk een baasquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik drank altijd drinkjes met mijn dates.
Niet, ik deedquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zag het niet, want je deed helemaal huillie-smiley en alles.
Ja, echt bizar. Niet vooruit te branden, klotedag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deze woensdag kruipt voorbij, I must say
En al had je er problemen mee!quote:
Komende weekenden vol.quote:
10x sneller dan afgelopen maandag iigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deze woensdag kruipt voorbij, I must say
Gaat het niet over wat ik denk waar het over gaat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En al had je er problemen mee!
Werkt deze PI beter voor je?
Ja, denk ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gaat het niet over wat ik denk waar het over gaat dan?
Ja ik wist de eerste 2, maar zij kan de 3e niet.quote:
Dus doe je de vierde. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik wist de eerste 2, maar zij kan de 3e niet.
Pfff liever jij dan ik dan deze keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier nietDat hebben we dan precies omgewisseld.
report gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus doe je de vierde. Opgelost, slotje.
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.quote:
PROBLEMEN MEE?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.
Dat doe ik dan weer beter; nog een uurtjequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff liever jij dan ik dan deze keernog maar een hele kleine 2u
IK HEB EEN OVERHEMD AAN TER WAARDE VAN 220 EURO. En daaronder een wit ondershirt van RALPH LAUREEUUUN.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeeeeeeeeeey, Skv. Ik heb nu een shirt van Bristol aan.
Ik koop mijn eigenwaarde altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Skv het volgende:
[..]
IK HEB EEN OVERHEMD AAN TER WAARDE VAN 220 EURO. En daaronder een wit ondershirt van RALPH LAUREEUUUN.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]Hihi, ik kuste je ook een beetje in het openbaar
Nououou...even heel snel dan, oké?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]MAMAAAAAAAAA
![]()
Ik wil wel je handje even stiekem vasthouden.
Oehhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
'k Goa noar de kleermaker. DOEI.
Even in het openbaar over Crutch heen kwijlen nog.
![]()
![]()
![]()
Omdat jij zei dat het vanilleglazuur wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu doen alsof je het vies vind.
Net likte je je vingers nog af.
hihi fopje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat het vanilleglazuur was![]()
Te makkelijkquote:
Welke?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb mohmi in het O'tje genomen.
Waar koop ik kaartjes!?! Voorpremiere? Rode loper? Gratis drank? Ik ben er!quote:
De mijne HaraCuMi!quote:
Grapjes over mij maken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Mur heeft zijn hand MohMi genoemd, hij moest iets
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eén stukje voor je gered. Dus ik kom straks even in je groene zak grabbelen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef shifto het volgende:
[..]Liever was ik hem eerst. Maar je kan wel wat wiet pakken als je wilt
Uurke of 6 maar eerst ff eten en douchen etc enzquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef MohMi het volgende:
[..]nou ja...goeie tweede keus. Hoe laat bende gij thuis, juunkske?
Ja, maar dan kom ik heul ekkes bij jou grabbelen en dan ben ik er weer vandoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Uurke of 6 maar eerst ff eten en douchen etc enz
Spam sowieso voor je komt dan, anders ben ik naakt enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik heul ekkes bij jou grabbelen en dan ben ik er weer vandoorKan ik meteen je toetje afgeven
Spam anders als je thuis bent, denk dat ik eerder thuis ben ^^quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Spam sowieso voor je komt dan, anders ben ik naakt enzo
Is goeie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Spam anders als je thuis bent, denk dat ik eerder thuis ben ^^
Wat doe je met eten btw?
Oh wacht, ik heb nog in de koelkast staan xD Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Is goeie.
Ik weet nog niet. Niks moeilijks, even door de winkel banjeren zo
Bitch, ik nu wachten dat je ging zeggen dat je voor me ging kokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb nog in de koelkast staan xD SorryNja, spam straks maar
![]()
Ik ga zum Hause
bitch jij zou nog steeeeeds voor mij kokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, ik nu wachten dat je ging zeggen dat je voor me ging koken
Ga maar weer!
Ik kook van binnen elke dag voor je lieverdquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
bitch jij zou nog steeeeeds voor mij kokenecht al zolang
Minder zuipen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Oh man, hele week al koppijn. Ik ga zo maar lang douchen.
ik wil mn geld terug :'quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kook van binnen elke dag voor je lieverd
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeerde een parfum in de winkel, en nu is dit aan de orde.
[ afbeelding ]
De buit is zeker binnenquote:
Kan hem nu alleen in kut kwali vindenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Het hele eerste jaar van mijn studie heeft een officiële waarschuwing gekregen.
We moesten een onderzoeksopdracht maken en zo ongeveer driekwart van de studie heeft die opdracht verzonnen, omdat er niet werd gevraagd om transcripties. En daar hebben mensen stoer over lopen lullen en nu zijn de leraren erachter gekomen.quote:
wat een gefaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We moesten een onderzoeksopdracht maken en zo ongeveer driekwart van de studie heeft die opdracht verzonnen, omdat er niet werd gevraagd om transcripties. En daar hebben mensen stoer over lopen lullen en nu zijn de leraren erachter gekomen.
van de leraren en van die domme mensen die erover hebben zitten lullenquote:
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
van de leraren en van die domme mensen die erover hebben zitten lullen
Indd! Ik wil mijn korte broek aan verdomme!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme, van dat weer waar je je niet op kunt kleden.
Wel goedemorgen
Kom maar terug als het niet zo benauwd is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jammer.. alleen naakt was lekker geweest
Ik ga alquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
Kom maar terug als het niet zo benauwd is.
regen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:47 schreef Skv het volgende:
Ik werd zwetend wakker en op de fiets zweette ik ook weer keihard.
En nu regent het als een klapjosti.
Ik heb net een nieuwe jas gekocht via internet.. hij is wel duur maar zit als gegotenquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zocht dus een waterdichte jas aan mijn kapstok. De enige waterdichte is gelijk ook heel warm. Dit weekend dus maar even een wat luchtigere waterdichte jas kopen. En niet zo'n gedrocht van de ANWB-winkel.
Zoiets is wel nice.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zocht dus een waterdichte jas aan mijn kapstok. De enige waterdichte is gelijk ook heel warm. Dit weekend dus maar even een wat luchtigere waterdichte jas kopen. En niet zo'n gedrocht van de ANWB-winkel.
Good point, sommige mensen hier hebben klotsende okselsquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:16 schreef WasMachinator het volgende:
heb expres de bus naar het station gepakt zodat ik niet hoefde te zweten
dat in combinatie met treinstellen waar de airco niet aanstaat is echt dodelijk..quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Good point, sommige mensen hier hebben klotsende oksels
dat is kut!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
518 E terugbetalen aan de belasting. En er wordt allemaal loonheffing ingehouden over mijn loon. En ik heb nog een factuur van de Kvk.
Graaiende kutinstanties.![]()
Ik moet nog 6500 aan de belasting betalen ( verwacht ik )quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
518 E terugbetalen aan de belasting. En er wordt allemaal loonheffing ingehouden over mijn loon. En ik heb nog een factuur van de Kvk.
Graaiende kutinstanties.![]()
Maar heb je wel haar telefoonnr?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef heloef het volgende:
Te lang blijven praten met een meisje op het station , vervolgens de trein missen, vervolgens een half uur te laat thuis komen, vervolgens maar 5 uur slaap overhouden, vervolgens 2 uur niet kunnen slapen en vervolgens om 6 uur weer uit je nest komen, vervolgens de bus missen, vervolgens de trein missen, vervolgens weer de bus missen.
Topdagje.
Ja die had ik al 3 weken want wij maken een programma samen.quote:
Dan moet je maar een goed programma makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:34 schreef heloef het volgende:
Ja die had ik al 3 weken want wij maken een programma samen.
wat voor prog.?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die had ik al 3 weken want wij maken een programma samen.
Wij maken een verdomd goed programma.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar een goed programma maken
Muziekprogram, lokale radio.quote:
Met al die moeheid van je.. en al dat missen van voertuigen.. kan dat niet!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij maken een verdomd goed programma.
Al ben ik er wel uitgetrapt als sidekick.quote:
van die industrial acid muziekquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Al ben ik er wel uitgetrapt als sidekick.
Dus nu zoek ik maar wat vage nieuwtjes en muziek uit.
Gewoon rechtzetten en wat tape er omheenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Vanavond met de kat naar de dierenarts, teentje staat vreemd. Assistente zei nog zo mooi: 'Waarschijnlijk kunnen we niks doen maar kom toch maar langs.' Logisch maar godverdegodver, 35,- eukes voor een afspraak waar ze niks kunnen doen, doet toch zeer. Mijn kat kennende is het ook over als we daar zijnAch ja, beestjesliefde
Dan ga je toch nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Vanavond met de kat naar de dierenarts, teentje staat vreemd. Assistente zei nog zo mooi: 'Waarschijnlijk kunnen we niks doen maar kom toch maar langs.' Logisch maar godverdegodver, 35,- eukes voor een afspraak waar ze niks kunnen doen, doet toch zeer. Mijn kat kennende is het ook over als we daar zijnAch ja, beestjesliefde
We draaien wel veel indie ja.quote:
Ik mocht er ook gewoon aankomen vanochtend maar het ziet er wel echt nasty uit, teentje helemaal naar voren. Heb ook al op internet gezocht maar kon niks vinden. Kreeg wel diverse dubieuze zoekresultaten toen ik zocht op 'teen kat'quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon rechtzetten en wat tape er omheenPokie moet niet mauwen
Waz met jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mocht er ook gewoon aankomen vanochtend maar het ziet er wel echt nasty uit, teentje helemaal naar voren. Heb ook al op internet gezocht maar kon niks vinden. Kreeg wel diverse dubieuze zoekresultaten toen ik zocht op 'teen kat'
Nee, niet open, denk dat ze te hard aan d'r poot heeft getrokken toen ze weer eens voor de miljoenste keer vastzat met haar nagelquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Waz met jou
Maar is het open dan ofzo? Want als je er aan mag komen doet het geen zeer. Al is pokie wel een r-tard dus mss snapt ze pijn niet helemaal
en als je dr aanzit mauwt ie dan ofzo... Misschien is ie blijven haken of heeft ie gevochtenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mocht er ook gewoon aankomen vanochtend maar het ziet er wel echt nasty uit, teentje helemaal naar voren. Heb ook al op internet gezocht maar kon niks vinden. Kreeg wel diverse dubieuze zoekresultaten toen ik zocht op 'teen kat'
Mag er gewoon aanzitten, daarentegen is ze zo goed van vertrouwen dat als ik zonder verdoving zou proberen d'r poot te amputeren, ze waarschijnlijk nog geen kick zou gevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef Geester het volgende:
[..]
en als je dr aanzit mauwt ie dan ofzo... Misschien is ie blijven haken of heeft ie gevochten
tevens : wat een naam
Mijn katten ruiken altijd zo lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag er gewoon aanzitten, daarentegen is ze zo goed van vertrouwen dat als ik zonder verdoving zou proberen d'r poot te amputeren, ze waarschijnlijk nog geen kick zou gevenblind van vertrouwen dat beest.
En ze heet eigenlijk Pinky (omdat ze niet bepaald The Brain is xD) maar luistert naar Pokie
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen stamkroeg meer verdomme.Mag er niet meer in.
Kruk door de voorruit gegooid?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen stamkroeg meer verdomme.Mag er niet meer in.
Ja, mooi gaan hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, niet open, denk dat ze te hard aan d'r poot heeft getrokken toen ze weer eens voor de miljoenste keer vastzat met haar nagelMaar assistente zei net ook, het feit dat ze niet op d'r poot gaat staan, kan toch aangeven dat ze er last van heeft. Ik heb iig een afspraak staan, mocht het straks opeens over zijn (die kans schat ik vrij hoog in, je kent pokie
) kan ik alsnog afbellen.
Mongoloid kat
Joh, sowieso! Afspraak is ook gemaakt hé lieverdquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mooi gaan hoorHuisdieren kosten nu eenmaal geld.
Js, omdat ze hier zo zeggen van NOU GA DAN NIET HUEHEUHEHUEquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Joh, sowieso! Afspraak is ook gemaakt hé lieverd
Wij kunnen ook wel weer gewoon naar de terminus hoorquote:
Op dat soort stupide uitspraken ga ik niet eens in idd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Js, omdat ze hier zo zeggen van NOU GA DAN NIET HUEHEUHEHUE
Ja joh, met gemak. Maar met het dierenarts bezoekje van vanavond en de kaartjes voor zaterdag, is mijn rekening behoorlijk leeg hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel weer gewoon naar de terminus hoorze zijn het nu vast wel vergeten
Hier is ook een café Terminus. Vol met kampertuigquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel weer gewoon naar de terminus hoorze zijn het nu vast wel vergeten
Nou dat heb ik al wel gedaan, maar nee, met het topicquote:
De kleermaker zei gelijk OH WAT EEN PRACHTIG JASJE en ging met spelden in de weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op dat soort stupide uitspraken ga ik niet eens in idd.
Hoe is het trouwens met je jasje afgelopen??
Ben wel echt achterlijk nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kleermaker zei gelijk OH WAT EEN PRACHTIG JASJE en ging met spelden in de weer.
"Normaal zeg k 35-37maar voor jou 30 ja hihihi"
Omdat het zo'n mooi jasje is, zeker? Haha!
"Hihiihi"
Wordt t ding samen 200 euroMAAR SOMS MOET DAT.
Jullie hebben het plaatje online gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben wel echt achterlijk nieuwsgierig nuKrijgen we een pic als ie klaar is?
Royalquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie hebben het plaatje online gezienIk kan hem pas volgende week vrijdag ophalen.
Maar ja, ik heb voor mijn voorgevel altijd een maat groter nodig dan de rest van het ding, dus kan ik deze wel terugsturen, maar met de volgende krijg ik weer hetzelfde probleemDus fuck dat, gewoon even vermaken en dan 5 jaar gelukkig ermee zijn
Groot gelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie hebben het plaatje online gezienIk kan hem pas volgende week vrijdag ophalen.
Maar ja, ik heb voor mijn voorgevel altijd een maat groter nodig dan de rest van het ding, dus kan ik deze wel terugsturen, maar met de volgende krijg ik weer hetzelfde probleemDus fuck dat, gewoon even vermaken en dan 5 jaar gelukkig ermee zijn
Ik wil ook een stukje tietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Groot gelijk!
'Groot' gelijk...get it...bhahahaha wat slechtMag ik anders niet een beetje tiet van je hebben?
Nee godver. Ik raak ook al wat kwijt aan het sporten, ik heb straks niets meer te gevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Groot gelijk!
'Groot' gelijk...get it...bhahahaha wat slechtMag ik anders niet een beetje tiet van je hebben?
Dat is toch niet zo handig met jassenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sterker nog, ben nu aan het shoppen. Online. Geheel tegen mijn principes.
Nee, 10 keer terugsturen enzo. Maar toch, het is ook kutweer dus ik ga ook niet even de stad in ofzo. Anders misschien zaterdag maar even doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo handig met jassen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee godver. Ik raak ook al wat kwijt aan het sporten, ik heb straks niets meer te geven
Schoenen kan ik ook altijd voor slagen, vooral als ik ze echt niet nodig hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, 10 keer terugsturen enzo. Maar toch, het is ook kutweer dus ik ga ook niet even de stad in ofzo. Anders misschien zaterdag maar even doen.
Zie wel leuke schoenen
"Leuk, moet je kopen!"quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja weet ik veel .. wilde ze weer dit kopen en oeeh dat dingetje zag er ook leuk uit
Aan wie vraag je dit?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
Ik ben volgens mij heul niet zo vervelend met shoppen?
MIjn antwoord is 42.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
Ik zag het staan en vroeg me al af waarom ik er een vraagteken bij had gezet, en toen had ik geen zin meer om het weg te halen.
Voel je vrij om een random antwoord te geven.
Jij bent echt SUPER om mee te shoppen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
Ik zag het staan en vroeg me al af waarom ik er een vraagteken bij had gezet, en toen had ik geen zin meer om het weg te halen.
Godverdomme wat ben je een zeikwijf.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
Vaginaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
OOHHHH MYYY GODDDDDDquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Jouw mening over die van mij ook niet
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je een zeikwijf.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent echt SUPER om mee te shoppen.
quote:
De meisjes met wie ik om gaan zijn eigenlijk net zo als ik met shoppen.quote:
En toch zijn er vrouwen die het probeerden.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meisjes met wie ik om gaan zijn eigenlijk net zo als ik met shoppen.
Winkel in.
1 blik in de rondte.
Dat wil ik in die maat. afrekenen.
naar buiten.
Oh maar zo ben ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meisjes met wie ik om gaan zijn eigenlijk net zo als ik met shoppen.
Winkel in.
1 blik in de rondte.
Dat wil ik in die maat. afrekenen.
naar buiten.
nu heb ik zin om t boek weer te gaan lezenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Ode to a Small Lump of Green Putty I Found in My Armpit One Midsummer Morning"
Ik wel langer.. heb al 2 maanden geen schoenen meer gekochtquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb er wel eens 3 uur over gedaan voordat ik een paar schoenen kocht.
mijn zus werkt in een schoenenwinkel, denk dat dat al genoeg zegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel langer.. heb al 2 maanden geen schoenen meer gekocht
Lolquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef WasMachinator het volgende:
mijn zus werkt in een schoenenwinkel, denk dat dat al genoeg zegt
Beter helpt ze me de volgende keer met wat waarschuwingen. Laatste keer liet ze me mijn hele poten openlopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
mijn zus werkt in een schoenenwinkel, denk dat dat al genoeg zegt
Ik koop alleen schoenen als de oude kapot zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel langer.. heb al 2 maanden geen schoenen meer gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |