Muah vind de knoppen onderaan sowieso niet fijn..quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Weet niet of je het nu met de volume knop een screen shot maakt maar het werkt ook (makkelijker vind ik) met de uit knop en dan de home knop.
gebruik die juist altijd, alleen werkt het niet als je langs een knop "veegt" alleen alsje er op klikt zwaar iriquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Muah vind de knoppen onderaan sowieso niet fijn..
De multitask knop gebruik ik dan ook nooit
Helemaal nog niks van gemerkt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
meer mensen die kleine schokken krijgen als de telefoon op de lader zit en je die ijzeren puntjes op de achterkant aanraakt?
Nope..Al zijn er al wel geruchten dat er een Powercase uit komt die er misschien gebruik van zou maken om bij te laden met die pogo pinsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat schokken had ik volgensmij ook een keer ja, vond het al raar tot ik merkte dat ik die puntjes aanraakte, maar heb het tot nu toe niet nog een keer gemerkt.
Is er uberhaupt al een goed dock uit die van die pogo pins gebruik maakt?
Bij mij alleen als ik geaard bent omdat ik bijvoorbeeld mijn voeten tegen de verwarming heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
meer mensen die kleine schokken krijgen als de telefoon op de lader zit en je die ijzeren puntjes op de achterkant aanraakt?
Really, een zwarte hoes op een witte telefoon?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:44 schreef zoz het volgende:
Woohoo vandaag een one X gekocht![]()
Moet ik ergens mee rekening houden? Krast dit ding snel? (body en scherm)
Is een screenprotector nodig?
Die Nillkin hoes ziet er wel sweet uit. Ben van plan om een zwarte te halen voor mijn witte X.
Tis maar een ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Really, een zwarte hoes op een witte telefoon?
die laatste zin vindt ik raar want google heeft in nederland ook turn by turn navi.....quote:Getting directions in HTC Car
Important: By default, HTC Car uses Google Maps as the navigation app. In countries where Google Maps doesn't support turn-by-turn navigation, you can set HTC Car to use the HTC Locations app.
A) Huidige abonnement stilzwijgend verlengen en One X los kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef xSouL het volgende:
Mijn abonnement loopt binnenkort af bij KPN en ik zou het liefst mijn oude abonnement (200 minuten/sms - onbeperkt internet) voor 25 euro per maand verlengen. Maar helaas, hebben die maffia-providers alles 2,5 keer zo duur gemaakt en KPN is asociaal duur geworden.![]()
Kent iemand nog een leuk abonnement of een scherpe aanbieding met de HTC One X (Polar White)?
Provider geen voorkeur, zolang ik maar minimaal 500 MB data heb.
Ze mogen wel willen, maar als jij niets doet (dus ook niet verlengen) veranderd je maandprijs en voorwaarden niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef xSouL het volgende:
Heel erg bedankt!
Maar het huidige abonnement wat ik nu heb stilzwijgend verlengen elke maand bij KPN... zit daar geen addertje onder het gras? Want ik dacht dat KPN juist wil dat iedereen overstapt naar die web-bundels.
Tja, veel mensen zeggen dat een mobiel los kopen met sim-only veel voordeliger is, maar dat is maar in sommige gevallen zo; voor mij is dat nog nooit voordelig(er) geweest.quote:Maar aan de andere kant. Mijn oude toestel (Samsung Galaxy S) is nu helemaal afbetaald en contract en 25 euro per maand lopen dokken voor een abonnement met een toestel die al 2 jaar oud is wel erg duur en daarboven op een toestel kopen van 550 euro erbij. Kan je beter Sim-Only nemen van 15 euro per maand?
Jep, dat is overal zo. Het is voor winkels als studentmobiel veel aantrekkelijker om nieuwe klanten te trekken; zij krijgen daarvoor namelijk een bedrag van KPN (of Vodafone, T-Mobile etc.) omdat ze nieuwe klanten hebben verworven voor hen. Zelfde geld voor KPN/Vodafone/T-mobile bedrijven zelf; nieuwe klanten zijn aantrekkelijker dan bestaande.quote:En ik heb net even gekeken op studentmobiel, maar KPN verlengen met 1-jarig contract en dan instappen op Bel-SMS-Web 1000 voor de aanbieding van 25 euro per maand geeft bij mij een toestelprijs van: 267,- euro![]()
En als ik een nieuw abonnement kies is het 101 euro :S Lekker hoor KPN, je klanten zo hard bijnaaienKotszieke lui!
Nee, de prijs waarvoor hij besteld was was hoger dan de €82 nu; de toestelprijs is gezakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef xSouL het volgende:
Op Tweakers.net heeft een gast de prijs voor 21 euro nog kunnen afdingen omdat het een gebrande toestel was.
In auto-modus kan je drukken op de onderste balk waar o.a. de bluetooth logo staat. Dan kom je bij de instellingen. Helemaal onderaan kan je je standaard navigatie instellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En ik wil daar de Navigon app plaatsen.
Helaas alleen de keus uit HTC en Googlequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Gkhn het volgende:
[..]
In auto-modus kan je drukken op de onderste balk waar o.a. de bluetooth logo staat. Dan kom je bij de instellingen. Helemaal onderaan kan je je standaard navigatie instellen.
gewoon ff Google gebruiken dan vind je er genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.htcaccessoryst(...)=230154&phone=229814
Ik wil er zo een bestellen, maar wtf 110 euro![]()
![]()
![]()
Wie weet een goedkoop alternatief? Ik wil wel die stijl zeg maar dat ik hem kan openklappen.
Kan je ook even kijken hoe die zich gedraagt tijdens het navigeren. Ik heb er eentje die niet voldoende bijlaad en de telefoon dus leeg gaat tijdens navigeren. Zelfs met brightness op 1/4quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef Fiorano het volgende:
HTC Autolader van $12,50 eindelijk binnen, 2 usb, poortjes en hij werkt
Maar dan heb je jouw one x geroot zeker. Titanium backup doet het bij mij niet. En ik wilde wachten met rooten totdat je langs htcdev.com om kan rooten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Iemand vroeg of je de apps en data van een andere telefoon bijvoorbeeld Sensation, zomaar kunt overzetten naar de One X. Ja, dat kan, heb ik zelf ook gedaan en werkte perfect. Binnen vijf minuten 82 apps overgezet met Titanium Backup.
Uiteraard alleen gebruikers apps met data, geen systeemdingen doen.
quote:
Weet niet zeker maar heb mijn telefoon geroot toen wilde ik foto's maken van tekst maar het lijkt er op dat hij amper scherp stelt. Toen weer terug gezet naar de originele rom maar het probleem blijft. Hoort het gewoon zo of ligt het aan mijn toestel ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb hem inderdaad geroot volgens de htcdev Paul O'Brian methode. Volgens XDA de veiligste manier. Ook al van twee developers daar gehoord dat er waarschijnlijk geen andere methode komt, in ieder geval niet op korte termijn.
Ja bij allebei de foto's probeer ik op de f te focussen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoort zeker niet zo, zou wel een foto voor je willen maken maar lijkt me wel duidelijk.
Je klikt toch wel even op het scherm om te proberen manual te focussen?
Die kleine telefoonlenzen zijn juist erg goed in korte brandpuntsafstanden. Ik kan vanaf ongeveer 10cm perfect scherpstellenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef xSouL het volgende:
Ik zelf heb (nog) geen HTC One X, maar heb wel wat verstand van camera's en fotografie.
En naar mijn mening, kunnen camera's geen eens van zo'n brandpunt scherpstellen. Dat heeft te maken met de lens die erin zit en wat voor optiek.
Meestal als je foto's wilt maken van objecten of iets wat ERG dicht tegen de camera aan ligt, moet je meestal een speciale veel-te-dure Macro lens kopen die wel goed kan scherpstellen. Word meestal gebruikt voor insecten- en natuurfotografie waar je van die high-detail foto's hebt.
Anyway, nu heb ik het over een D-SLR camera in het algemeen. Maar dit zou net zo voor een telefooncamera zijn.
Probeer eens wat afstand te nemen en neem de foto eens opnieuw, of maak eens een andere foto van een ander perspectief, dus niet van dichtbij, maar iets van veraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop