Ronald moet echt terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook elke keer kapot aan ja
Die kogel heeft duidelijk hersenschade aangericht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Janine de laatste tijd, bah
Vergeleken met vroeger is ze echt een wrak geworden
Mannen vaker niet!quote:
Negers en Turken moeten gewoon terug, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
bing is echt een klote neger
en turken komen achter alles![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader zeg altijd, in nederland altijd vieze turk heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
Trollen.quote:
Als een pussy willen dm'en.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en dan als een pussy dm blokeren wat ben je nou?
Ja want Turken zijn zoooooveel beterquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
is je familie er dan bij of durf je niet alleen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
kom naar zwolle dan, ik wil mn nummer wel geven, als je wilt praten maar durf je zeker niet pussy
Ja een waarom hier, wtf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
Dat doet ie in elk topic, irritant mannetje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |