Ik zat vandaag in metro onderweg naar huis. Plotseling stapte er een Turkse schone in. Ze was _zo_ mooi, echt perfect, normaal ben ik niet zo weg van de Turkse dames mij dit type exemplaar pff

. Ze had zwart stijl haar en een leuke spijkerbroek + jas aan.
Ik rees met de richting mee en naast me zat nog een andere passagier. Zij nam plaats op de lege 4 zits plek en koos ervoor om tegen de richting in te zitten

, pal tegen over me!
Inmiddels had ze mij opgemerkt en ik haar ook. We keken allebei een beetje rond en naar de grond. Toen we central station naderde stond ze redelijk vroeg op, ik bleef zitten tot de metro tot stilstand kwam.
Toen ze vooraan bij de deur stond gaf ze me nog een vlugge blik, en liep de deur uit.
Ik liep een tijdje achter haar en wilde haar wel aanspreken maar durfde het toch eigenlijk niet aan, zou een beetje creepy overkomen. Ik had samen met haar bij de deur moeten staan en gedag moeten zeggen pfff.
Ik heb zojuist the notebook gekeken en ik ga in mijn bed de traantjes wegpinken.
Ik ben er kapot van.
Klacht:
- Meisje veroverd mijn hart.
- Ze doet me denken aan dat ene meisje dat ik aanwezig was op mijn zus haar bruiloft, het was. ongeveer het zelfde type meisje (heb hier serieus paar dagen kapot van gelegen)
- Geen etenslust meer hebben.
- Niet kunnen slapen.
- Meisjes die je dingen laten denken die er niet zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 00:54:34 ]