Alleen dat er naaktfoto's doorgestuurd werd van 1 meisjequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
En seksschandalen? Hebben jullie daar last van gehad op school?
Dat heeft elke school welquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alleen dat er naaktfoto's doorgestuurd werd van 1 meisje![]()
Nee, ik was lelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
ja! dat was later dan de middelbare school, maar daar had je klassen met gem. 20 meisjes van een jaar of 16 t/m 20. en dan twee nieuwe sportleraren van een jaar of 25. Die zijn allebei binnen een half jaar van de school getrapt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ken het verhaal, dat is over die maya namelijk jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging nog wat verder zelfs. Dat meisje is verbrand in een bos, eerwraak door wat van die balkanmongolen. Haar naam had heel wat weg van mayo. Sommigen zullen het verhaal wel kennen.
Bestelde iemand dus een broodje frikadel met 'insert naam', beetje aangebrand graag. Die is wel direct de school afgekickt.
Ben er redelijk goed uitgekomen manquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij later seriemoordenaar wordt heb ik er alle begrip voor.
En bij de jongens niet, en dat met een grote glimlachquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou ook nogal raar zijn als zo'n vent bij de meiden gaat staan.
onze gymdocent stond samen met ons onder de douche. Toffe vent. Slurf als een olifant.
Hahahquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alleen dat er naaktfoto's doorgestuurd werd van 1 meisje![]()
Dit dusquote:
3 meisjes van 15/16 zwangerquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
er was nog zo'n meisje die met haar ouders vaak meeging naar een nudistenkamp (arm kind)quote:
JA! Wij hadden zo'n Duitsert voor Duits, beetje gay maar zag er altijd goed uit volgens de dames. Bleek uiteindelijk 3 maanden met een meid uit VWO 6 te zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
Toen ik in de 2e zat kwam er een keer een leerling van de 4e klas beschuit met muisjes uitdelen aan onze docent. Die vroeg toen of hij een zusje had gekregen, bleek het een dochtertje te zijn...
Bosnie, daarna Nijmegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
Dat meisje Maya kwam uit Velperbroek toch?
flikker op trollquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een paar leraren hebben een oogje op me
Post eens een pic dan, kunnen we kijken of dat terecht is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een paar leraren hebben een oogje op me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |