Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...quote:
Noud verdient beter! Dan dat domme schaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef IMShuuul het volgende:
Neeeh! Nina en Noud moeten bij elkaar blijven!!!
Win-winquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
tuurlijk schiet ze niet .quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
Daaromquote:
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...
Tijdje terug hoor, kwam het tegen met spytool
Precies dit was mijn gedachte net ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.
De spytool is een handig dingetje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.
even kijken wat opa hier van vind.
Nog een persoonlijke aanval..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De spytool is een handig dingetje.
Je loopt te liegen dat ik jou loop te stalken, terwijl jij degene bent die geobsedeerd door mij is.
Je zegt dat ik zogenaamd dates heb gehad met Stevenen Stokstaart, wat ook complete onzin is.
En die "nare ervaringen"? Die heb je ook gewoon bedacht.
Misschien moet je een keer andere obsessie zoeken.
Wat jij dus constant doet.quote:
Hey das handy. Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Ah ik was niet de enigequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Hoe oud is Amy ? Vond haar borsten er echt uit springen zou dit opgevuld zijn ?
Het is wel de dochter van Isabellaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Doe maar rustig, het is allemaal niet echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Aysen doet al jaren aan wurgsex, dus die is wel wat gewendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Julia is geboren in 1996. Dus die wordt dit jaar 16. Kan dus wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Ik had ook al een aardig WFT momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was wel mooi om te zien inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Boys will be boys.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Ja, hij heeft er inderdaad iets van. Dan is de donkere uitvoering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 21 t/m 25 meiAls ik dat zo lees hoef ik volgende week niet te kijken, deze spoilers sluiten gewoon bijna aan op de afleveringen van afgelopen week. Of te wel: het duurt wel allemaal veel te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het echt zo opvallend dan? Heb het niet gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien inderdaadKomt ze gelijk een stuk geloofwaardiger over als de dochter van Isabella.
Dat is een tik die iedere man heeft. We zijn gewoon viezerikkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo zit iedereen tieten te kijken.
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaquote:
Dusty the Milfhunterquote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
Ja, al helemaal na die scene met die therapeut in de tuin. Die zenuwtrekken van Nina verraden altijd het halve seizoen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Het ligt er echt zooo bovenop dat Mike en Nina iets krijgen he
Dusty was er nog goed in! Maar Mike?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
idd. nina en noud zijn leukquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef Blondgirl21 het volgende:
Alsjeblieft geen Nina en Mike als stel![]()
Mega Mike moet Sjors maar gaan redden kan die Bing misschien een keer opzouten
Als stel zijn ze leuk, ja.quote:
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als stel zijn ze leuk, ja.
Nu vind ik het eigenlijk wel jammer dat Sjowwrs in Zwitserland zit waardoor Mike niet achter haar aan kan.
Gaat Sjors vreemd met Mike en Bing met Aysen zonder dat ze dat van elkaar weten
6 maarquote:
Ik snap het ook niet. 2 van die saaie burgermutsen, maar daarnaast is Bing ook nog eens een vuile egoïst. Bing en Aysen zou een interessant stel zijn, ook al vind ik ze allebei bloedirritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.![]()
Daar zei ik het ook niet om, ik ben hem gewoon beu met zijn gelieg.quote:
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dit gezeik met Bing gaat dus echt weer gerekt worden tot halverwege volgend seizoen![]()
![]()
Klopt, dan gaat iedereen heel gemaakt en ongemakkelijk doen bij Sjors in de buurt. Tot uiteindelijk Lorena met de waarheid komt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.![]()
En dat zal die ook wel niet doen als Sjors er dadelijk weer is.
Smeerlapquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
Misschien ging ie even de shampoo halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
broertje van Fos ? onrealistisch trouwens amy en haar vriend ze moeten 16 voorstellen toch?
waarom doen ze dan alsof ze 9 zijn ? toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |