(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Rickyy96 (Rickyszz)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:11 schreef KoningStoma het volgende:
Splitfeed, quadfeed, noscope, quickscope en al die pupertjestermen slaan nergens op. Alsof, als je iets een naam geeft, het ook maar iets toevoegt.
Successfull troll is successfullquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Stoma, wat een onzin, tuurlijk voegt dat wel iets toe.
Daarnaast zijn het praktisch afkortingen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
470 degrees nonscoped wallbang barrel exploded 5 man feed-awesomeness!
Ja, als je simpel bent en 1 keer per 3 jaar een kill maakt die er leuk uitzag, dan voegt het wat toe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Stoma, wat een onzin, tuurlijk voegt dat wel iets toe.
Daarnaast zijn het praktisch afkortingen.
Stomaquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, daarnaast zijn die "praktische" afkortingen zo arbitrair als ze maar kunnen zijn.
Weet je wat? Vanaf nu is elke kill die gemaakt wordt, terwijl iemand geraspte kaas op zijn beelscherm strooit een "1337 grated cheezekill" [ afbeelding ]
Ok!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, daarnaast zijn die "praktische" afkortingen zo arbitrair als ze maar kunnen zijn.
Weet je wat? Vanaf nu is elke kill die gemaakt wordt, terwijl iemand geraspte kaas op zijn beelscherm strooit een "1337 grated cheezekill" [ afbeelding ]
Hij begint nu echt een ass van zichzelf te makenquote:
Wederom doe je je naam eer aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
quote:arbitrair
ar - bi - trair [-` trèr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 willekeurig, eigendunkelijk;
Idd, ik kan dr ook niet meer dan Poepzak van maken.quote:
haha, toppie hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd, ik kan dr ook niet meer dan Poepzak van maken.
Maar dat zijn wel die MLG pro players.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Voelen jullie je aangesproken? Ik zeg alleen waar het op staat. Het zijn vooral die 14 jarige knulletjes die zich druk maken om trickshots en dat soort onzin.
Jij maakt je druk om de benamingen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Voelen jullie je aangesproken? Ik zeg alleen waar het op staat. Het zijn vooral die 14 jarige knulletjes die zich druk maken om trickshots en dat soort onzin.
Dan hebben de boys in dit topic inderdaad weer wat om op te fappen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma haal even een quadfeed in mw2 dan krijg je weer streetcreds
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan hebben de boys in dit topic inderdaad weer wat om op te fappen.
Wie maakt zich ergens druk over?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Long timequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit niveau halen ze niet.MichMich goes hard on this matha.
Dat zijn de tumors uit de MW2 SCquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Zosk het volgende:
Sowieso de standaard users die hier altijd hun bullshit moeten vermelden
Slowchat waar je met elkaar kunt bespreken wat je op je brood vanmorgen hebt gegetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik kan een newb zijn, maar wat is SC?
Ga maar terug je kooi inquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef KoningStoma het volgende:
In plaats van jullie stantpunt te verdedigen, vallen jullie degene aan die jullie standpunt belachelijk maakt. Goeie zaak.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef KoningStoma het volgende:
In plaats van jullie stantpunt te verdedigen, vallen jullie degene aan die jullie standpunt belachelijk maakt. Goeie zaak.
Wat is er offtopic aan mijn posts dan? Wtf?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Stoma blijft er maar voor offtopic geneuzel zorgen hier, kunnen de mods daar niks aan doen?
Nou hij lokt reacties uit op een ontopic manier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Stoma blijft er maar voor offtopic geneuzel zorgen hier, kunnen de mods daar niks aan doen?
oké je hebt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Nou hij lokt reacties uit op een ontopic manier.
Trotzdem ein troll.
Waar hebben wij het over trickshots?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
oké je hebt me.
Maar niet heus. Ik geef gewoon mijn mening over dat puberale patsgedrag met die trickshots etc.
Ja, het "etc" snap ik wel maar trickshots zijn niet ter sprake gekomen.quote:
Ik kan mij gewoon nog wat posts van (ik denk) vorig jaar herinneren waarbij je in BO ook aldoor je 360 kills wou laten zien en filmpjes van maakte enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ahahahah die slaat nergens opquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb maar een keer een filmpje van een 360 kill gemaakt. Als je die ziet weet je meteen dat het satirisch is bedoeld.
Hier:
Voor de rest heb ik wel filmpjes gemaakt van leuke killstreaks en goeie potjes, maar dat heeft niets te maken met al dat puberale CoD-jargon.
Je had gelijk, IWquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Tja ik weet het niet maar wie zich bedenkt in zijn kut kop om last stand, bouncing betty's en death streaks erin te gooien.. komop zeg, wat een kansloos hoeren spel, gemaakt zodat noobs nog profeit kunnen hebben.
Nog 1,5 level en dan word het G36C tijd met red dot + camping stuff
Of met stalker spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Je had gelijk, IW
Bij een bouncing betty moet je gaan liggen
Die BB kan je gewoon ontlopen door op tijd te gaan liggen. Qua death streaks ben ik het wel met je eens die slaan nergens op. Die Stealth Bomber ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Tja ik weet het niet maar wie zich bedenkt in zijn kut kop om last stand, bouncing betty's en death streaks erin te gooien.. komop zeg, wat een kansloos hoeren spel, gemaakt zodat noobs nog profeit kunnen hebben.
PS3 nog niet...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj er zijn weer 5 prestiges bijgekomen.
tot en met prestige 20 dus.
Ideaal! Omdat ik met tactical speel, word ik nooit gepakt door zo'n BBquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Die BB kan je gewoon ontlopen door op tijd te gaan liggen. Qua death streaks ben ik het wel met je eens die slaan nergens op. Die Stealth Bomber ook niet
Valt best mee. Kom ik bijna nooit tegen, en elke jet of heli is neer te knallen met een stinger of een andere jet. Tanks zijn makkelijk kapot te maken met C4. Ik speel trouwens op Xbox.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Mooi in balans, totdat je iemand hebt die gruwelijk goed is in een jet of een goed duo in een chopper, dan ineens niet meer.
Weet niet wat de update was.. Mijn scherm staat bij prestige nog altijd op: V > Vquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Had net wel een update....? Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
Zier zeker leuk uit hoor. Maar die laatste maps zijn dus alleen voor die nieuwe gamemode? Want die zien er juist het mooiste uit..quote:
Wat is er lame aan de bouncing betty? De deathstreaks in het algemeen zijn inderdaad wel kansloosquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Dat over dingen heen springen is inderdaad heel herkenbaar als je BF3 gewend bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Deathstreaks zie ik maar als beloning voor slecht spelen, hoeft voor mij ook niet. Sowieso het hele killstreak gebeuren had van mij gewoon normaal mogen blijven, hoop zinloze streaks imo er in ook.
Ik weet niet wat ik heb met MW games, in Black Ops kon ik prima spelen en killstreaks halen, in MW games lukt me dat nooit (dus speel ik maar support), kan er ook aan liggen dat ik bij 2 en 3 nog niet eens in prestige ben
Verder heb ik er moeite mee na heel veel BF3 dat ik niet over alles heen kan springen wat laag bij de grond zit en je hoeft helemaal niks te verwachten van deze randoms ook als je een bom aan het (de)fusen. En dan erger ik me al flink aan domme randoms bij BF3...
Ik ben forever alonequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat over dingen heen springen is inderdaad heel herkenbaar als je BF3 gewend bentDaar sta ik dan in Résistance weer bij zo'n laag hekje op te springen
En zijn inderdaad allemaal randoms. Daarom speel ik beide games liever in een party met vrienden dan alleen.
Was al gepostquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Content Collection 2. 15 mei beschikbaar voor Xbox.
Nieuwe gamemode Face Off.
Jwz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Pino0 het volgende:
TAKE THE BULLSHIT OUT OF THE GAME
ik weet waarom iedereen campt in hoekjes, de vele helikopters. de acr noobs met 2nd chance en gaymores vliegen je om de oren.
heb geprobeerd mijn speelstijl te veranderen en ik heb ook een tijdje gecampt, maar ik vind dit zo ontzettend saai dat ik het niet meer leuk vind om te spelen.
wat een kut spel zeg, infinity ward zuigt hard, tegen de muur met die mensen die dat verzonnen hebben
Ik ook, en het gebeurt mij natuurlijk ook. Maar ondertussen ken je de plekjes, weet je waar je moet kijken en vermijd je mensen die op de grond liggen. Stalker > claymores etc. De guns is weinig aan te doen, daar ben ik het dan ook helemaal mee eens. Helikopters in de lucht laten is je eigen schuld, je kunt ook gewoon een stinger pakken als secondary.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Pino0 het volgende:
Ik rush en ja daardoor word ik vies gecampt.
Strikerquote:
Welke DLC mappen, welk platform, etc etcquote:Op vrijdag 11 mei 2012 03:57 schreef Catkiller het volgende:
Komen die DLC mappen nu enkel aan bod wanneer je het kopje waarin "elite" staat kiest en daar een game zoekt?
Is dit een vraag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:42 schreef Godtje het volgende:
[...] Zo zijn er voor de PS3 sinds gisteren twee nieuwe maps die de xbox al een maand heeft en de pc nog moet krijgen?
Voor het pc gedeelte want die weet ik niet (hoef het ook niet te weten, mar voor andere misschien).quote:
Allright, mijn neger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het pc gedeelte want die weet ik niet (hoef het ook niet te weten, mar voor andere misschien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |