abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114050973
Al een hele tijd hoor :D
staat ook wel eerder in dit topic al. Maar k hou me netjes in tot t kan en verantwoord is en handig is enzo. :P
:)
pi_114051045
Leuk! *O*

Ik zou er ook best meerdere willen hebben, en als het makkelijker had gegaan bij ons dan was dat ook zeker geen probleem, maar om straks nog een keer een traject in te gaan (na deze) dat krijg ik er thuis niet door.
Dus moet er een wonder gebeuren dan. Maar dat kan altijd O-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114053256
Ik zeg altijd dat ik er maar 1 wil, maar zie toch heel veel mensen snel rammelen voor een tweede. Is dat nou bij iedereen zo?
Home is where the O+ is...
pi_114053367
Nee :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114055076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef Cwen het volgende:
Ik zeg altijd dat ik er maar 1 wil, maar zie toch heel veel mensen snel rammelen voor een tweede. Is dat nou bij iedereen zo?
Vast niet, maar wie niet rammelt, post hier niet ;).

En nee, ik rammel nog niet (de mijnes is pas 4 weken oud, bewaar me!) maar ik denk dat dat op termijn zeker wel komt O-). Mijn overgebleven zwangerschapsvitamines zijn nog tot september 2014 goed :D.

Het lijkt me overigens bij een tweede erg fijn dat je het al eens hebt meegemaakt en overal wat relaxter mee om kan gaan (denk ik dan :+).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114056311
Ik rammel sinds ik de ene heb geworpen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114060838
Ik rammel stiekem ook al :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114142886
Pffff, ik bespeur een rammel, ergens heel diep van binnen, maar hij zit er wel. Nondekanonne.
pi_114145304
Ik verbaas me over hoe snel ik alweer over mijn 'ik wil niet meer zwanger zijn' heen stap :@ (idee eraan dan hè?) en meneer zei vanmorgen ook ineens: ik hoor je nou al 2 dagen over een 3e, moet ik me zorgen gaan maken? :D (hij wil wel namelijk :'))

En dan is mijn kind net 4 dagen oud :o :')

Maar ik vrees dat ik altijd blijf rammelen... Dus of die 3e er ooit komt ;)
pi_114145959
Herkenbaar Gerbera. Ten minste bij mij was het heel sterk een aantal maanden lang na de geboorte van allebei. daarna verdween het ook echt bij allebei. En bij S was het met een mnd of 10 weer terug, het gerammel. En bij R is het eigenlijk 2,5 jaar weggebeleven. Maar toch, als ik de kans had... O+ .

Ik zal ook altijd met weemoed terugdenken aan de babytijd en het weer willen, weer en meer. Maar dat betekent hier ook niet dat ik dan maar eeuwig aan het baren sla. :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:37 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114146404
Verlangen naar babytijd is voor mij niet herkenbaar. Maar ik zou er zeker nog wel eentje bij willen. Doe maar vanaf 6 maanden zo ongeveer :) Voel me wel een beetje weemoedig deze maand, geboorte van knul was op 19 juli vrig jaar. Alle herinneringen komen naar boven: de verloftijd (heerlijk), het overtijd gaan, de inleiding...wat ik ervan ' mis ' is wel het hele speciale, nieuwe. Dat je intense nieuwsgierigheid en verlangen bevredigd wordt, en zo trots en dankbaar bent. Dat wil ik nog wel een keer. Dan wel zonder kolven, knip en die grijze wolk een paar maanden later :P
pi_114197895
Hier in de buurt is een ware babyboom momenteel en net in de stad zag ik ook alleen maar kinderwagens met kleine babietjes erin O+

En toen vroegen ze bij de Etos aan de vrouw voor me (die Pampers kocht) of ze babyzegels spaarde? Als je er daar genoeg van gespaard hebt krijg je dan een baby? :D
pi_114199685
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:36 schreef Sylvana het volgende:
Hier in de buurt is een ware babyboom momenteel en net in de stad zag ik ook alleen maar kinderwagens met kleine babietjes erin O+

En toen vroegen ze bij de Etos aan de vrouw voor me (die Pampers kocht) of ze babyzegels spaarde? Als je er daar genoeg van gespaard hebt krijg je dan een baby? :D
Haha, dat zou makkelijk zijn! Ik doe mee, sparen voor een baby O+
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:32:23 #214
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_114201652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik verbaas me over hoe snel ik alweer over mijn 'ik wil niet meer zwanger zijn' heen stap :@ (idee eraan dan hè?) en meneer zei vanmorgen ook ineens: ik hoor je nou al 2 dagen over een 3e, moet ik me zorgen gaan maken? :D (hij wil wel namelijk :'))

En dan is mijn kind net 4 dagen oud :o :')

Maar ik vrees dat ik altijd blijf rammelen... Dus of die 3e er ooit komt ;)
:D Gerbera! Na vier dagen alweer! Haha. Nou dat had ik zelf niet hoor, heeft toch wel een paar weekjes geduurd...maar inmiddels rammel ik weer de pan uit :') . En ik vind het toch echt nog geen optie voorlopig! (En misschien wel nooit).
  maandag 16 juli 2012 @ 14:29:04 #215
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_114269300
Hoi! Na het meelezen van een paar topics kom ik ook meerammelen. Want jeetje, ik rammel zo hard dat ik bijna omkukel :+ . Helaas, wegens mijn studie en mijn vriend die absoluut niet rammelt, moet ik nog even wachten... 2 jaar. Duurt lang! :'( Vriendinnen willen pas over ongeveer 8/9 jaar eraan beginnen (!!!) dus ik kom hier steun zoeken *;
pi_114269453
Hoi. :+. Over twee jaar rammelt je vriend ook? :P. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114269933
Gerberaatje, Raar he dat je zo snel kan rammelen na helemaal klaar te zijn geweest met het zwanger zijn. Ik wilde zelf na 20 weken al niet meer zwanger zijn de eerste 7 weken van Lisa haar leventje wilde ik achteraf toch geen baby en als ik zo kijk naar de combi van peuter en baby eigenlijk toch ook geen twee maar als ik Lisa alleen heb kan ik echt genieten van dr en zou ik er zo nog 1 bij willen! Maar we wachten nog braaf een jaartje of 4,5
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 16 juli 2012 @ 14:43:25 #218
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_114270100
21 DevilsAndDust. Een jonge godin dus :Y
pi_114270934
Nu voel ik me oud. ;(. Tof dat je al weet dat je over twee jaar los mag, in ieder geval. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114271275
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Sam1993 het volgende:
Gerberaatje, Raar he dat je zo snel kan rammelen na helemaal klaar te zijn geweest met het zwanger zijn. Ik wilde zelf na 20 weken al niet meer zwanger zijn de eerste 7 weken van Lisa haar leventje wilde ik achteraf toch geen baby en als ik zo kijk naar de combi van peuter en baby eigenlijk toch ook geen twee maar als ik Lisa alleen heb kan ik echt genieten van dr en zou ik er zo nog 1 bij willen! Maar we wachten nog braaf een jaartje of 4,5
:X :X
pi_114272311
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

En daar heeft ze zelf vast enorm van genoten dat ze dat zo voelde die eerste onzekere weken...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_114272524
inderdaad poppedein. en dat ik achteraf toch geen baby wilde was niet omdat ik niet van dr hield of spijt had maar omdat ze alleen maar huilde en artsen bleven verklaren dat er niks was wat achteraf koemelkallergie bleek te zijn ik ging me zorgen maken over hoe dat dan te combineren met school straks en hoe gewoon voor haar te kunnen zorgen zonder me telkens kwaad te maken. Er staat ook dat ik nu enorm van haar kan genieten en als ik nu naar haar kijk er gerust ngo 1 zou willen zoals ze nu is..
pi_114273142
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat is daar :X aan? Ik vind het alleen maar eerlijk dat ze er zo voor uit komt, en het heeft vrijwel altijd een reden, beetje onvriendelijk om dat meteen te veroordelen :{

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Sam1993 het volgende:
inderdaad poppedein. en dat ik achteraf toch geen baby wilde was niet omdat ik niet van dr hield of spijt had maar omdat ze alleen maar huilde en artsen bleven verklaren dat er niks was wat achteraf koemelkallergie bleek te zijn ik ging me zorgen maken over hoe dat dan te combineren met school straks en hoe gewoon voor haar te kunnen zorgen zonder me telkens kwaad te maken. Er staat ook dat ik nu enorm van haar kan genieten en als ik nu naar haar kijk er gerust ngo 1 zou willen zoals ze nu is..
Dat is alleen maar mooi, dat je er nu van kan genieten :Y

Ik denk dat ik mn hele leven zal rammelen _O- Ik moest laatst op 7 kindjes tegelijk passen en toen dacht ik "oh een heel groot gezin is ook wel erg leuk!" O+

Dusssssssss en dan heb ik er nog geen een he :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114273399
tombolafan hopelijk zal het dan allemaal snel gaan hihi!

Ik heb het hier behoorlijk benauwd met een iegenwijze nee zeggende peuter en een baby ik wacht dus nog eventjes haha! Tegen de tijd dat er bij ons een tweede komt is onze baby al voorbij de peuter tijd :)
  maandag 16 juli 2012 @ 16:18:50 #225
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_114274406
Hoe oud ben jij dan devilsanddust? En heb ook wel respect voor Sam1993 dat ze er eerlijk voor uit komt. Ze zal niet de eerste zijn, en zeker niet de laatste. Zeker als je een 'lastige' baby hebt kan ik er wel inkomen... :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')