6 maarquote:
Ik snap het ook niet. 2 van die saaie burgermutsen, maar daarnaast is Bing ook nog eens een vuile egoïst. Bing en Aysen zou een interessant stel zijn, ook al vind ik ze allebei bloedirritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.![]()
Daar zei ik het ook niet om, ik ben hem gewoon beu met zijn gelieg.quote:
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dit gezeik met Bing gaat dus echt weer gerekt worden tot halverwege volgend seizoen![]()
![]()
Klopt, dan gaat iedereen heel gemaakt en ongemakkelijk doen bij Sjors in de buurt. Tot uiteindelijk Lorena met de waarheid komt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.![]()
En dat zal die ook wel niet doen als Sjors er dadelijk weer is.
Smeerlapquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
Misschien ging ie even de shampoo halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
broertje van Fos ? onrealistisch trouwens amy en haar vriend ze moeten 16 voorstellen toch?
waarom doen ze dan alsof ze 9 zijn ? toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |