True.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en je kan toch ook seks hebben zonder dat je penetreert wordt
Of heet het dan geen seks meer
Dat heet zeker wel seksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en je kan toch ook seks hebben zonder dat je penetreert wordt
Of heet het dan geen seks meer
van orale seks raak je ook zwangerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan is die condoom niet aan de orde...
Oh echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar toch! De kans bestaat!![]()
net alsof je van voorvocht slikken zwanger raakt![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik leer elke dag weer wat bij. Als ik straks kinderen wil dan moet ze dus alles netjes doorslikken tot de laatste druppel
Idd.. stoppen ermee!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?Niet meer doen
Serieus?Je maakte een grapje?
Ligt aan de dame/situatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen.. Maar jullie willen ook niet 9 maanden met een opgeblazen buik zitten
Het ligt aan de dame of jij 9 maanden met een dikke buik rondloopt? Het ligt eraan of je wel of niet die bierbuik mag kweken?quote:
Ow wait zo bedoelde ik dat nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt aan de dame of jij 9 maanden met een dikke buik rondloopt? Het ligt eraan of je wel of niet die bierbuik mag kweken?
Probeer er maar onderuit te komen, lukt je nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Nee ik bedoelde of een man zat te wachten op een zwangerschap van de vrouw
Ik zie hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen, lukt je niet
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of een man zat te wachten op een zwangerschap van de vrouw
You serious?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.
Misschien niet op de zwangerschap van hun eigen vrouw of vriendin (of dan ook).
Maar er zijn er zat die geil worden van een zwangere buik
Klopt jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
Er zijn er zat die er wel even overheen willen ondanks de relatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Hm zwangere buiken associeer ik direct aan relaties en daar wil ik echt niet tussen komen, ergo afknapper. Ja, of ik moet er een relatie mee hebben
Ow ja ik heb die auto *liefhebber* ook al voorbij zien komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie maar iets te vinden waar niemand op de wereld geil van wordt.. succes met zoeken
Mieren. Kaas. Rotte vis.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie maar iets te vinden waar niemand op de wereld geil van wordt.. succes met zoeken
Mieren: lekker kriebelen als ze over je heen lopenquote:
Ik kan het niet evolutionair verklarenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.
Misschien niet op de zwangerschap van hun eigen vrouw of vriendin (of dan ook).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Ik las iets over dat je minder geil wordt van de pil. Toen vroeg ik me af hoe nymfo ik wel niet zou zijn zonder de pil.
looolquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Ik las iets over dat je minder geil wordt van de pil. Toen vroeg ik me af hoe nymfo ik wel niet zou zijn zonder de pil.
Dat moment begon bij mij al na het ontbijtquote:
Nicequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben bezig
En daarna een flesje water en daarna sportief doen
Ja joh je moet er wat voor over hebbenquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh je moet er wat voor over hebben![]()
En er moeten gewoon nog wat kilootjes af...
Als dat zou kunnen. Ik zie mezelf al naar Breda fietsen en van daaruit naar Eindhoven en dan weer terug naar Den Boschquote:
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Ik zie mezelf al naar Breda fietsen en van daaruit naar Eindhoven en dan weer terug naar Den Bosch. In no time gespierd ditdat
Helaas heb ik een baan waar dat niet bij gaat.quote:
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een trainingquote:
Niet voor en tijdens het werkquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een training
Dan is de auto logischquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en mijn laptoptas die fakking zwaar is, die past echt niet onder de snelbinders
Hahaquote:
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang overquote:
Ik heb net pasta gegeten ... ik zit nog een beetje volquote:
Je hebt speciale rugtassenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en mijn laptoptas die fakking zwaar is, die past echt niet onder de snelbinders
Weet ik mijn oom die rijdt van tour de france achtige afstandenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een training
Ben je nog later thuisquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang over :'
Ja vergt ook veel tijd... Ik doe liever 3 keer een uurtje, dan 1 keer een hele avondquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
Nah die spullen wil ik niet op mijn rug dragen
Sowieso als ik ga sporten ben ik al een halve avond weg
Dat snap ik ook wel. Zou het niet eens willen fietsen voor de lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang over
Ik sla overquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net pasta gegeten ... ik zit nog een beetje vol
[..]
Je hebt speciale rugtassen
[..]
Weet ik mijn oom die rijdt van tour de france achtige afstanden
weet ik veel
Alpe d'huez doet hij voor de 2e keer dit jaar
zo.. multiquote ftw
Bedsport?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga sportief doen.. inkakmoment is helemaal weg![]()
Successquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga sportief doen.. inkakmoment is helemaal weg![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
Al mijn klasgenoten gaan volgende week examen doen en ik niet, nu voel ik me even kneuzig
Omdat ik ben blijven zitten. Het hele jaar vond ik het niet zo'n probleem, maar nu is het toch wel kut dat zij vanavond prom hebben en de hele week examentraining hebben en dat ik same old stuff doe.quote:
Dat is wel klote inderdaad. Volgend jaar mag jijquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik ben blijven zitten. Het hele jaar vond ik het niet zo'n probleem, maar nu is het toch wel kut dat zij vanavond prom hebben en de hele week examentraining hebben en dat ik same old stuff doe.
Wild haarquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn haar is lang, rood en eigenwijsVerdomme zit eens leuk.
Rood haarquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn haar is lang, rood en eigenwijsVerdomme zit eens leuk.
+100 manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
ff soppen hoorWel in een leuk poets setje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje opstart probleempjesmaar verder goed
![]()
Oh en zeg maar 'jij' hoor
*zucht*quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ken ik
Dan zal ik proberen "je" en "jij" tegen u te zeggen
Ik werk thuisquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Opstartprobleempjes? Moet je niet werken?
Ik ben mamaquote:
Oooow leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben mama
En ik 'werk' als gastouder, dus naast mijn eigen 2 kinderen biedt ik opvang voor nog 2 kinderen....
Enigquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oooow leuk, lijkt me wel druk, 4 kinderen over de vloer
Thomas de trein dit dat, hele banen bouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig![]()
Alleen na tussen de middag op dinsdag, en verder 3 dagen in de week na 15:00 dat ze alle 4 aanwezig zijn
Hier ook... duplo/lego/auto'squote:Op donderdag 10 mei 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thomas de trein dit dat, hele banen bouwen![]()
(van mijn neefje van 3
)
Milf :dquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben mama
En ik 'werk' als gastouder, dus naast mijn eigen 2 kinderen biedt ik opvang voor nog 2 kinderen....
quote:
Ja psies heb je al foto's gezienquote:
quote:het beste tijdstip om een vrouw te versieren op zaterdagavond = 11 uur savonds. wil je haar het bed in krijgen
want haar libido is dan het hoogste
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je dit van onze fleamig vriend?
Oooow gelukkig maar danquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wiskunde proefwerk niet verneukt. Het was al een her
Je stapt ook over qua werk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:18 schreef Tally het volgende:
Als ik mijn werkdagen voor deze week niet had omgewisseld had ik al vrij geweest
Maar is toch alleen deze week
Nop, moet ook gewoon werken, anders krijg ik zaken niet op tijd af en mag ik dag gezellig in het weekend doen. waar ik eigenlijk ook niet echt tijd voor hebquote:
Nee normaal werk ik dinsdag, woensdag en donderdag. Maar mijn collega wilde vrij vandaag.quote:
Oef ja werken in het weekend lijkt me ook niksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, moet ook gewoon werken, anders krijg ik zaken niet op tijd af en mag ik dag gezellig in het weekend doen. waar ik eigenlijk ook niet echt tijd voor heb
Aaah soquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee normaal werk ik dinsdag, woensdag en donderdag. Maar mijn collega wilde vrij vandaag.
Dus heb ik mijn donderdag en vrijdag omgedraaid
Fotoboeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef arachide. het volgende:
Middag! Ik heb net een poging gedaan om aan mijn fotoboeken te werken, maar er zit geen vaart in.
* m1st1g hoopte op een mooi fotoboek op Fok!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van die boeken met foto's. Ik druk foto's nog echt af.
Mijn fobo is mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g hoopte op een mooi fotoboek op Fok!
I'm not that much fun. Trust me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
omdat foto's altijd leuk zijn om te zien
Hm ik heb je foto in een topic voorbij zien komen en ik vond je wel leukquote:
Kutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit in dĂŠ week, dus seks zit er even niet in.
Ja, nare periode. Ibuprofen ftw. Maar ik ben al erg blij dat ik weer tampons kan dragen, eerst was ik veel te nauw en dan deed dat gewoon zeer. Tampons zijn echt. wauw wat een uitvinding. Geen lek-gevoel, geen angst om te lekken ook, geen angst om een oma-onderbroek aan te doen onder een skinny met een inlegkruis(laat dat je maar weg) in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut
Ik moet ergens volgende weekleuk met een bruiloft in aantocht en mijn verjaardag...
Ik kan moeilijk tegen mijn lichaam zeggen, heej nu even nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Maar kan je het niet een keertje overslaan? Dat doe ik wel als ik echt belangrijke dingen heb.
Oh hahahaha. Vandaar. Nee dan gaat dat niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen mijn lichaam zeggen, heej nu even niet
ik slik niks![]()
Ok oke, je ownt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Dit account rolde ik in 2006 maar ik kom hier al iets langer
Ik heb een dejavuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh hahahaha. Vandaar. Nee dan gaat dat niet.maar heb je dan seks met condoom oid?
In dit topic toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu
Gister of eergister dit gesprek ook al gehad
Maar ja condoom it is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik heb de boodschappen al in huisquote:
Ahh popjen tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
Liefjens.
Ik verveel me. Ik moet eigenlijk nog omkleden, make up doen en mijn haar kammen maar ik heb niet geen fuck zin.
Waar moet je heen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
Liefjens.
Ik verveel me. Ik moet eigenlijk nog omkleden, make up doen en mijn haar kammen maar ik heb niet geen fuck zin.
Nergennsss, mensen komen bij mij.quote:
Ik ga nu even omkleden dan. Ik weet alleen niet wat ik aan moet, ik heb sinds gisteren ongeveer nog meer meegesleept van thuis. Dus heb zo'n 200 kledingstukken hier.quote:
Zet je cam maar ff aan, kies ik wel voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga nu even omkleden dan. Ik weet alleen niet wat ik aan moet, ik heb sinds gisteren ongeveer nog meer meegesleept van thuis. Dus heb zo'n 200 kledingstukken hier.
Jij drinkt gewoon nog meer bierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe nooit make-up op en kam nooit mijn haar als er mensen langskomen
Heah wat aardig. Ben al klaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet je cam maar ff aan, kies ik wel voor je
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Kan me voorstellen. Hoe was het? Heb je nu dat vrijgezellenfeestje gehad of niet?![]()
Tsja, gekozen voor een zwarte panty, zwarte kokerrok en groene doorzichtige blouse met zwart topje eronder.
Ja toch. Krullen in mijn haar, niet te veel aan doen en mascara en rouge.quote:
Picsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Krullen in mijn haar, niet te veel aan doen en mascara en rouge.
Ja was super gezellig, buikspieren weer getraind door het lachen en net nog zo'n kutjoch in een mazda 323 eruit getrokken...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Kan me voorstellen. Hoe was het? Heb je nu dat vrijgezellenfeestje gehad of niet?![]()
Tsja, gekozen voor een zwarte panty, zwarte kokerrok en groene doorzichtige blouse met zwart topje eronder.
Leuk joh, ik heb nog nooit zo'n feest gehad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja was super gezellig, buikspieren weer getraind door het lachen en net nog zo'n kutjoch in een mazda 323 eruit getrokken...
Mijn dag is weer goed
En jij klinkt pretty
Dit was de verkapte versiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk joh, ik heb nog nooit zo'n feest gehad.
Ja, maar niet van mijn outfit nu.quote:
Ik eerst hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij meeten wel een keer, doe je hetzelfde aan, neem ik m'n camera mee
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 22:15:24 ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eerst hoor
Heb vast een betere camera
Sony Alpha A230, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brutal. Fucking. Metal.
Lenzen heb ik er ook 4 van, + een flitser.. Facking veel geld in 1 tasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duur ook
En lenzen
.. bijna niet leuk meer... maar wel mooie kiekjes maken
Vrijdag bruiloft
Ja nou ik ben blij dat ik het niet hoef te doen maar mijn vriendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lenzen heb ik er ook 4 van, + een flitser.. Facking veel geld in 1 tas
Bruiloften doe ik ook af en toe
Leuk werk, wel erg verantwoordelijk
Ik heb 18-70, 22-50, 70-300 en 18-50quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ik ben blij dat ik het niet hoef te doen maar mijn vriend![]()
Ja hier ook 50mm lens
17-50mm
70-200mm
flitser 430EX
Mooi setje lenzenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb 18-70, 22-50, 70-300 en 18-50Externe flitser, 3 extra batterijen en een afstandsbediening
Mijn 18-50 lens is 25 jaar oud maar heeft de allerbeste kleuren van al m'n lenzen
Ik heb een aluminium statiefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi setje lenzen
Ohja afstandsbedieninggeniaal
En een gorillapod
en een batterygrip
Zo en nu ben ik wel klaar met opscheppen...
ohja zo'n hama ding ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een aluminium statiefDing staat als een huis
Oké, nu ben ik ook klaar
Ja hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 12:10 schreef Magnetronworst het volgende:
Mag ik ook meedoen met dit enige gesprek?
Met een Ajax-UI?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:10 schreef Magnetronworst het volgende:
Mag ik ook meedoen met dit enige gesprek?
Seksquote:
Ik ook niet, en alle andere dagen ook niet. Ja ik ben zieligerquote:
Dat mag tochquote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met voetbal
Tv staat nu aan voor de F1
Wat zijn we aan het koken?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit het ook amper te volgen hoor
drukker in de keuken
Leuk, wat voor taarten?quote:
Scherpquote:
Have fun with your pie.quote:
Succesquote:
Je bent bijna helemaal mijn droomvrouw....quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met voetbal
Tv staat nu aan voor de F1
Bijna is niet helemaal....quote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent bijna helemaal mijn droomvrouw....
Hehe vanochtend wel toen we weer vroeg op moesten. Nouja vroeg vroeg. Alles voor 1 uur is vroeg als je om half 6 sliep.quote:
Whehehequote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe vanochtend wel toen we weer vroeg op moesten. Nouja vroeg vroeg. Alles voor 1 uur is vroeg als je om half 6 sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |