Het zou niet in mijn hoofd opkomen om in dit topic te referen aan wat er gebeurt in boeken na Clash of Kings.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus er komen geen Sansa verkrachtingen meer? Of wil je juist zeggen van wel? Wat een spoiler
Capricaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel hip om een verwijzing naar de serie op te nemen in die van jezelf.
Gewoon opkankeren met jullie boekenshit, blijf gewoon in DAT topic en ga DAAR de serie bespreken. Het geeft ons kijkers geen ene neuk of het loyaal is aan het boek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben het wel met HiZ eens hoor. Zonder boeken zou de serie niet bestaan dus het is onzin om te zeggen dat de boeken niet genoemd mogen worden.
En ook is het waar dat de serie nu zulke zijsprongen maakt, om het zo maar te noemen, dat je als boeklezer ook niet meer weet wat je te wachten staat.
Nou nou, gaat het een beetje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren met jullie boekenshit, blijf gewoon in DAT topic en ga DAAR de serie bespreken. Het geeft ons kijkers geen ene neuk of het loyaal is aan het boek.
Zoals je door hebt (quote:
Jou niet. Mij wel. heb jij als niet-boeklezer meer rechten? Ik spoil niets. Dus ik "kanker" ook niet op. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren met jullie boekenshit, blijf gewoon in DAT topic en ga DAAR de serie bespreken. Het geeft ons kijkers geen ene neuk of het loyaal is aan het boek.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of je doet ff normaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoals je door hebt () word ik zwaar giftig van die gasten die na 23523531501327586453218904716498169821469187462984712642314 attenties het nog niet in die botte harsessen door hebben dat ze die meuk spoileren.
quote:
Wel genoeg tietenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef xzaz het volgende:
Dit draadje wordt ondertussen interessanter om te volgen dan GoT
Deze ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef arucard het volgende:
Al die posts met "not this shit again" voegen ook weinig toe moet ik zeggen.
Deze o... laat maarquote:
Of het is Viserys die toch wel tegen goud kon (pwnd) en nu zijn draken terugneemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Angelof9 het volgende:
Er van uitgaande dat de warlocks die draken hebben gestolen natuurlijk. Wellicht is het Jorah die daar met die draken op z'n rug loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |