Daarom heb ik ook een lievere gevonden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
4 uur heen en 4 uur terugIk zou dat echt niet gedaan hebben
Lekker man D:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik trouwen stom vind.
Maar goed, als het echt moet dan geloof ik er ook wel aan.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
Maarrrr ik heb net via whatsapp een date gefixt voor maandag.. true story
Spanneeeeend!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
Awkward day!quote:
Ja zeker! Zeker omdat de bank al een rente garantie af had gegeven, niet dat het telt als goedkeuring, maar wl als intentie van!..quote:
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.quote:
Dank!quote:
Wat snap je niet van als het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Dus jij zou tegen je zin in trouwen omdat iemand anders voor jou heeft bepaald dat het 'moet'? Daar leg jij je dan bij neer en ga je in mee?
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.
Alles. Welke situatie kan zich voordoen waarin het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat snap je niet van als het echt moet?
Lolwat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Geester het volgende:
[..]
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..Ik heb die dag gewoon de tijd voor haar
ALS JE NU GEEN RING OM MIJN VINGER SCHUIFT ZUL JE JE 3 KINDEREN NOOOOOOOOOOIT MEER ZIEN GOFFDOMMEquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alles. Welke situatie kan zich voordoen waarin het echt moet?
quote:
Als je aan kinderen begint zonder je vaderrechten vast te laten leggen, welke mogelijk is zonder huwelijk, dan loop je idd dat risico.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ALS JE NU GEEN RING OM MIJN VINGER SCHUIFT ZUL JE JE 3 KINDEREN NOOOOOOOOOOIT MEER ZIEN GOFFDOMME
JE BENT JALOEEEEEEERS HAAAquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij kan er van overtuigd zijn dat het echt is, dat geloof ik wel
Oehh. Zaterdag?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.
Dat is inmiddels duidelijk jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij kan er van overtuigd zijn dat het echt is, dat geloof ik wel
Oohh succes. Ik doe het wel tijdens je pedomomenten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Oehh. Zaterdag?
Dan ben ik de hele dag solliciteren en daarna kinderen aan het verkrachten op een gala.
Ik ben benieuwd
Hjm triest figuur :'')quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk jaHet is nu nog wachten op de vrouwelijke user die zich hier meldt om te vertellen over de fantaaaaastische date
Heb je toen ook een drinkje gedrankt in het centrum?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook wel eens gedate op een maandag.
Ik drank altijd drinkjes met mijn dates.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je toen ook een drinkje gedrankt in het centrum?
Waahaarooohooom dan pas.?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh succes. Ik doe het wel tijdens je pedomomenten.
Gelijk een baasquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik drank altijd drinkjes met mijn dates.
Niet, ik deedquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zag het niet, want je deed helemaal huillie-smiley en alles.
Ja, echt bizar. Niet vooruit te branden, klotedag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deze woensdag kruipt voorbij, I must say
En al had je er problemen mee!quote:
Komende weekenden vol.quote:
10x sneller dan afgelopen maandag iigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deze woensdag kruipt voorbij, I must say
Gaat het niet over wat ik denk waar het over gaat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En al had je er problemen mee!
Werkt deze PI beter voor je?
Ja, denk ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gaat het niet over wat ik denk waar het over gaat dan?
Ja ik wist de eerste 2, maar zij kan de 3e niet.quote:
Dus doe je de vierde. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik wist de eerste 2, maar zij kan de 3e niet.
Pfff liever jij dan ik dan deze keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier nietDat hebben we dan precies omgewisseld.
report gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus doe je de vierde. Opgelost, slotje.
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.quote:
PROBLEMEN MEE?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeehh een kusjen in het openbaar.
Dat doe ik dan weer beter; nog een uurtjequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff liever jij dan ik dan deze keernog maar een hele kleine 2u
IK HEB EEN OVERHEMD AAN TER WAARDE VAN 220 EURO. En daaronder een wit ondershirt van RALPH LAUREEUUUN.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeeeeeeeeeey, Skv. Ik heb nu een shirt van Bristol aan.
Ik koop mijn eigenwaarde altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef Skv het volgende:
[..]
IK HEB EEN OVERHEMD AAN TER WAARDE VAN 220 EURO. En daaronder een wit ondershirt van RALPH LAUREEUUUN.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]Hihi, ik kuste je ook een beetje in het openbaar
Nououou...even heel snel dan, oké?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]MAMAAAAAAAAA
![]()
Ik wil wel je handje even stiekem vasthouden.
Oehhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
'k Goa noar de kleermaker. DOEI.
Even in het openbaar over Crutch heen kwijlen nog.
![]()
![]()
![]()
Omdat jij zei dat het vanilleglazuur wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu doen alsof je het vies vind.
Net likte je je vingers nog af.
hihi fopje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat het vanilleglazuur was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |