Goed idee, Turks, Zwart stijl haar, leuke jas en broek, reist met trein, staat al op terwijl trein nog reest.quote:
Denk dat ze zag dat TS geen Turk was dus hem wijselijk negeerde zodat eerwraak uitblifjt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:09 schreef amenth het volgende:
Ksnap dat je haar schoonheid erkent dat is al gauw bij dit soort damesmaar ws vingde jij haar singalen verkeerd op want anders had ze sowieso gedag gezegd aangezien turkse hier. Niet te onzeker voor zijn
da zal wel meevallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat ze zag dat TS geen Turk was dus hem wijselijk negeerde zodat eerwraak uitblifjt.
En gelijk 15 broers om TS heen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:08 schreef HSG het volgende:
En je had niet het lef om haar aan te spreken?
Als ik de topics van TS eens doorblader, wordt hij soberzo hard gepopt door 15 rijke tatta'squote:
33 neven, 66 ooms en overige familieleden. TS wordt in elkaar gerost en dat meisje wordt uitgescholden voor hoer. 2 week later wordt ze gruwelijk vermoord om de familie-eer te redden.quote:
Wel zielig dat zulke dingen echt gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:11 schreef HSG het volgende:
[..]
33 neven, 66 ooms en overige familieleden. TS wordt in elkaar gerost en dat meisje wordt uitgescholden voor hoer. 2 week later wordt ze gruwelijk vermoord om de familie-eer te redden.
De schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wel zielig dat zulke dingen echt gebeuren.
Inderdaad maar ik vind het ook zielig voor dat meisje dat ze dan met zo'n geschifte familie opgescheept zit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wel zielig dat zulke dingen echt gebeuren.
http://treinflirt.nl/quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef DroogDok het volgende:
Vroeger had je altijd in dat blad van de NS (Spoor of Rails ofzo?) van die oproepjes achterin staan van mensen die de liefde van hun leven op het station hadden gezien, maar niks hadden durven zeggen
Daarom 'quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Ik ben zelf ook turks. Zo'n meid kom ik nooit meer tegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:09 schreef amenth het volgende:
Ksnap dat je haar schoonheid erkent dat is al gauw bij dit soort damesmaar ws vingde jij haar singalen verkeerd op want anders had ze sowieso gedag gezegd aangezien turkse hier. Niet te onzeker voor zijn
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je reist met het openbaar vervoer om op bijzonder ongemakkelijke wijze van A naar B te reizen ts. Niet om vrouwen te versieren. Dat zij tegen over je ging zitten en even een blik waardig gunde wil helemaal niet zeggen dat ze op je viel. Niet iedere vrouw die kijkt is meteen smoorverliefd.
Het komt natuurlijk voor maar ik krijg hier het idee - er passeren hier namelijk welisweer soortgelijke als die van ts de revue - dat een hoop schijnen te denken dat als een vrouw even een keer kijkt meteen wat wil. Terwijl je in het ov (ja in de binnenstad is het soms een uitkomst) meestal gewoon elkaar even bekijkt, uit nieuwsgierigheid of uit gewoonte. Maar volgens mij zit negen van de tien keer zo'n meisje als ts beschrijft niet meteen op contact te wachten. Natuurlijk heb je ook (maar dat is in de OP helemaal niet aan de orde) on vrijblijvende flirten wat soms leuk is om de tijd te doden. Maar waar het mij om gaat is dat een hoop denken dat 1 blik meteen wil zeggen dat zo'n meisje iets wilt, wat naar mijn idee echt niet zo is.quote:
Jammer, maar wel de waarheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je reist met het openbaar vervoer om op bijzonder ongemakkelijke wijze van A naar B te reizen ts. Niet om vrouwen te versieren. Dat zij tegen over je ging zitten en even een blik waardig gunde wil helemaal niet zeggen dat ze op je viel. Niet iedere vrouw die kijkt is meteen smoorverliefd.
God wilde het gewoon niet zo. Jij als moslim moet dat toch wel aanstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook turks. Zo'n meid kom ik nooit meer tegen![]()
Hoe moet ik nu verder![]()
Dit is de 2e of 3e dat ik een meisje zo leuk vindt gvd
Klopt je moet toch ergens naar kijken in de trein dus er hoeft zeker geen verdere interesse achter te zitten. Maar ja wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk voor maar ik krijg hier het idee - er passeren hier namelijk welisweer soortgelijke als die van ts de revue - dat een hoop schijnen te denken dat als een vrouw even een keer kijkt meteen wat wil. Terwijl je in het ov (ja in de binnenstad is het soms een uitkomst) meestal gewoon elkaar even bekijkt, uit nieuwsgierigheid of uit gewoonte. Maar volgens mij zit negen van de tien keer zo'n meisje als ts beschrijft niet meteen op contact te wachten. Natuurlijk heb je ook (maar dat is in de OP helemaal niet aan de orde) on vrijblijvende flirten wat soms leuk is om de tijd te doden. Maar waar het mij om gaat is dat een hoop denken dat 1 blik meteen wil zeggen dat zo'n meisje iets wilt, wat naar mijn idee echt niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |