Heb ik ook wel eens een topic over gemaakt volgens mij. Maar van Derksen had ik het niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
Bijna alle goede doelen zijn voor eigen gewin ts .
kijk maar naar 3fm en hun glazen huisje
Derksen is de grootste hypocriet ooit die het alleen voor het geld doetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens een topic over gemaakt volgens mij. Maar van Derksen had ik het niet verwacht.
Dat blijkt inderdaad!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Derksen is de grootste hypocriet ooit die het alleen voor het geld doet
Hoezo dat dan? Ik loop achter blijkbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
naief lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik loop achter blijkbaar
ja lol hihihii ik stel je een vraag, dan antwoord je niet ik neem je nu sowieso niet meer serieusquote:
quote:misschien kunnen ze beter investeren in sluitspieren
Denk jij serieus dat al dat geld goed terecht komt ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja lol hihihii ik stel je een vraag, dan antwoord je niet ik neem je nu sowieso niet meer serieus
Nee natuurlijk niet maar waar heb je het dan over, dat het bij de organisatie blijft hangen of dat 3fm een deel opstrijkt? Beetje loze kreten die je uit. Dat een groot deel niet bij de juiste mensen terecht komt hoor je wel vaker, maar jij doet net alsof het grootste gedeelte naar de 3fm dj's gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat al dat geld goed terecht komt ?
nee dat geld gaat naar het rode kruis en ja er gaat ook een aardig deel naar 3fm die graag reclame maken voor het rode kruis waar de directeur veel tonnen per jaar opstrijkt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar waar heb je het dan over, dat het bij de organisatie blijft hangen of dat 3fm een deel opstrijkt? Beetje loze kreten die je uit. Dat een groot deel niet bij de juiste mensen terecht komt hoor je wel vaker, maar jij doet net alsof het grootste gedeelte naar de 3fm dj's gaat
1. Hoeveel verdiende de directeur van het Nederlandse Rode Kruis in 2011?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee dat geld gaat naar het rode kruis en ja er gaat ook een aardig deel naar 3fm die graag reclame maken voor het rode kruis waar de directeur veel tonnen per jaar opstrijkt..
dat soort mensen krijgen veel premies voor behaalde doelen hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
1. Hoeveel verdiende de directeur van het Nederlandse Rode Kruis in 2011?
Het salaris bedroeg in 2011 135.000 euro, inclusief vakantiegeld. De sociale lasten en pensioenpremie bedroegen 26.000 euro en de overige vergoedingen en kosten bedroegen 11.000 euro.
Vele tonnen is lichtelijk zwaar overdreven
wow, jij hebt het generaliseren uitgevonden of nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat soort mensen krijgen veel premies voor behaalde doelen hoor.
verder eens met de reactie hierboven dat het allemaal vuile ratten zijn
Omdat iedereen er overheen leest..quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef Adames het volgende:
Voor zover ik weet gaat (een groot deel van) de opbrengst van de cd naar Spieren voor Spieren en stort Lidl zelf ook nog eens 25 ct per cd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef Adames het volgende:
Voor zover ik weet gaat (een groot deel van) de opbrengst van de cd naar Spieren voor Spieren en stort Lidl zelf ook nog eens 25 ct per cd.
Is er ergens een overzicht oid waarin te vinden is hoeveel geld waarheen is gegaan bij die 555 tsunami actie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef Scjvb het volgende:
Er is destijds genoeg aan de strijkstok blijven hangen na de tsunami op kerst 2004. Dus nee, dat doe ik nooit weer.![]()
En dat klinkt overigens ook vrij aannemelijk.quote:
Zeg dat ook even tegen Gerard Cox?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu we toch aan het klagen zijn over dat liedje...
Wat nog erger is, naar mijn mening althans is dat het nummer gewoon simpel jatwerk is van het nummer City of New Orleans van Steve Goodman uit 1971.
Ook geweldig gecoverd door Johnny Cash; luister maar eens naar de melodie.
(versie van Johnny Cash omdat het gewoon een baas is)
Derksen is juist een motherfucker. Probeert zogenaamd de integere gozer uit te hangen altijd, maar ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens een topic over gemaakt volgens mij. Maar van Derksen had ik het niet verwacht.
Dat zou ik op moeten zoeken, tenminste tot in hoeverre dat precies is na te gaan. Echter enige tijd na dato werd beweerd dat daar ter verbetering van de situatie, lang nog niet alles gebeurd is waarvoor die 555 tsunami actie werd gehouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Is er ergens een overzicht oid waarin te vinden is hoeveel geld waarheen is gegaan bij die 555 tsunami actie?
Hmm misschien dat er daarom bij de credits staat Muziek en originele tekst: Steve Goodmanquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, hoeveel er daadwerkelijk overblijft weet ik niet maar dat bedrag voor Spieren voor Spieren is ook een knipoog naar de actie van Van Gaal natuurlijk. Desondanks blijft is het tamelijk smakeloos ja. Kon me ook voor het eerst ergeren van Van der Gijp die even snel de Gijpvogel moest promoten, heel verkapt want hij had eerst zogenaamd geen zin. Nou ja, het programma blijft wel aardig dus ik neem het wel voor lief.
Nu we toch aan het klagen zijn over dat liedje...
Wat nog erger is, naar mijn mening althans is dat het nummer gewoon simpel jatwerk is van het nummer City of New Orleans van Steve Goodman uit 1971.
Ook geweldig gecoverd door Johnny Cash; luister maar eens naar de melodie.
(versie van Johnny Cash omdat het gewoon een baas is)
Had ik de ballen gehad, dan had ik ook de petitie getekend tegen het Glazen Huis in Leiden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |