Monolith ken ik van ze, ik zal er eens naar op zoek gaan, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Echt, je moet The Weight of Oceans van In Mourning gaan luisteren. Het is een van de meest briljante metal cd's van 2012 en zal hoog in de jaarlijstjes eindigen. Echt fenomenaal, ik krijg er geen genoeg van. Het eerste nummer, Colossus, zet gelijk de toon voor de rest van de cd. Check it out!
Mhm, favoriete trance producer en nummer van 2011?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
Ik luister alles (op hardcore na). Test mij maar TS
Plastic Boy - Rise Up vond ik een erg goede track. Mag je dat ook meteen aanvinken als favo trance producer van vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, favoriete trance producer en nummer van 2011?
Alsof je vriendin zo goed klinkt als goede monitorsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De echte zijn vaak niet in staat tot praten over andere dingen dan luidsprekers en kabels enzo, die krijgen nooit een vriendin.
Veel mensen roepen al snel "van alles" als ze gewoon naar de Top 40 luisteren, in mijn ogen is dat gewoon heel beperkt. Ik vind best dat je je mag verdiepen in een bepaald genre als dat je trekt in zekere mate. Maar je kunt alsnog best "van alles" luisteren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Meestal als mensen zeggen dat ze 'van alles' luisteren, geven ze niet heel veel om muziek. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar bij doorvragen komt dat er vaak wel uit. Maakt niet uit natuurlijk, maar dan verander ik meestal wel snel van onderwerp.
Overigens weet ik zelf ook nooit echt goed wat te antwoorden als naar mijn muzieksmaak gevraagd wordt. Ik snap 'm zelf ook niet helemaal.
welke hardcore luister je niet? of beide niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel mensen roepen al snel "van alles" als ze gewoon naar de Top 40 luisteren, in mijn ogen is dat gewoon heel beperkt. Ik vind best dat je je mag verdiepen in een bepaald genre als dat je trekt in zekere mate. Maar je kunt alsnog best "van alles" luisteren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
Dubstep is te mainstream dus dat mag je niet meetellen.
Luister ik ook, niets mis mee, alleen wordt het op zo'n schaal uitgebracht dat er veel rommel tussen zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
Dubstep is te mainstream dus dat mag je niet meetellen.
De elektronische variant, ik vind dat TE statisch. De punk-variant is goed te pruimen, Sick of it All en dergelijke staan best hoog in mijn "lijstje"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
welke hardcore luister je niet? of beide niet?
Shoegaze kan best lekker zijn om te luisteren, verwacht alleen niet teveel actie op het podium, gezien de naamquote:
goedgekeurdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Luister ik ook, niets mis mee, alleen wordt het op zo'n schaal uitgebracht dat er veel rommel tussen zit.
[..]
De elektronische variant, ik vind dat TE statisch. De punk-variant is goed te pruimen, Sick of it All en dergelijke staan best hoog in mijn "lijstje"
Dat zijn andere dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef hardcore-gabber het volgende:
mensen die hardstyle,techno en house hardcore noemen
Klopt, zoals Akoestische Black Metal, wat toevallig wel weer bestaat en totaal belachelijk en lachwekkend isquote:
Gewoon indsutrial tog? Hardstyle is pussyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef hardcore-gabber het volgende:
mensen die hardstyle,techno en house hardcore noemen
Oke, dat kan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ken niet veel mensen die dit kunnen waarderen, maar ik zou dit de hele nacht kunnen luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |