quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb alles in een excel bestand staan.
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij kan daar niet goed mee mikken?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef monkyyy het volgende:
Nog nooit geschoten met een handpistool? Richten met een Weihrauch is stukken makkelijker dan met een webley Tempest.
Ik ben dan ook 64kg puur spier, 30 kg bp, 55kg dl, 1.70mquote:
Misschien schiet ik dan verkeerd. Als ik gewoon schiet zonder de loop ergens op te laten steunen schiet ik echt slechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Nee man, hoe zwaarder, hoe stabieler, hoe beter je kan mikken.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 64kg puur spier, 30 kg bp, 55kg dl, 1.70m
Mensen die geen botten hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]![]()
Ik ben 75 kilo puur spier en 1,78
In de andere fora mogen ook geen tieten gepost worden, maar in bikini bijvoorbeeld mag het (nog) wel.quote:
Stelt niet veel voor hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik 18 ben, is KPD toegang aanvragen. :$
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kan ook op /b/quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga meteen honderden pics van mijn pener plaatsen.
Moet je daar 18 voor zijn dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
1.88 85kg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]![]()
Ik ben 75 kilo puur spier en 1,78
Ik zet altijd opbeurende reactie in "" dames met een maatje meer ""quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, het klonk altijd zo spannend dat KPD maar nu ik toegang heb kom ik daar nooit
Ik ook mijn "chest".quote:
Die bestaan niet, de meeste draadjes zijn na 2 minuten alweer 'weg'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Monkyyy heeft daar een eigen centrale topic
De plaatjes van kkj en MsM uitprinten en boven je bed hangenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zet altijd opbeurende reactie in "" dames met een maatje meer ""
huh?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die bestaan niet, de meeste draadjes zijn na 2 minuten alweer 'weg'.
Waarom ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja en dan lekker fappen en tegen het plafond aan spuitenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De plaatjes van kkj en MsM uitprinten en boven je bed hangen
Nee.quote:
Sexy hoor Knetterquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Erg jammer dit. Gelukkig kan je op FOK! een DM/PM sturen, dus ik verwacht over een paar minuten een pic van je chest.quote:
Ik heb niets te winnen door dat te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Erg jammer dit. Gelukkig kan je op FOK! een DM/PM sturen, dus ik verwacht over een paar minuten een pic van je chest.
En een bil dammmnnnnquote:
Ik zal dit fb momentje tussen ons altijd koesterenquote:
Daar ben ik blij omquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal dit fb momentje tussen ons altijd koesteren
Maar whats up met de kakkie dan?quote:
Hoe kom je er als Amsterdamse aanquote:
oke oke, niks mis mee tochquote:
Wel verkeerde keuze club maar goed daar kan jij niks aan doenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel verkeerde keuze club maar goed daar kan jij niks aan doen
Viel wel mee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker wel hard losgegaan afgelopen week?
Niet naar de huldiging voor een meisje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor
Was wel naar kampioenswedstrijd enzo
Maar zou eerst naar huldiging gaan maar ben uiteindelijk op de wallen gebleven met samzz, is meisje van fok, dat was wel heel gezellig enzo
Haha erg hequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet naar de huldiging voor een meisje?Oeh
Ik kan ook wel heel lief zijn hoorquote:
Zo zie je er ook uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel heel lief zijn hoor
Heb je mijn foto gezien met die 2 mongolenquote:
Mwhehehe jaaquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je mijn foto gezien met die 2 mongolen
Maar je had 2 dagen gewerkt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Oja ik kreeg vandaag mijn loonstrookje binnen, er staat op dat ik maar 5 uur heb gewerkt
Dat is dus alleen van de eerste dag
Die 2 waren echt geniaal, gewoon beide een tas vol met halve liters bierquote:
quote:
Serieusquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die 2 waren echt geniaal, gewoon beide een tas vol met halve liters bier
Ja ik ging helemaal stuk om ze, heb ze ook meegenomen naar het Leidseplein toequote:
Omg, oplichters!quote:
Tof zijn zulke mensenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ging helemaal stuk om ze, heb ze ook meegenomen naar het Leidseplein toe
Ze wisten niet waar ze heen moesten dus tja
Gladjakker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Lekker mensen telecom abo's aansmeren
Achja ze kunnen er ook niks doen, en ze wilden een beetje actie dus waarom dan niet gewoon meenemenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof zijn zulke mensenBeter dan mensen die meteen haten op hoe ze eruit zien
Waren ze verder ook nog tof op Leidseplein of viel tegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ze kunnen er ook niks doen, en ze wilden een beetje actie dus waarom dan niet gewoon meenemen
Mij niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Lekker mensen telecom abo's aansmeren
DIt is wel vorig jaar he, en die gasten keken hun ogen uit johquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waren ze verder ook nog tof op Leidseplein of viel tegen?
Aahwquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DIt is wel vorig jaar he, en die gasten keken hun ogen uit joh
Iedereen ging feesten met ze enzo, dus die hebben de middag van hun leven gehad
Heb ze zelfs nog op een autodak geduwd zodat ze daar op konden springen en beetje overzicht konden hebben op allesquote:
Watquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ze zelfs nog op een autodak geduwd zodat ze daar op konden springen en beetje overzicht konden hebben op alles
Ja ze waren niet zo heel groot, dus ff pootje gegeven zodat ze het op het dak van een auto konden staan om overzicht te houdenquote:
Waarom krijg ik visuals?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze waren niet zo heel groot, dus ff pootje gegeven zodat ze het op het dak van een auto konden staan om overzicht te houden
Feauteauwwwwquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn cake is klaar
Moet ik nog een foto maken van dit hoogtepuntje van de dag of geloven jullie het wel?
Gewoon pootje geven, je weet toch wat dat is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom krijg ik visuals?
[..]
Feauteauwwww
Dudequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon pootje geven, je weet toch wat dat is?
Is gewoon met je rug tegen de muur of auto staan, je handen ophouden zodat iemand zijn voet er in kan leggen en dan duw je hem zo omhoogquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon met je rug tegen de muur of auto staan, je handen ophouden zodat iemand zijn voet er in kan leggen en dan duw je hem zo omhoog
pootje omhoog
Ja maar godverdomme, ik ben gewoon serieusquote:
Ja vastquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar godverdomme, ik ben gewoon serieus
Serieus ik ga de foto's voor je zoeken, er staat zelfs een filmpje op youtube dat met die autoquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus ik ga de foto's voor je zoeken, er staat zelfs een filmpje op youtube dat met die auto
wutquote:
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef amenth het volgende:
Belangrijke mededeling
Sinds mei 2012 ben ik niet meer te vinde in hollywood rotterdam me matties willen ernniet meer heen en ik vind t ook wel goed gewest tis tijd voor andere feun plekken dus als je me zoek niet meer daar heen komen ben meetsal vie of vip of sorbonne nu en gwn n de centrum maar ook vaak dorro bij roots shoppa
Tof dat je het ons even laat weten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef amenth het volgende:
Belangrijke mededeling
Sinds mei 2012 ben ik niet meer te vinde in hollywood rotterdam me matties willen ernniet meer heen en ik vind t ook wel goed gewest tis tijd voor andere feun plekken dus als je me zoek niet meer daar heen komen ben meetsal vie of vip of sorbonne nu en gwn n de centrum maar ook vaak dorro bij roots shoppa
Ik ga dan ook niet meer naar Holly hoor, als Amenth er niet meer is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja vanaf nu kunnen wij daar rekening mee houden.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet meer naar Holly hoor, als Amenth er niet meer is.
Lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Belangrijke mededeling
Mijn kat miauwde zojuist. Dus als je een miauwende kat wilde horen, moest je hier 15 seconden terug zijn.
Geen nuttige info?quote:
Mijn kat lust alles, brokjes, blik, lasagne, slagroom, alles.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Lust jouw kat brokjes of alleen maar uit blik, alles blik blik blik
Trusten.quote:
ik ben een rebelquote:
wat ben jequote:
heh wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon sinds 1 mei:
¤ 1,03 van de ¤39 nogwat verbruikt![]()
1276,30 MB van de 1400,00 MB over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
abo'squote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik het zo uitreken had ik makkelijk maar 500 mb kunnen nemen![]()
![]()
Wifi gaat echt uit, vodafone fuck u
Jens hou die autistkreten nou een voor jequote:
Hallo hallo met de brandweerquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jens hou die autistkreten nou een voor je
hallo dokter is daar een voorbeeld van
godverdomme
ja, als de politie hier mee kijkt vind ik dat niet gekquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo hallo met de politie het is hier uitgestorven.
bedankt voor de infoquote:
Schop zequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Iedere keer als ik mijn woensdagen productief wil maken, dan zijn mijn zusjes thuis.
en hoe zorgen zij ervoor dat jij niet productief kunt zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Iedere keer als ik mijn woensdagen productief wil maken, dan zijn mijn zusjes thuis.
Het zijn allemaal alcoholisten daar, heel vervelend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe zorgen zij ervoor dat jij niet productief kunt zijn?
die kunnen lastig zijn jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het zijn allemaal alcoholisten daar, heel vervelend.
Sorry, Ik heb van het weekend voor een van mijn zusjes nog een compleet cupcake pakket gekocht. Dus ik ben wel lief.quote:
Ik werk het liefst in de woonkamer omdat ruimte, weinig afleiding en alles bij de hand. En zij komen dan continu langs of blijven beneden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe zorgen zij ervoor dat jij niet productief kunt zijn?
hoe zorgt je eigen kamer voor afleiding?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, Ik heb van het weekend voor een van mijn zusjes nog een compleet cupcake pakket gekocht. Dus ik ben wel lief.
[..]
Ik werk het liefst in de woonkamer omdat ruimte, weinig afleiding en alles bij de hand. En zij komen dan continu langs of blijven beneden.
Dan kan je zeggen waarom niet op je eigen kamer of in de bibliotheek? Omdat mijn eigen kamer continu voor afleiding zorgt.
Bibliotheek is geen optie omdat ze niet iedere woensdag thuis zijn en ik heb de zorg voor de hond op woensdag. Dus uitlaten dus weinig nut als ik continu op en neer naar huis fiets voor de hond. Dan ben ik langer weg dan aan mijn studie.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, Ik heb van het weekend voor een van mijn zusjes nog een compleet cupcake pakket gekocht. Dus ik ben wel lief.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zorgt je eigen kamer voor afleiding?
vandaag zijn ze wel thuis dus vandaag is blbliotheek wel een optie
niet dat ik ooit naar een bibliotheek ben gegaan om te leren.
of ooit veel geleerd heb
Ik ben voor jou op zoek naar een Baked Alaska B&J bak.quote:
O jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben voor jou op zoek naar een Baked Alaska B&J bak.
ik vond leren an sich niet prettig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ja een optie inderdaad.
Ik wel, vind het vrij prettig zitten daar an sich.
[..]
Ik ben voor jou op zoek naar een Baked Alaska B&J bak.
O. Okay (._. )quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat die al een tijdje uit het assortiment van B&J is.
Als je nou in omgeving Rotterdam woont wist ik een avondwinkel voor je, waar ze het schijnbaar verkopen.quote:
Geef evengoed maar de naam van die winkelquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou in omgeving Rotterdam woont wist ik een avondwinkel voor je, waar ze het schijnbaar verkopen.
http://www.justeat.nl/res(...)oudsesingel/menu#997quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geef evengoed maar de naam van die winkel
Waarom hebben ze niet gewoon al deze smaken in de supermarkt staan, is veel leuker toch.
http://www.benjerry.com/flavors/our-flavors/
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.justeat.nl/res(...)oudsesingel/menu#997
omg Chocolate Therapy, Chubby Hubby, Creme Brulee, Late night Snack, Greek varianten
Sorry.quote:
Kom je ze dan zelf ophalen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef Hooidraad het volgende:
Ga voor mij eens een paar bakken halen in Rotterdam.
keten ze vast in je kelderquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 03:39 schreef Monopoly het volgende:
Hallo TS.
Allereerst, wat naar voor je. En wat knap dat je het durft te vertellen.
Wat jij hebt is niet "raar", veel mensen hebben hier last van. Wat je moet doen is het volgende:
- Ga naar de huisarts,
- Zeg dat je veel pijn hebt, en vraag een wat sterkere vorm van pijnstillers.
Dan dit (niet voor zwakke magen, excuses):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met je plantjes?quote:
Walgelijk kutjong is het.quote:
quote:
Grgrquote:
Die gastquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Flippiee het volgende:
nee het was BMA, Brood_Met_Aardbeien ofzo., toch?
wiequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Flippiee het volgende:
nee het was BMA, Brood_Met_Aardbeien ofzo., toch?
badooquote:Jesse — 12:47
heb jij toevallig enig idee hoe zwaar een ijsbeer weegt?
Sabine — 12:57
Geen idee, vertel
Jesse — 13:02
genoeg om het ijs te breken..
Jesse — 13:03
badampam psjj
Jesse — 13:03
alles goed?
Jesse — 13:11
of is het gesprek nu wel over haha
quote:
Wat jij woont met uitstek het verste van de rest af met je eilandje in de grote stille zeequote:
als jij je PADI een eindexamen durft te noemen: inderdaadquote:
ja, mn oma is gestorven aan autismequote:
okquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij je PADI een eindexamen durft te noemen: inderdaad
[..]
ja, mn oma is gestorven aan autisme
ik kom dagelijks langs trollie zn woonplaats..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat jij woont met uitstek het verste van de rest af met je eilandje in de grote stille zee
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom dagelijks langs trollie zn woonplaats..
Nee zo'n 16 jarig jongentje hier uit de buurtquote:
quote:Asmro — 13:23
hi
Asmro — 13:27
ich bin kurde
Sabine — 13:38
ich nicht
heuj, de crematie is morgen ja!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
okSSI en ja, fucking gratis t-shirt en gratis vis likken
en dat andere:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, dat is Snuf.quote:
Dikke vette file man. Geen idee waardoor het veroorzaakt was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]Hoezo duurde het zolang voordat je op je werk was?
kurdequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee zo'n 16 jarig jongentje hier uit de buurt![]()
Kan er wel om lachen.
[..]
kudos voor jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een fout gevonden in een wetenschappelijk artikel, hoe goed ben ik
Wat voor fout?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een fout gevonden in een wetenschappelijk artikel, hoe goed ben ik
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heuj, de crematie is morgen ja!/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
"In order to retain a user’s trust, QA systems need to express the level of uncertainty attached toquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"In order to retain a user’s trust, QA systems need to express the level of uncertainty attached to
the their answers."
dat is gewoon iets opschrijven en het daarna veranderen waardoor ergens een lidwoord blijft staan. common mistake matequote:
Oh my, pas op dat je je vingertjes niet verbrandt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga voor het eerst een nieuw strijkijzer gebruiken. Ja, zo spannend is mijn leven.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
/careaan ass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet dat ik erg veel om nm oma ga, maar als je dit zou zeggen als je naast me stond zou ik jou wel een neuk geven.
met een honkbalknuppel in je reetReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En nu ook toch bezig ben maar gelijk sotfzuigenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh my, pas op dat je je vingertjes niet verbrandt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan ass?
niet dat ik erg veel om nm oma ga, maar als je dit zou zeggen als je naast me stond zou ik jou wel een neuk geven.
met een honkbalknuppel in je reet
HAHAHAH XD IK MOES LAGGEquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Trollscience het volgende:
ik twijfel nog altijd of boterbartje nu een mongool is of dat hij gewoon constant bezopen of stoned is. Ik denk het eerste
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En nu ook toch bezig ben maar gelijk sotfzuigenHuisvrouw Snuf.
Ik geef vrijdag huiswarming
Ik moest hard op lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAHAHA IK ZEI MOES
APPELMOES HAHAH XD XD
HIHIquote:
ik gisteren van steven geleerd dat ik me volwassen moest gedragen, dus ik ga hier nog niet eens op reagerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]jij grote internet held, je durft niet eens van je zolder af, laat staan naar thailand
je zegt zelf dat je oma aan autisme is overleden, kerel ga niet met 2 standaarden werken achterlijke poepbroeker
Kun je niet klokkijken? Het is pas 13:56quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
dilemma is ontstaan; hoe te handelen.
Meisje vraagt of ik met haar uiteten gaan (leren kennen onderweg naar fullmoon) maar ik kom erachter dat het zover is dat ik taxi moet nemen of vet lang lopen. Ze zei 7 uur; dat is over 6 minuten. Wat moet ik doen?
Is dit hypothetisch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
dilemma is ontstaan; hoe te handelen.
Meisje vraagt of ik met haar uiteten gaan (leren kennen onderweg naar fullmoon) maar ik kom erachter dat het zover is dat ik taxi moet nemen of vet lang lopen. Ze zei 7 uur; dat is over 6 minuten. Wat moet ik doen?
Dimens, is mn beeldscherm kapot of zie je een beetje groen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet klokkijken? Het is pas 13:56
Zal wel aan jou liggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimens, is mn beeldscherm kapot of zie je een beetje groen?
HAHHA MOES LAGGEquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
neen het is nu happening.quote:
Hij is in china ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |