True.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en je kan toch ook seks hebben zonder dat je penetreert wordt
Of heet het dan geen seks meer
Dat heet zeker wel seksquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en je kan toch ook seks hebben zonder dat je penetreert wordt
Of heet het dan geen seks meer
van orale seks raak je ook zwangerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan is die condoom niet aan de orde...
Oh echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar toch! De kans bestaat!![]()
net alsof je van voorvocht slikken zwanger raakt![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik leer elke dag weer wat bij. Als ik straks kinderen wil dan moet ze dus alles netjes doorslikken tot de laatste druppel
Idd.. stoppen ermee!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?Niet meer doen
Serieus?Je maakte een grapje?
Ligt aan de dame/situatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen.. Maar jullie willen ook niet 9 maanden met een opgeblazen buik zitten
Het ligt aan de dame of jij 9 maanden met een dikke buik rondloopt? Het ligt eraan of je wel of niet die bierbuik mag kweken?quote:
Ow wait zo bedoelde ik dat nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt aan de dame of jij 9 maanden met een dikke buik rondloopt? Het ligt eraan of je wel of niet die bierbuik mag kweken?
Probeer er maar onderuit te komen, lukt je nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Nee ik bedoelde of een man zat te wachten op een zwangerschap van de vrouw
Ik zie hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen, lukt je niet
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of een man zat te wachten op een zwangerschap van de vrouw
You serious?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.
Misschien niet op de zwangerschap van hun eigen vrouw of vriendin (of dan ook).
Maar er zijn er zat die geil worden van een zwangere buik
Klopt jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
Er zijn er zat die er wel even overheen willen ondanks de relatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Hm zwangere buiken associeer ik direct aan relaties en daar wil ik echt niet tussen komen, ergo afknapper. Ja, of ik moet er een relatie mee hebben
Ow ja ik heb die auto *liefhebber* ook al voorbij zien komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie maar iets te vinden waar niemand op de wereld geil van wordt.. succes met zoeken
Mieren. Kaas. Rotte vis.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie maar iets te vinden waar niemand op de wereld geil van wordt.. succes met zoeken
Mieren: lekker kriebelen als ze over je heen lopenquote:
Ik kan het niet evolutionair verklarenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe veel mannen er eigenlijk op kicken.
Misschien niet op de zwangerschap van hun eigen vrouw of vriendin (of dan ook).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Ik las iets over dat je minder geil wordt van de pil. Toen vroeg ik me af hoe nymfo ik wel niet zou zijn zonder de pil.
looolquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Ik las iets over dat je minder geil wordt van de pil. Toen vroeg ik me af hoe nymfo ik wel niet zou zijn zonder de pil.
Dat moment begon bij mij al na het ontbijtquote:
Nicequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben bezig
En daarna een flesje water en daarna sportief doen
Ja joh je moet er wat voor over hebbenquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh je moet er wat voor over hebben![]()
En er moeten gewoon nog wat kilootjes af...
Als dat zou kunnen. Ik zie mezelf al naar Breda fietsen en van daaruit naar Eindhoven en dan weer terug naar Den Boschquote:
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Ik zie mezelf al naar Breda fietsen en van daaruit naar Eindhoven en dan weer terug naar Den Bosch. In no time gespierd ditdat
Helaas heb ik een baan waar dat niet bij gaat.quote:
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een trainingquote:
Niet voor en tijdens het werkquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een training
Dan is de auto logischquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en mijn laptoptas die fakking zwaar is, die past echt niet onder de snelbinders
Hahaquote:
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang overquote:
Ik heb net pasta gegeten ... ik zit nog een beetje volquote:
Je hebt speciale rugtassenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en mijn laptoptas die fakking zwaar is, die past echt niet onder de snelbinders
Weet ik mijn oom die rijdt van tour de france achtige afstandenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiddelde wielrenner doet dat rondje voor een training
Ben je nog later thuisquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang over :'
Ja vergt ook veel tijd... Ik doe liever 3 keer een uurtje, dan 1 keer een hele avondquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
Nah die spullen wil ik niet op mijn rug dragen
Sowieso als ik ga sporten ben ik al een halve avond weg
Dat snap ik ook wel. Zou het niet eens willen fietsen voor de lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee broeder, ik heb toch geen tijd om van Breda naar Eindhoven te fietsen, daar doe ik veelste lang over
Ik sla overquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net pasta gegeten ... ik zit nog een beetje vol
[..]
Je hebt speciale rugtassen
[..]
Weet ik mijn oom die rijdt van tour de france achtige afstanden
weet ik veel
Alpe d'huez doet hij voor de 2e keer dit jaar
zo.. multiquote ftw
Bedsport?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga sportief doen.. inkakmoment is helemaal weg![]()
Successquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga sportief doen.. inkakmoment is helemaal weg![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
Al mijn klasgenoten gaan volgende week examen doen en ik niet, nu voel ik me even kneuzig
Omdat ik ben blijven zitten. Het hele jaar vond ik het niet zo'n probleem, maar nu is het toch wel kut dat zij vanavond prom hebben en de hele week examentraining hebben en dat ik same old stuff doe.quote:
Dat is wel klote inderdaad. Volgend jaar mag jijquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik ben blijven zitten. Het hele jaar vond ik het niet zo'n probleem, maar nu is het toch wel kut dat zij vanavond prom hebben en de hele week examentraining hebben en dat ik same old stuff doe.
Wild haarquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn haar is lang, rood en eigenwijsVerdomme zit eens leuk.
Rood haarquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn haar is lang, rood en eigenwijsVerdomme zit eens leuk.
+100 manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |