Omdat ze voor HGT zoveel mogelijk kijkers willen trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef vincerusso het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom gtst altijd zo laat begint op Vrijdag
mensen die talentenshowtjes niet zat zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ze voor HGT zoveel mogelijk kijkers willen trekken.
Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...quote:
Noud verdient beter! Dan dat domme schaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef IMShuuul het volgende:
Neeeh! Nina en Noud moeten bij elkaar blijven!!!
Win-winquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
tuurlijk schiet ze niet .quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
Daaromquote:
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...
Tijdje terug hoor, kwam het tegen met spytool
Precies dit was mijn gedachte net ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |