Ik ben wie men wil dat ik benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
En trouwens, wie de neuk ben jij dat je iets van mij pretendeert te weten?
Ga toch weg zeg.quote:
Stroming wat voortkwam uit alternatieve rock, dingen als The Verve vallen daaronder en is best luisterbaar. (ja, ik heb natuurlijk wel persoonlijke voorkeuren, maar ik luister zo'n beetje allesquote:
Sommige mensen boeit het niet in welke auto ze rijden, sommige mensen boeit het niet wat voor muziek ze luisteren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het gaat niet om muziek. Het gaat erom dat men geen zin heeft om zelf na te denken over wat dan ook. Muziek is daar een (voor de meesten dan) vrij eenvoudig te begrijpen voorbeeld van. Het geldt voor enorm veel dingen.
Hey jij kent Google!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stroming wat voortkwam uit alternatieve rock, dingen als The Verve vallen daaronder en is best luisterbaar. (ja, ik heb natuurlijk wel persoonlijke voorkeuren, maar ik luister zo'n beetje alles)
Je had genoeg tijd om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stroming wat voortkwam uit alternatieve rock, dingen als The Verve vallen daaronder en is best luisterbaar. (ja, ik heb natuurlijk wel persoonlijke voorkeuren, maar ik luister zo'n beetje alles)
Neuh, muziek is een hobby. Ik luister van klassiek tot grindcore tot drum & bass.quote:
Alsof ik een topic ga zitten refreshenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je had genoeg tijd om het op te zoeken.
Zoals ik al zei, voor de meeste mensen te begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen boeit het niet in welke auto ze rijden, sommige mensen boeit het niet wat voor muziek ze luisteren.
Chill. Aangenaam. De enige beperking die ik mezelf opleg qua muziek is of ik het mooi vind of niet. Genres betekenen niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, muziek is een hobby. Ik luister van klassiek tot grindcore tot drum & bass.
Heb je hele dure speakers en versterkers enzo staan thuis?quote:
Oke, ambient?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, muziek is een hobby. Ik luister van klassiek tot grindcore tot drum & bass.
[..]
Alsof ik een topic ga zitten refreshen
Nee dat ben ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je hele dure speakers en versterkers enzo staan thuis?
Dit dus. Sommige bands kan ik wel uitkotsen, maar genres boeien mij absoluut niet. Ik heb zelfs wat opera-CD's in huisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Chill. Aangenaam. De enige beperking die ik mezelf opleg qua muziek is of ik het mooi vind of niet. Genres betekenen niets.
Audiofielen, ik ben op ze afgeknapt tijdens mijn opleidingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen audiofielquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Aphex Twin valt daaronder gok ik? Jean Michel Jarre ook? Zo ja: Tof. Genres an sich zeggen mij niet heel veel, veel elektronische gothic-meuk kan ook onder ambient vallenquote:
hoeveel heb je er dan gehad?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Audiofielen, ik ben op ze afgeknapt tijdens mijn opleiding
Onder andere ja. Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen audiofiel
[..]
Aphex Twin valt daaronder gok ik? Jean Michel Jarre ook? Zo ja: Tof. Genres an sich zeggen mij niet heel veel, veel elektronische gothic-meuk kan ook onder ambient vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |