Dolfijnen zijn samen met mensen de enige soort die er ook plezier aan beleven, dacht ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Er zijn toch serieus mensen die sex met dolfijnen hebben?
Als HMF er nog was geweest had hij vast een filmpje opgeduikeldquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn neefje zwemt ermee op Curacao, telt dat ook?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Dat maakt 't logisch...of wat wil je nu zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn samen met mensen de enige soort die er ook plezier aan beleven, dacht ik.
Was gewoon een algemene opmerking. Ik ga weer even dolfijntjes aan de slag nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt 't logisch...of wat wil je nu zeggen.![]()
Dolfijnen zijn van zichzelf bewust. Ze kunnen denken dat ze zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn samen met mensen de enige soort die er ook plezier aan beleven, dacht ik.
Moederloosquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Als HMF er nog was geweest had hij vast een filmpje opgeduikeld
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon een algemene opmerking. Ik ga weer even dolfijntjes aan de slag nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 15:20:54 ]
quote:
Hij kijkt vast meequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
Hebben we zo'n heel netsplitter adoratie topic gemaakt reageert 'ie niet eens meer.
Ongetwijfeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |