abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:48:30 #276
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112061861
Hoort zeker niet zo, zou wel een foto voor je willen maken maar lijkt me wel duidelijk ;(.
Je klikt toch wel even op het scherm om te proberen manual te focussen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_112062064
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoort zeker niet zo, zou wel een foto voor je willen maken maar lijkt me wel duidelijk ;(.
Je klikt toch wel even op het scherm om te proberen manual te focussen?
Ja bij allebei de foto's probeer ik op de f te focussen.
Als ik hem nu terug breng wat gaan ze dan zeggen: had je maar niet moeten rooten of krijg ik gelijk een nieuwe van de winkel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wells.p op 26-05-2012 23:30:54 ]
--- ҉ ---
pi_112071500
Is best raar dat door zoiets de camera kapot gaat. Maarja, onze auto accu was op en sindsdien wilde de motor niet meer starten :P (ook met volle accu)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:44:02 #279
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112071808
Ik zelf heb (nog) geen HTC One X, maar heb wel wat verstand van camera's en fotografie.

En naar mijn mening, kunnen camera's geen eens van zo'n brandpunt scherpstellen. Dat heeft te maken met de lens die erin zit en wat voor optiek.

Meestal als je foto's wilt maken van objecten of iets wat ERG dicht tegen de camera aan ligt, moet je meestal een speciale veel-te-dure Macro lens kopen die wel goed kan scherpstellen. Word meestal gebruikt voor insecten- en natuurfotografie waar je van die high-detail foto's hebt.

Anyway, nu heb ik het over een D-SLR camera in het algemeen. Maar dit zou net zo voor een telefooncamera zijn.

Probeer eens wat afstand te nemen en neem de foto eens opnieuw, of maak eens een andere foto van een ander perspectief, dus niet van dichtbij, maar iets van veraf.
pi_112072876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef xSouL het volgende:
Ik zelf heb (nog) geen HTC One X, maar heb wel wat verstand van camera's en fotografie.

En naar mijn mening, kunnen camera's geen eens van zo'n brandpunt scherpstellen. Dat heeft te maken met de lens die erin zit en wat voor optiek.

Meestal als je foto's wilt maken van objecten of iets wat ERG dicht tegen de camera aan ligt, moet je meestal een speciale veel-te-dure Macro lens kopen die wel goed kan scherpstellen. Word meestal gebruikt voor insecten- en natuurfotografie waar je van die high-detail foto's hebt.

Anyway, nu heb ik het over een D-SLR camera in het algemeen. Maar dit zou net zo voor een telefooncamera zijn.

Probeer eens wat afstand te nemen en neem de foto eens opnieuw, of maak eens een andere foto van een ander perspectief, dus niet van dichtbij, maar iets van veraf.
Die kleine telefoonlenzen zijn juist erg goed in korte brandpuntsafstanden. Ik kan vanaf ongeveer 10cm perfect scherpstellen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 00:03:51 #281
253480 Wells.p
Wells.p
pi_112072947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef xSouL het volgende:

Foto's die ik van ver af maak gaat prima alleen de foto's van tekst is bijna onmogelijk.
Kon nog een oude foto vinden van me Pathe pas die ik had gemaakt met me Desire HD.

Raar dat je niks kan lezen met de foto die ik heb gemaakt met de One X.
--- ҉ ---
  zondag 27 mei 2012 @ 00:07:50 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_112073215
Heb je hem wel op macro-stand staan?

Edit: Schijnbaar wel :{
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 27 mei 2012 @ 00:12:39 #283
253480 Wells.p
Wells.p
pi_112073495
hoop alleen niet dat ik mijn garantie kwijt ben voor dit probleem vanwege m'n Relocked toestel. Hij is nu weer volledig origineel maar was dus geroot.
--- ҉ ---
pi_112073751
Het lijkt me zo raar dat rooten zoiets veroorzaakt, ik meen ergens gehoord te hebben dat HTC wel normaal met zoiets omgaat, niet dat root automatisch geen garantie betekent.

zondag 27 mei 2012 @ 03:13:32 #285
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_112079747
hmmm rooten weet ik niet, maar zodra je met custom roms gaat werken vervalt je garantie sowieso. Gewoon terug naar de winkel en kijken wat men bij de winkel of htc zegt.
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_112094045
Wat is nou eigenlijk een goedkoop alternatief voor die wireless hdmi shit?

Oftewel een kabel voor een paar tientjes ofzo?
pi_112094200
Kabel wellicht, volgens mij is het wireless gebeuren niet volgens een generieke standaard (DLNA ofzo), dus ben je daar voor 'verplicht' HTC troep te nemen.
pi_112094299

hmm een MHL adapter. Dan zou het moeten lukken zie ik. Nu nog uitvinden waar ik het kan kopen :P
pi_112094409
http://shop.htcpedia.com/htc-mhl-adapter.html

hmm hier kan het zo te zien, maar ik zoek een NL webshop.
  zondag 27 mei 2012 @ 18:44:06 #290
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112095792
Godver de kanker de teringzooi :( Ben nu mijn one x al 2 weken kwijt. Smartcare had em meegenomen en nu dus na 2 weken hebben ze hem doorgestuurd naar de fabrikant.. Dit heeft weer een looptijd van 2-3 weken. Wat een kaaaankerzooi zeg. Kut Hi moet mij gewoon godverdomme een nieuw toestel geven :( :r
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  zondag 27 mei 2012 @ 18:50:59 #291
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112095986
quote:
Dit is uiteraard afhankelijk van wat er met je telefoon aan de hand is, dus dat moet per geval bekeken worden. Onder normale omstandigheden binnen een week. In extreme gevallen kan dit langer duren, maar nooit langer dan 15 werkdagen.
Dit komt van Hi :') Stelletje oplichters.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_112096083
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
http://shop.htcpedia.com/htc-mhl-adapter.html

hmm hier kan het zo te zien, maar ik zoek een NL webshop.
Pff, $30 :{w Waarom zou je iets uit een NL webshop willen hebben? Een Nederlandse winkel kan ik me nog enigszins voorstellen maar een webshop. Haal 'm dan gewoon van Ebay voor $8.99.

@ PhatBassBoom; dat was toch Hi's geweldige selling-point van hun lease-systeem? Dat je bij hen als je een telefoon least een geweldige en snelle service krijgt (kwestie van uren). :') _O-

EDIT: oh ja :') ;
quote:
Als de telefoon stuk gaat, krijgt de gebruiker binnen vier uur een vervangend toestel, belooft de KPN-dochter. Dat vervangende toestel draait altijd op hetzelfde besturingssysteem.
Bron: Tweakers

Hi en Telfort mogen w.m.b. opbokken met hun lease. T-Mobile is ruk en Vodafone is schreeuwend duur. :r
KPN here I come! Over een weekje :@ ...

* Iemand91 streept de dagen af :9

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 27-05-2012 19:03:27 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 19:08:48 #293
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112096532
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pff, $30 :{w Waarom zou je iets uit een NL webshop willen hebben? Een Nederlandse winkel kan ik me nog enigszins voorstellen maar een webshop. Haal 'm dan gewoon van Ebay voor $8.99.

@ PhatBassBoom; dat was toch Hi's geweldige selling-point van hun lease-systeem? Dat je bij hen als je een telefoon least een geweldige en snelle service krijgt (kwestie van uren). :') _O-

EDIT: oh ja :') ;

[..]

Bron: Tweakers

Hi en Telfort mogen w.m.b. opbokken met hun lease. T-Mobile is ruk en Vodafone is schreeuwend duur. :r
KPN here I come! Over een weekje :@ ...

* Iemand91 streept de dagen af :9
Heb ik inderdaad ook. Een fucking SE Xperia die zo traag is als ik weet niet wat. Wat een kutding zeg.
pi_112115916
Hi maakt zich populair _O-

ik heb het ook nog even overwogen, juist dat je heel snel een vervangend toestel 'van dezelfde categorie' zou hebben was best een aardig selling point.

Maar blijkt ook een wassen neus te zijn dus :')
  maandag 28 mei 2012 @ 09:38:57 #295
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112116506
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hi maakt zich populair _O-

ik heb het ook nog even overwogen, juist dat je heel snel een vervangend toestel 'van dezelfde categorie' zou hebben was best een aardig selling point.

Maar blijkt ook een wassen neus te zijn dus :')
Yup. Zelfde besturingssysteem maar wel het liefst zo oud mogelijk :')
pi_112117231
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
Godver de kanker de teringzooi :( Ben nu mijn one x al 2 weken kwijt. Smartcare had em meegenomen en nu dus na 2 weken hebben ze hem doorgestuurd naar de fabrikant.. Dit heeft weer een looptijd van 2-3 weken. Wat een kaaaankerzooi zeg. Kut Hi moet mij gewoon godverdomme een nieuw toestel geven :( :r
Oh nu ben ik zeker blij dat ik voor retour heb gekozen. Mijn toestel was ook iets mis mee bij ontvangst al. Ik heb toen de keus gekregen of smartcare langs te laten komen of gewoon retour als DOA te sturen. Twijfelde nog beetje maar dacht als smartcare het niet oplost, ben ik weer paar dage verder en kan ik m alsnog retouren. Dus denk ik retour m gelijk maar. Gelukkig als ik jou post lees. Retour heeft ook week geduurt maar toen was mijn abo weer opgezegd (en terug op mijn oude abo gezet), en kon ik opnieuw verlengen. In een fysieke Hi winkel opnieuw verlengd, nieuw toestel en deze doet het goed :).

En het facebook team van Hi heeft me trouwens ook goed op de hoogte gehouden over de status etc. Eerste x met de klantenservice had ik ook een ontzettend aso vrouw die niet echt behulpzaam was en beweerde dat alleen grijs nog werd verkocht, bullshit. Op FB dat gemeld en iemand van dat team heeft me toen direct gebeld en uitgelegd dat wit er wel gewoon is enzo en retour procedure. Dus ja, klantenservice per tel is niet best, FB uitstekend, is mijn ervaring.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:45:04 #297
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112117654
Sowieso het personeel van de hi winkel..
Een week voor de HTC One x uit zou komen stond ik in de hi winkel hoorde ik een klant vragen wanneer komt de One x hier..? Zegt dat wijf; die komt niet naar Nederland maar ik heb wel de Samsung galaxy 2 voor u ... :')
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112121172
Ik heb de htc One x ook via HI. Ik ben in de toekomst dus de Lul :D

Maar wat ik begrepen had is dat je op locatie gelijk een vervangend toestel krijgt een oudere en dat je dus wel moet wachten op de reparatie.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:43:20 #299
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112121341
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb de htc One x ook via HI. Ik ben in de toekomst dus de Lul :D

Maar wat ik begrepen had is dat je op locatie gelijk een vervangend toestel krijgt een oudere en dat je dus wel moet wachten op de reparatie.
Ik heb dus een Sony Ericsson Xperia E15 gekregen. Wat eeen kutding zeg. Zo traag dat ik al een paar keer dat ding kapot wilde gooien. Typen gaat gewoon superlangzaam.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:47:57 #300
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112121531
Maar dan staat er weer zoiets op hun site: Dit is uiteraard afhankelijk van wat er met je telefoon aan de hand is, dus dat moet per geval bekeken worden. Onder normale omstandigheden binnen een week. In extreme gevallen kan dit langer duren, maar nooit langer dan 15 werkdagen.

Dus dan zou ik morgen een nieuw toestel moeten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')