De spytool is een handig dingetje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.
even kijken wat opa hier van vind.
Nog een persoonlijke aanval..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De spytool is een handig dingetje.
Je loopt te liegen dat ik jou loop te stalken, terwijl jij degene bent die geobsedeerd door mij is.
Je zegt dat ik zogenaamd dates heb gehad met Stevenen Stokstaart, wat ook complete onzin is.
En die "nare ervaringen"? Die heb je ook gewoon bedacht.
Misschien moet je een keer andere obsessie zoeken.
Wat jij dus constant doet.quote:
Hey das handy. Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Ah ik was niet de enigequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Hoe oud is Amy ? Vond haar borsten er echt uit springen zou dit opgevuld zijn ?
Het is wel de dochter van Isabellaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Doe maar rustig, het is allemaal niet echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Aysen doet al jaren aan wurgsex, dus die is wel wat gewendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Julia is geboren in 1996. Dus die wordt dit jaar 16. Kan dus wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Ik had ook al een aardig WFT momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |