quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef Charcot het volgende:
Begeef je eens wat meer onder de vrouwen, fix wat vrouwelijke vrienden, dan wordt het omgaan met vrouwen natuurlijker en zo kun je stapje voor stapje die lekkere kennis van je walgelijk lelijke vriendin hosselen. Doe net alsof totdat je er zelf in gelooft
onzinquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef Charcot het volgende:
Begeef je eens wat meer onder de vrouwen, fix wat vrouwelijke vrienden, dan wordt het omgaan met vrouwen natuurlijker en zo kun je stapje voor stapje die lekkere kennis van je walgelijk lelijke vriendin hosselen. Doe net alsof totdat je er zelf in gelooft
Straight Banana.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin
mijn tip is om naar het buitenland te gaan, een vrouw versieren gaat je beter af in de engelse taal.
heb net een jaar rondgereisd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin
mijn tip is om naar het buitenland te gaan, een vrouw versieren gaat je beter af in de engelse taal.
Beste TS, ben ook een jongen van 21 en denk daar niet eens aan. Misschien omdat je haar gewoon nog niet tegen bent gekomen maar je bent niet de enige pipo!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef RechteBanaan het volgende:
De titel zegt het al. Ik heb er geen geduld meer voor. Ben nu 21 jaar en ben gewoon toe aan een relatie. Ben ook bang dat het probleem bij mijnzelf ligt. Ik ben verlegen, en zou eerder bungeejumpen dan een vrouw zoenen. Zelf zie ik er zeker niet verkeerd uit en ben ik gewoon zelfverzekerd en leuk om mee te praten. Maar waarom ben ik dan die leuke meid nog niet tegengekomen?
wil je mijn vriendin zijn? heb wel een studieschuld van 100kquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Charcot het volgende:
Ja, verhoog de drempel voor die jongen, Onnoman.
100 kilo? lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je mijn vriendin zijn? heb wel een studieschuld van 100k
Dan wordt het tijd dat we jou aan zo'n elastiek vastmakenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef RechteBanaan het volgende:
Ik ben verlegen, en zou eerder bungeejumpen dan een vrouw zoenen.
Als je er nou eenmaal klaar voor bent. Ongeduldig of niet..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:18 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Beste TS, ben ook een jongen van 21 en denk daar niet eens aan. Misschien omdat je haar gewoon nog niet tegen bent gekomen maar je bent niet de enige pipo!
laat het denkwerk over aan de man ok?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:21 schreef Charcot het volgende:
Hij klinkt alleen onzeker op dat vlak. Lijkt mij dat het de angst voor het onbekende is + het feit dat ie vrouwen op een voetstuk plaatst. Ik denk dat hij gewoon moet leren door te doen. Net zoals de rest
heb je een lul dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:22 schreef Charcot het volgende:
Onnoman, echt niet. Ik spreek uit ervaring. Misschien moet je beter selecteren
Btw geef vrouwen niet zoveel aandacht dan verliezen ze interesse in jou, vrouwen zijn moeilijke wezens he TS? :pquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:24 schreef minkuukel het volgende:
Geduld is een schone zaak maar een moeilijke zaak TS.
ben je er dus nog niet klaar voor. Je moet gewoon die stap wagen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:24 schreef RechteBanaan het volgende:
Als ik met een leuke meid ben flirt ik ook zo nu en dan. Krijg ook wel eens wat terug maar maak vaak nooit die stap verder omdat ik vroeger eens hard geweigerd ben..
voordeel is wel dat TS dan leuke shopmaatjes heeftquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:18 schreef Onnoman het volgende:
Maar pas op dat je niet gaat friend-zonen met vrouwen..
dan heb je straks meer vrouwen als vriendin dan mannen
Dit. Wijven willen op neergekeken worden, daar worden ze boos en geil van.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Wijven willen op neergekeken worden, daar worden ze boos en geil van.
quote:
ja ik ben verlegen, maar meestal zet ik mij daarover heen en ga ik gewoon gesprekken aan. als je mij zou zien/spreken zal je het waarscheinlijk niet verwachten, of zeggen dat ik mij niet zo aan moet stellen maar ik zit er toch echt mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik snap iets niet TS.. Je bent verlegen maar kunt wel snel gesprekken met vrouwen aanknopen?
En zoals al eerder gezegd: wanhoop is niet aantrekkelijk.
Nope eerder afstotelijk en het erge is je ruik het van een kilometer afstand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik snap iets niet TS.. Je bent verlegen maar kunt wel snel gesprekken met vrouwen aanknopen?
En zoals al eerder gezegd: wanhoop is niet aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:24 schreef RechteBanaan het volgende:
Als ik met een leuke meid ben flirt ik ook zo nu en dan. Krijg ook wel eens wat terug maar maak vaak nooit die stap verder omdat ik vroeger eens hard geweigerd ben..
Als je verlegen bent, durf je al helemaal geen gesprekken met vrouwen aan te knopen. Dat kan je wel, je flirt zelfs, dus wat is nu het probleem?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:47 schreef RechteBanaan het volgende:
[..]
ja ik ben verlegen, maar meestal zet ik mij daarover heen en ga ik gewoon gesprekken aan. als je mij zou zien/spreken zal je het waarscheinlijk niet verwachten, of zeggen dat ik mij niet zo aan moet stellen maar ik zit er toch echt mee.
ik ben nog steeds wat verlegen, maar wel gewoon zelfverzekerd. wat is hier vreemd aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef PixieDot het volgende:
Ts je spreekt jezelf tegen door te zeggen dat het probleem bij jou ligt en je verlegen bent, en daarna zeg je dat je zelfverzekerd bent. Wat is het nou? Als je echt zelfverzekerd bent zou je niet verlegen zijn..
Gast, beter 20 blauwtjes lopen dan eenzaam in je rukbunker blijven liggen in de foetushouding en janken hoe zielig je wel niet bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:24 schreef RechteBanaan het volgende:
Het zijn tegengestelde eigenschappen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef RechteBanaan het volgende:
[..]
ik ben nog steeds wat verlegen, maar wel gewoon zelfverzekerd. wat is hier vreemd aan?
Nu ja, als vrouwen 1 ding een afknapper vinden, dan is het wel een man die hun op een soort van voetstuk plaatst en die enorm blij is en het zich eigenlijk amper voor kan stellen dat zij, de heilige vrouw, hem, de minderwaardige man aan haar laat zitten in al goedheid.quote:
Vermoedelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef Seam het volgende:
21 jaar en een relatie willenJe bedoeld eerder ontmaagd worden
Op 21 moet je juist kunnen genieten van je single leven.
Goed punt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef Seam het volgende:
21 jaar en een relatie willenJe bedoeld eerder ontmaagd worden
Op 21 moet je juist kunnen genieten van je single leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |