Begrijpen =/= boeien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, voor de meeste mensen te begrijpen.
De echte zijn vaak niet in staat tot praten over andere dingen dan luidsprekers en kabels enzo, die krijgen nooit een vriendin.quote:
Welke opleiding deed je dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Audiofielen, ik ben op ze afgeknapt tijdens mijn opleiding
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onder andere ja. Met jou kan ik praten
Onzin, er is ook goede rap: Method Man, Nujabes (nouja, dat is dan een DJ, rip) en meer van zulks.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met alles bedoelen ze de top 40, natuurlijk.
Nujaes was idd een groot manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]kijk, dan snap ik het nog een beetje genre-wise
[..]
Onzin, er is ook goede rap: Method Man, Nujabes (nouja, dat is dan een DJ, rip) en meer van zulks.
Goede metal bestaat ook: Van Ostrogoth tot Summoning
Wat heb je allemaal staan?quote:
Idd. en Shing02 op zich natuurlijk ook een toffe artiestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaadecht zonde. Zijn werk met Shing02 vond ik ook altijd erg tof.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Idd. en Shing02 op zich natuurlijk ook een toffe artiest
Zijn luvsic tracks vind ik iig het beste en zijn Engels is daar best goed voor een japquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]zijn Engels vind ik altijd behoorlijk lachwekkend, maar toch goed luisterbaar! Meer Japanse artiesten trouwens, en dan ook genres naast hip-hop
Vrouwen op internet die zonodig mee menen te moeten praten in plaats van gewoon hun tieten te laten zien en geil in de camera kijken zoals het hoort. De ketting is in sommige gevallen duidelijk veel te lang.quote:
Je moet toch wat als je niet zo lekker bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vrouwen op internet die zonodig mee menen te moeten praten in plaats van gewoon hun tieten te laten zien en geil in de camera kijken zoals het hoort. De ketting is in sommige gevallen duidelijk veel te lang.
Zijn luvsic tracks vind ik ook zijn beste werkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn luvsic tracks vind ik iig het beste en zijn Engels is daar best goed voor een jap
Deze van hem is ook tof![]()
Oke als jij dan toevallig ook Boards of Canada luistert ben jij een opperbaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn luvsic tracks vind ik ook zijn beste werk
Voor een Jap inderdaad erg sterk, de meeste zijn niet eens te verstaandat nummer dat je aanhaalt is ook erg gaaf ja!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke als jij dan toevallig ook Boards of Canada luistert ben jij een opperbaas!
Lekker. Pink Floyd kun je altijd bij mij komen aankloppen trouwens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef sinadO het volgende:
Mijn muziek van hedenavond: In Mourning, Pink Floyd, Mastodon, Tracy Chapman, een Narada verzamel cd en zometeen als afsluiter wat Dylan LeBlanc. Even geen weirde shit vanavond, gewoon wat relaxte dingen.
Echt, je moet The Weight of Oceans van In Mourning gaan luisteren. Het is een van de meest briljante metal cd's van 2012 en zal hoog in de jaarlijstjes eindigen. Echt fenomenaal, ik krijg er geen genoeg van. Het eerste nummer, Colossus, zet gelijk de toon voor de rest van de cd. Check it out!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarne!
[..]
Lekker. Pink Floyd kun je altijd bij mij komen aankloppen trouwens.
Ik ook, ben op mijn 8e begonnen, ben nu net bij de C aangeland.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |