(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Rickyy96 (Rickyszz)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:11 schreef KoningStoma het volgende:
Splitfeed, quadfeed, noscope, quickscope en al die pupertjestermen slaan nergens op. Alsof, als je iets een naam geeft, het ook maar iets toevoegt.
Successfull troll is successfullquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Stoma, wat een onzin, tuurlijk voegt dat wel iets toe.
Daarnaast zijn het praktisch afkortingen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
470 degrees nonscoped wallbang barrel exploded 5 man feed-awesomeness!
Ja, als je simpel bent en 1 keer per 3 jaar een kill maakt die er leuk uitzag, dan voegt het wat toe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Stoma, wat een onzin, tuurlijk voegt dat wel iets toe.
Daarnaast zijn het praktisch afkortingen.
Stomaquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, daarnaast zijn die "praktische" afkortingen zo arbitrair als ze maar kunnen zijn.
Weet je wat? Vanaf nu is elke kill die gemaakt wordt, terwijl iemand geraspte kaas op zijn beelscherm strooit een "1337 grated cheezekill" [ afbeelding ]
Ok!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, daarnaast zijn die "praktische" afkortingen zo arbitrair als ze maar kunnen zijn.
Weet je wat? Vanaf nu is elke kill die gemaakt wordt, terwijl iemand geraspte kaas op zijn beelscherm strooit een "1337 grated cheezekill" [ afbeelding ]
Hij begint nu echt een ass van zichzelf te makenquote:
Wederom doe je je naam eer aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
quote:arbitrair
ar - bi - trair [-` trèr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 willekeurig, eigendunkelijk;
Idd, ik kan dr ook niet meer dan Poepzak van maken.quote:
haha, toppie hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd, ik kan dr ook niet meer dan Poepzak van maken.
Maar dat zijn wel die MLG pro players.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Voelen jullie je aangesproken? Ik zeg alleen waar het op staat. Het zijn vooral die 14 jarige knulletjes die zich druk maken om trickshots en dat soort onzin.
Jij maakt je druk om de benamingen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Voelen jullie je aangesproken? Ik zeg alleen waar het op staat. Het zijn vooral die 14 jarige knulletjes die zich druk maken om trickshots en dat soort onzin.
Dan hebben de boys in dit topic inderdaad weer wat om op te fappen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma haal even een quadfeed in mw2 dan krijg je weer streetcreds
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan hebben de boys in dit topic inderdaad weer wat om op te fappen.
Wie maakt zich ergens druk over?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Long timequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit niveau halen ze niet.MichMich goes hard on this matha.
Dat zijn de tumors uit de MW2 SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Zosk het volgende:
Sowieso de standaard users die hier altijd hun bullshit moeten vermelden
Slowchat waar je met elkaar kunt bespreken wat je op je brood vanmorgen hebt gegetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik kan een newb zijn, maar wat is SC?
Ga maar terug je kooi inquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef KoningStoma het volgende:
In plaats van jullie stantpunt te verdedigen, vallen jullie degene aan die jullie standpunt belachelijk maakt. Goeie zaak.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef KoningStoma het volgende:
In plaats van jullie stantpunt te verdedigen, vallen jullie degene aan die jullie standpunt belachelijk maakt. Goeie zaak.
Wat is er offtopic aan mijn posts dan? Wtf?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Stoma blijft er maar voor offtopic geneuzel zorgen hier, kunnen de mods daar niks aan doen?
Nou hij lokt reacties uit op een ontopic manier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Stoma blijft er maar voor offtopic geneuzel zorgen hier, kunnen de mods daar niks aan doen?
oké je hebt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Nou hij lokt reacties uit op een ontopic manier.
Trotzdem ein troll.
Waar hebben wij het over trickshots?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
oké je hebt me.
Maar niet heus. Ik geef gewoon mijn mening over dat puberale patsgedrag met die trickshots etc.
Ja, het "etc" snap ik wel maar trickshots zijn niet ter sprake gekomen.quote:
Ik kan mij gewoon nog wat posts van (ik denk) vorig jaar herinneren waarbij je in BO ook aldoor je 360 kills wou laten zien en filmpjes van maakte enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ahahahah die slaat nergens opquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb maar een keer een filmpje van een 360 kill gemaakt. Als je die ziet weet je meteen dat het satirisch is bedoeld.
Hier:
Voor de rest heb ik wel filmpjes gemaakt van leuke killstreaks en goeie potjes, maar dat heeft niets te maken met al dat puberale CoD-jargon.
Je had gelijk, IWquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Tja ik weet het niet maar wie zich bedenkt in zijn kut kop om last stand, bouncing betty's en death streaks erin te gooien.. komop zeg, wat een kansloos hoeren spel, gemaakt zodat noobs nog profeit kunnen hebben.
Nog 1,5 level en dan word het G36C tijd met red dot + camping stuff
Of met stalker spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Je had gelijk, IW
Bij een bouncing betty moet je gaan liggen
Die BB kan je gewoon ontlopen door op tijd te gaan liggen. Qua death streaks ben ik het wel met je eens die slaan nergens op. Die Stealth Bomber ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Tja ik weet het niet maar wie zich bedenkt in zijn kut kop om last stand, bouncing betty's en death streaks erin te gooien.. komop zeg, wat een kansloos hoeren spel, gemaakt zodat noobs nog profeit kunnen hebben.
PS3 nog niet...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj er zijn weer 5 prestiges bijgekomen.
tot en met prestige 20 dus.
Ideaal! Omdat ik met tactical speel, word ik nooit gepakt door zo'n BBquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Die BB kan je gewoon ontlopen door op tijd te gaan liggen. Qua death streaks ben ik het wel met je eens die slaan nergens op. Die Stealth Bomber ook niet
Valt best mee. Kom ik bijna nooit tegen, en elke jet of heli is neer te knallen met een stinger of een andere jet. Tanks zijn makkelijk kapot te maken met C4. Ik speel trouwens op Xbox.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Mooi in balans, totdat je iemand hebt die gruwelijk goed is in een jet of een goed duo in een chopper, dan ineens niet meer.
Weet niet wat de update was.. Mijn scherm staat bij prestige nog altijd op: V > Vquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Had net wel een update....? Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
Zier zeker leuk uit hoor. Maar die laatste maps zijn dus alleen voor die nieuwe gamemode? Want die zien er juist het mooiste uit..quote:
Wat is er lame aan de bouncing betty? De deathstreaks in het algemeen zijn inderdaad wel kansloosquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Dat over dingen heen springen is inderdaad heel herkenbaar als je BF3 gewend bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Deathstreaks zie ik maar als beloning voor slecht spelen, hoeft voor mij ook niet. Sowieso het hele killstreak gebeuren had van mij gewoon normaal mogen blijven, hoop zinloze streaks imo er in ook.
Ik weet niet wat ik heb met MW games, in Black Ops kon ik prima spelen en killstreaks halen, in MW games lukt me dat nooit (dus speel ik maar support), kan er ook aan liggen dat ik bij 2 en 3 nog niet eens in prestige ben
Verder heb ik er moeite mee na heel veel BF3 dat ik niet over alles heen kan springen wat laag bij de grond zit en je hoeft helemaal niks te verwachten van deze randoms ook als je een bom aan het (de)fusen. En dan erger ik me al flink aan domme randoms bij BF3...
Ik ben forever alonequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat over dingen heen springen is inderdaad heel herkenbaar als je BF3 gewend bentDaar sta ik dan in Résistance weer bij zo'n laag hekje op te springen
En zijn inderdaad allemaal randoms. Daarom speel ik beide games liever in een party met vrienden dan alleen.
Was al gepostquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Content Collection 2. 15 mei beschikbaar voor Xbox.
Nieuwe gamemode Face Off.
Jwz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Pino0 het volgende:
TAKE THE BULLSHIT OUT OF THE GAME
ik weet waarom iedereen campt in hoekjes, de vele helikopters. de acr noobs met 2nd chance en gaymores vliegen je om de oren.
heb geprobeerd mijn speelstijl te veranderen en ik heb ook een tijdje gecampt, maar ik vind dit zo ontzettend saai dat ik het niet meer leuk vind om te spelen.
wat een kut spel zeg, infinity ward zuigt hard, tegen de muur met die mensen die dat verzonnen hebben
Ik ook, en het gebeurt mij natuurlijk ook. Maar ondertussen ken je de plekjes, weet je waar je moet kijken en vermijd je mensen die op de grond liggen. Stalker > claymores etc. De guns is weinig aan te doen, daar ben ik het dan ook helemaal mee eens. Helikopters in de lucht laten is je eigen schuld, je kunt ook gewoon een stinger pakken als secondary.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Pino0 het volgende:
Ik rush en ja daardoor word ik vies gecampt.
Strikerquote:
Welke DLC mappen, welk platform, etc etcquote:Op vrijdag 11 mei 2012 03:57 schreef Catkiller het volgende:
Komen die DLC mappen nu enkel aan bod wanneer je het kopje waarin "elite" staat kiest en daar een game zoekt?
Is dit een vraag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:42 schreef Godtje het volgende:
[...] Zo zijn er voor de PS3 sinds gisteren twee nieuwe maps die de xbox al een maand heeft en de pc nog moet krijgen?
Voor het pc gedeelte want die weet ik niet (hoef het ook niet te weten, mar voor andere misschien).quote:
Allright, mijn neger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het pc gedeelte want die weet ik niet (hoef het ook niet te weten, mar voor andere misschien).
quit crying und adapt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Pino0 het volgende:
Beter leren spelen![]()
Hoe wil je fucking spelen broertje? Pronend door de map gaan en iedere fucking hoek checken?
Ik ben een goede speler met een goede aim en snelle movement. Ik rush en ja daardoor word ik vies gecampt.
Mooie promotie voor je vid manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Dus, na een paar keer dicht in de buurt zijn geweest eindelijk een moab op 1 van de nieuwe maps. Waarschuwing, we verliezen het potje, ik speel geen objective, en ik speel met de MP7, maar hey, whats new!
Ja ik bedoelde die tekst, niet echt lokkend maar wel eerlijk hahaquote:
Ik snapquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die tekst, niet echt lokkend maar wel eerlijk haha
en dan?quote:
En dan komt Diablo uit en dat kan ik helaas niet combinerenquote:
Diablo 1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan komt Diablo uit en dat kan ik helaas niet combineren
Maar ik wordt geen basher hoor, ik houd van dit spel ook al bitch ik er tijdens het spelen wel op
Xbox. Maar oké, ik krijg enkel de standaard maps telkens in de normale playlist. Enkel Overwatch ben ik twee keer in gekomen, Liberation, Black Box, en Piazza ken ik niet eens nu ik bijna bij lvl 80 ben, en ik heb het spel pas sinds nadat die collection 1 uit isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke DLC mappen, welk platform, etc etc
Voor de platformen content drop 1 is geweest zijn ze ook in de normale playlist (lees: de maps die zonder premium te koop zijn).
Elite playlistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Xbox. Maar oké, ik krijg enkel de standaard maps telkens in de normale playlist. Enkel Overwatch ben ik twee keer in gekomen, Liberation, Black Box, en Piazza ken ik niet eens nu ik bijna bij lvl 80 ben, en ik heb het spel pas sinds nadat die collection 1 uit is
Is er nog een manier waarop je die mappen kan selecteren dan?
Ik speel ook Kill Confirmed, toch omdat daar de minste campers zitten volgens mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kill confirmed.. leek me leuk... vol met campers
KC vind ik inderdaad een leuke modus, helemaal als je flink voor staat en de tags kan laten liggen. Heb je in feite claymore's liggen aangezien je altijd weet waar ze zitten als er een tag denied wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik speel ook Kill Confirmed, toch omdat daar de minste campers zitten volgens mij
Kankerspel? Doe een normaal manquote:
Oke, flink irritant dan aangezien je dan aangewezen bent op verschillende gamemodes onder 1 kopje.quote:
Terminalquote:
Gast jank nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Kankerspel? Doe een normaal man
Das klote zo vlak voor mijn examensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Timmos het volgende:
''We just activated Call of Duty: MW3 Double XP for ELITE Premium members on Xbox 360 and PS3!''
Gast, pleasequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zie PI. Hiermee kun je laten zien welke toon er wordt gezet in je post.
Ik zag dat dus en ben toen maar die mappen gaan spelen, 1e prestige nu, jeuj!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Timmos het volgende:
''We just activated Call of Duty: MW3 Double XP for ELITE Premium members on Xbox 360 and PS3!''
Grappig. Bij elk filmpje van jou, wordt al meteen uitgemaakt voor cheaterquote:Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Goeden Mission MOAB, vind ik één van de moeilijkste maps om MOABS op te halen
Ach, dat is de PC community van mw3 een beetje, als ze beter zijn dan je, dan zijn het cheaters, zijn ze slechter dan zijn het kutnewbs.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Grappig. Bij elk filmpje van jou, wordt al meteen uitgemaakt voor cheater
Niet alleen bij MW3quote:Op zondag 13 mei 2012 13:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ach, dat is de PC community van mw3 een beetje, als ze beter zijn dan je, dan zijn het cheaters, zijn ze slechter dan zijn het kutnewbs.
Huh? Is het nu alweer gratis weekend?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik switch ook maar eens naar de PC versie, eens kijken of ik daar minder last heb van de lags en andere teringzooi en gratis valt het natuurlijk altijd eens te proberen.
Nope, kreeg een Steam code in de mail van een webshop waar ik geregeld wat bestel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Huh? Is het nu alweer gratis weekend?
Jij doet het op de Wii toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef 3M1N3M het volgende:
KC is handig als je moet levelen, elke keer XP als je kills denied/confirmed..
Net zoals je echt snel levelde bij BO met headquarters, 50 xp om de 5 seconden als je hem had..
Bij MW1 werd ik af en toe zelfs gebanned uit server, als zijnde cheaterquote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Niet alleen bij MW3Bij MW2 was het ook al het geval. Je bent iid of een cheater of een noob.
Moet je wel zelf de kills maken anders schiet het nog niet opquote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef 3M1N3M het volgende:
KC is handig als je moet levelen, elke keer XP als je kills denied/confirmed..
Net zoals je echt snel levelde bij BO met headquarters, 50 xp om de 5 seconden als je hem had..
Gebruik dan je prestige token om hem te unlocken voor altijd!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je wel zelf de kills maken anders schiet het nog niet op
Ik irriteer me nu ik de maps een beetje leer kennen steeds meer aan mensen met assassin aan. Het is (of was?) double XP dan voor elite maar op bijvoorbeeld Piazza werd ik helemaal gek door alle steegjes en alle mensen die niet op de map tevoorschijn komen met een UAV in de lucht. En aan de andere kant kan ik het ze ook niet kwalijk nemen met gratis UAVs voor n00bs met support blijf je aan de gang als je ze telkens neer moet halen.
Daarnaast een beetje aan het balen van bijvoorbeeld een stinger bij level 40 pas (geen advanced UAV neer te halen met een SMAW voor die tijd) en dingen zoals de portable radar die je pas tegen het einde van de prestige krijgt, in plaats van dat ze je belonen dat je verder gaat met prestigen doen ze het juist andersom zo, het is dat ik er plezier in heb om dat te doen maar anders..
Je moet een video van 30 seconden recorden en dan renderen. 30 seconden voor non-elite en als je elite hebt kan je volgens mij 1 minuut.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef Albert86 het volgende:
Ik had net zonder dat ik het door had een MOAB in InfectedHeb de video al in mijn online vault gezet, maar hoe krijg ik die op Youtube? Kan nergens een bestand vinden..
Dit.quote:
Dit.quote:
Deze man weet hetquote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit.
En het moet wel een splitfeed zijn.
Twee van de poort, eronder door. Het moet wel kop, split dubbel zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit.
En het moet wel een splitfeed zijn.
Twee van de poort, eronder door. Het moet wel kop, split dubbel zijn.
Ik had een x een collateral first blood en diezelfde pot had ik een collateral killcam.quote:
Behandel me niet alsof ik verstand heb van wat ik doe!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gebruik dan je prestige token om hem te unlocken voor altijd!
Vid's over de 30 seconden pakt ie niet bij mij.. Zal nog wel is een keer proberen binnenkort..quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet een video van 30 seconden recorden en dan renderen. 30 seconden voor non-elite en als je elite hebt kan je volgens mij 1 minuut.
Haha nicequote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik had een x een collateral first blood en diezelfde pot had ik een collateral killcam.
It was destiny
niet langer dan 29 sec opnemenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vid's over de 30 seconden pakt ie niet bij mij.. Zal nog wel is een keer proberen binnenkort..
Nee ik snap, ben zelf nog wel altijd vrij trots als ik een MOAB haal, maar snap dat die clips te lang zijn om te kijken, zeker als ze niet van jezelf zijn. Met commentaar zou het misschien leuker zijn, maar daar heb ik totaal geen zin in.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef BzP het volgende:
[..]
niet langer dan 29 sec opnemen
@ steven, ben benieuwd naar MSR clipjes man, die moabs kijk ik allang niet meer.
(van niemand meer trouwens)
Nee, als het geen chrissmoove of MarkofJ is dan boeit commentaar me ook weinigquote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee ik snap, ben zelf nog wel altijd vrij trots als ik een MOAB haal, maar snap dat die clips te lang zijn om te kijken, zeker als ze niet van jezelf zijn. Met commentaar zou het misschien leuker zijn, maar daar heb ik totaal geen zin in.
Moest je dat premium niet voor een bepaalde tijd doen, december ofzo? If so, nee, dan heb ik gewoon elite..quote:
HD uploaden kan ik ook, ik heb geen premium Elitequote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moest je dat premium niet voor een bepaalde tijd doen, december ofzo? If so, nee, dan heb ik gewoon elite..
Edit; Nee, dan had je founder shizzle ofzo.. Op MW3 Elite staat dat ik 't wel gewoon zou moeten hebben..
3x User Storage of Match Replays & 2x Video Export Length
HD Uploaden kan ik namelijk wel.. Niet dat ik leuke vids kan maken ofzo..
Leuk! Speel zelf ook regelmatig FFA. Vooral de portable radar is een must moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef Skiet het volgende:
Toch maar eens deze reeks ook gaan volgen. Speel vrij veel MW3 op de Playstation. Vooral na het werk 's avonds even een uurtje en in het weekend wanneer ik tijd heb. Laatste tijd heel veel FFA aan het spelen, erg simpel om te winnen moet ik zeggen.
Denk er over om binnenkort maar eens een videotutorial te maken over het winnen van FFA. Dus class setup/killstreaks en tactiek.
Ik heb de portable radar nu wel erin zitten in mijn class, die gooi ik meestal ergens op waar mijn safe spot is om even bij te komen. Maar ik heb eigenlijk nog geen video gezien met mijn speelstijl. En aangezien ik gewoon alle FFA potjes win doe ik vast iets goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Leuk! Speel zelf ook regelmatig FFA. Vooral de portable radar is een must moet ik zeggen
Kun je het niet gewoon uittypen? Of alleen inspreken en uploaden ofzo? Zo'n guide zou ik wel goed kunnen gebruiken namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef Skiet het volgende:
Toch maar eens deze reeks ook gaan volgen. Speel vrij veel MW3 op de Playstation. Vooral na het werk 's avonds even een uurtje en in het weekend wanneer ik tijd heb. Laatste tijd heel veel FFA aan het spelen, erg simpel om te winnen moet ik zeggen.
Denk er over om binnenkort maar eens een videotutorial te maken over het winnen van FFA. Dus class setup/killstreaks en tactiek.
Dus dan zijn er elk potje 5 die moeten uinstallen? Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan mij niet vertellen dat elk potje wat ik speel er alleen maar noobs in de lobby zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach komop, een guide voor FFA? Ook al heb je geen aim en je kan die shit nog makkelijk winnen. Als je niet elk potje minimaal top 3 eindigt moet je uninstallen imo.
Nee, met een degelijke aim en kennis van de map+spawnpoints win je, daar heb je echt geen guide voor nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dus dan zijn er elk potje 5 die moeten uinstallen? Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan mij niet vertellen dat elk potje wat ik speel er alleen maar noobs in de lobby zitten.
Ik geloof dat er wel degelijk veel te vertellen valt. Ook voor de mensen die juist zuigen in FFA.
Ah, hier zitten natuurlijk alleen MLG gasten. Dat ik dat nog niet doorhad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef BzP het volgende:
FFA zitten de meeste noobs, dat is bekend.
Misschien is een tutorial voor hun wel fijn
Haha inderdaad allemaal met een lul van 30 cm en de knapste vrouw op hun schootquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ah, hier zitten natuurlijk alleen MLG gasten. Dat ik dat nog niet doorhad.
Wat is MLG?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik bedoelde het juist goed, noobs moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
30 cm? Liever niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Haha inderdaad allemaal met een lul van 30 cm en de knapste vrouw op hun schoot
Niemand van m'n vrienden pakt ern vlag, behalve als ik er al op lig en dat balkje 3/4 vol is... Daarom verliezen we ook ong. de helft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
Dom!![]()
Dom in een party is leuk vanwege je vrienden maar te makkelijk.
Win streaks zolang we spelen.
Je kan daar in een niet party team niet tegenop
We spelen wel dom als party. Anders kunnen we ook wel TDM gaan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Niemand van m'n vrienden pakt ern vlag, behalve als ik er al op lig en dat balkje 3/4 vol is... Daarom verliezen we ook ong. de helft.
Zet dan je xbox gewoon uit. Ik kill als het kan maar zodra er gecapped moet worden vlieg ik als eerste op de vlag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Niemand van m'n vrienden pakt ern vlag, behalve als ik er al op lig en dat balkje 3/4 vol is... Daarom verliezen we ook ong. de helft.
Mwa het is niet erg of zo, maar soms is het wel jammer dat we de enemy totaal domineren qua kills, maar dan alsnog het potje zelf verliezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet dan je xbox gewoon uit. Ik kill als het kan maar zodra er gecapped moet worden vlieg ik als eerste op de vlag.
Lijkt me echt kut en dom eerlijk gezegd. Maarja COD community he die geven meer op quadfeeds dan wins.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:14 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Mwa het is niet erg of zo, maar soms is het wel jammer dat we de enemy totaal domineren qua kills, maar dan alsnog het potje zelf verliezen.
Je capt nooit mattie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet dan je xbox gewoon uit. Ik kill als het kan maar zodra er gecapped moet worden vlieg ik als eerste op de vlag.
Ja tuurlijk, wie wil nou een win op youtube zien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut en dom eerlijk gezegd. Maarja COD community he die geven meer op quadfeeds dan wins.
Teh kills.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Maar waarom speel je dan Domination, als je toch geen zin hebt om te cappen?
Ja dat snap ik, maar ga dan Sabotage doen ofzo, dan heb je ook lekker de tijdquote:
Nee joh, de intermission+ het laden van de map en shit duurt over het algemeen langer dan het potje Sabotage zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ga dan Sabotage doen ofzo, dan heb je ook lekker de tijd
Kun je ook een 19 minuten durende TDM van maken en de laatste minuut planten. Maar dan moet je wel met 6 spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee joh, de intermission+ het laden van de map en shit duurt over het algemeen langer dan het potje Sabotage zelf.
Dat is tenminste mijn ervaring als ik in mijn standaard party speel.
Met een party van 6 man kan je ook KC doen en dan geen tags meer oprapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook een 19 minuten durende TDM van maken en de laatste minuut planten. Maar dan moet je wel met 6 spelen.
Hoi Sjoerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hallo,
Ik speelde al een tijdje MW3 en ben sinds een paar weken weer begonnen. Om het wat leuker te maken en meer uit het spel te halen, zoek ik een redelijk fanatieke clan met goede spelers en een goed aantal leden. Mijn k/d is 2.27 en ik heb Elite. Wie o wie zit in of weet een leuke clan, die nieuwe leden zoekt?
hallo ik bensjoerd,quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hallo,
Ik speelde al een tijdje MW3 en ben sinds een paar weken weer begonnen. Om het wat leuker te maken en meer uit het spel te halen, zoek ik een redelijk fanatieke clan met goede spelers en een goed aantal leden. Mijn k/d is 2.27 en ik heb Elite. Wie o wie zit in of weet een leuke clan, die nieuwe leden zoekt?
Ik heb net een ipad gewonnen op jullie site. Wanneer komt ie binnen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hallo ik bensjoerd,
ik zalme ff voorstelle ik ben barry (gamter tag worteltje16) en ik ben clanleidrer van onze clan wij zijn en groep van oe vrwegend egepensioneerden die zich nu foeltime bez`ig houden met hetspelen van mw3 en heten "bad boys NL. wwe spelen vooral dominaton maa zijn ook niet vies van een potje surch en destroy .en we zijn nogs op zoek naaractieve leden de enigste eis die we hebeben is dat je 2 keer per jaar nar onze mieting waar we onsvermaken met wat booze versnapringen en sjoelen het is altijd 1 gekke gesellige boel. op welk platoform speel je
groetjes barry
edit : k heb je een pmtje gestuurt met mer info en ook eenlink naar onze site badboysnl.tk
FOK! Forum!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Trololol, dan probeer ik het wel op een andere manier
ja hallo ik ok een i phone 4s wat een toeval haha xDxDquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb net een ipad gewonnen op jullie site. Wanneer komt ie binnen?
WOOJJOO kan je even mijn post qouten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik had ineens een reaper bij potje S&D zonet, wut.
Wil iemand touchen?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
WOOJJOO kan je even mijn post qouten?
Wordt jij niet steeds in je rug gepakt? Tevens moet ik altijd spelen met een mongoolquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:16 schreef OverRated het volgende:
Dat Face Off is baas manTot nu toe alles gewonnen
Valt mee, je moet goed de spawns checken. Veel draaien, hoekjes controleren. Stalker is handig. Steady Aim ook, hipfire in snelle situaties. Portable radar is ook chill, omdat spawns steeds wisselen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wordt jij niet steeds in je rug gepakt? Tevens moet ik altijd spelen met een mongool
Nee, het werkt gewoon anders. Ik heb een weekje of 2 geen BF gedaan en wel MW en moet dan ook weer wennen. Een geweer met zware recoil hoef ik dan niet eens te proberen want raak dan echt helemaal niksquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef Antilurker het volgende:
Ohja en m'n broertje had gister BF3 gekocht dus ik ging dat net eens uitproberen... Ben na 1 uur spelen bog steeds level 1 en heb 8 kills en ~50 deaths
Dat mikken werkt echt niet lekker, net alsof het iets vertraagt is ofzo...
Als ik weken BF heb gespeeld besef ik pas hoe makkelijk een cod als Blops is. De wapens in BF voelen veel "echter"quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, het werkt gewoon anders. Ik heb een weekje of 2 geen BF gedaan en wel MW en moet dan ook weer wennen. Een geweer met zware recoil hoef ik dan niet eens te proberen want raak dan echt helemaal niks
De kogels in BF3 zijn ook echt projectielen, die met een bepaalde snelheid en onder invloed van zwaartekracht door het level vliegen. In cod zijn het laserstralen, die meteen op hun doel aankomen, zonder last van zwaartekracht te hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik weken BF heb gespeeld besef ik pas hoe makkelijk een cod als Blops is. De wapens in BF voelen veel "echter"
Knap van je, want Piazza is een kut-map met te veel hoeken en gaten.quote:
Op console of PC?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Vandaag een hacker, bij TD
ik zit te kijken naar de namen, in de lobby, verandert zijn naam.
Eerste keer dacht ik: ''Die is weggegaan en er kwam en ander'' doet hij het nog 3/4 keer..
en toen veranderde hij zijn naam in iets van: ''I’m a hacker @@RUNNN!!!''
En in het potje ging het zo:
Respawnen
dood
en herhalen..
ook hoorde je de hele tijd:
AH-6 overwatch inbound of of Pave Low incoming..
Uiteindelijk ben ik weggegaan, maar halverwege stond hij op 56/19/1
Op iets mikken dat verder weg is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef 3M1N3M het volgende:
En die Javelin, kan iemand mij dat uitleggen?
Veel mensen gebruiken hem aan het begin en krijgen dan kills, maar hoe?
Als ik het doe staat er ''target too close'' ofzo..
Ik bedoel op mensen hé, op aircrafts weet ik het wel..
Story of my lifequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Laatste potjes Kill confirmed:
31-13
41-12
40-15Nog steeds geen mowep.
Drop Zone gaat echt heel snelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Voor mijn prestige pownde ik met P90, (moet je wel scavenger hebben) en daarna ging ik AK47, en FAD gebruiken.. alleen nu heb ik perongeluk AK47 geunlockt met mijn prestige token. Ik had liever p90 gedaan.. Maar maakt niet uit.
waar levelen jullie snel? KC is wel handig, en Headquarters ook wel..
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef tochweerhenk het volgende:
S&D 500 per kill 10 kills reken maar uit
groetjes herman de wolf
quote:
Tuuurlijk niet.quote:
Praat me er niet van.quote:
Trophy system gebeurd mij ook wel eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Wattefuck een predator missle die vernietigd wordt?
TEHFUCK
Ik dacht al aan trophy system jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Trophy system gebeurd mij ook wel eens
HODDIII ZIEKE KQWIKSCHOPE XDquote:
Geen quadfeed dus waardeloos.quote:
HALLON IK HAD GISTER GOUDEN KSG12GEHAALD WOOHOOOO 8=========================================================D~ hihi zo weinig spermquote:
Omg die heb ik al like 2 maanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
HALLON IK HAD GISTER GOUDEN KSG12GEHAALD WOOHOOOO 8=========================================================D~ hihi zo weinig sperm:$
Ik ben pas net getopt met prestigen noob!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Omg die heb ik al like 2 maanden.. NOOB!
PM9quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef Antilurker het volgende:
Oke zeg maar welk faalwapen ik goud moet halen
Heb je weleens de legale versie?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoi ik heb de modern warfare 3 patch over modern warfare 2 heen geinstalleerd zoals mij in de readme file geadviseerd werd. Echter is mijn poppetje van de savegame na de patch niet mee? En spel doet gek na de patch.
HELLUUPPPP
PM-9 is een SMGquote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef rickyszz het volgende:
Dat is toch een secondary dat kan toch niet?
Schiet ze neer.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, van mij mogen ze die kk shotguns eruit halen. Fucking noobs die er hersenloos mee rondrennen.![]()
Koop hem maar niet is pure bagger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef ChocolateMoose het volgende:
Nu de Black Ops servers leegdruppelen en ik al 10-tallen keren prestige ben, ga ik over naar MW3.
Wacht mij een cultureshock?
Zit er nu wel een server browser in of is het nog steeds het gare matchmaking systeem van MW2?
Dit lukte me net toevallig ook nog met mw2 op highrise, daar is het ook wel te doenquote:
Alles is beter dan dat aids dat BO heetquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop hem maar niet is pure bagger.
BO is een prima spel. Lekker gebalanceerd en bijna geen bullshit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat aids dat BO heet
Zegt de persoon die met een gouden MP7 en PP90 speelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De mensen die klagen over BO zijn de mensen die in MW3 alleen maar met de MP7, ACR,Assasin en Stalker spelen want anders is het in eens moeilijk.
Ben al 2 maanden 10de prestige dus dan haal je die nog al makkelijk. Net weer 5 minuten MW3 gespeeld en er al mee gekapt en BF erin gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zegt de persoon die met een gouden MP7 en PP90 speelt.
Waarom jezelf verontschuldigen voor het feit dat je MW3 leuk vindt in een MW3 topic?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben al 2 maanden 10de prestige dus dan haal je die nog al makkelijk. Net weer 5 minuten MW3 gespeeld en er al mee gekapt en BF erin gedaan
Ik kan MW3 best waarderen als het goed gaat. Maar laten we eerlijk zijn dat is 2 uur per week.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:23 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Waarom jezelf verontschuldigen voor het feit dat je MW3 leuk vindt in een MW3 topic?
Het gaat 2 uur per week goed?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan MW3 best waarderen als het goed gaat. Maar laten we eerlijk zijn dat is 2 uur per week.
Bron?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:30 schreef rickyszz het volgende:
Oja, trouwens er is nu 6 dagen lang double xp tot en met 29 mei dus
twitter:InfinityWard twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:59:17#MW3 Double XP should now be live (reminder: across all platforms and playlists) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |