quote:Connie Breukhoven heeft nieuwe liefde
Laatste update: 7 mei 2012 20:57 info
AMSTERDAM - Connie Breukhoven heeft haar oog laten vallen op een nieuwe man. De socialite heeft het momenteel erg gezellig met miljonair Ben Angelier.
"Er begint waarschijnlijk iets", vertelt Breukhoven maandag aan RTL Boulevard.
Niemand minder dan haar ex-man Hans Breukhoven, met wie ze 22 jaar getrouwd was, heeft de twee aan elkaar gekoppeld.
"Ik ken Ben al 28 jaar en hij was een goede vriend van ons. Hans was een beetje de aanstichter. Hij zei: dat is toch gezellig en leuk?"
De 60-jarige Breukhoven is momenteel met haar nieuwe liefde op vakantie in Monaco. Ze laat weinig los over haar prille relatie. "Ben heeft een ontzettende hekel aan publiciteit. Hij heeft zijn best gedaan erbuiten te blijven en dat wil hij zo houden."
En natuurlijk is er meteen een relquote:di 08 mei 2012, 11:37
Ex Hans koppelt Connie Breukhoven aan miljonair
van onze redactie
AMSTERDAM - Voorzichtig begint Connie Breukhoven aan een nieuwe relatie met miljonair Ben Angelier.
Het verliefde stel werd bij elkaar gebracht door niemand minder dan Connie's ex, Hans Breukhoven. "Hans zei tegen me: 'Waarom ga je niet eens met Ben eten?' Toen sprong de vonk over", vertelde Connie gisteren aan RTL Boulevard.
Connie en Ben kennen elkaar al 25 jaar via Cosmo Kappers, waar Ben eigenaar van is. De miljonair heeft een geschat vermogen van zo'n 20 miljoen euro. Momenteel zijn de twee tortelduifjes samen in Monaco, waar ze al in april gespot werden.
De blondine doet het nog wel rustig aan, het gaat volgens haar om een 'voorzichtig beginnende relatie'. In augustus 2009 liep het huwelijk van Connie en Hans ten einde.
quote:'Connie Breukhoven maakte huwelijk kapot'
Laatste update: 8 mei 2012 20:17 info
AMSTERDAM - Corina Angelier beweert dat haar man haar heeft bedrogen met Connie Breukhoven.
Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis
Breukhoven maakte maandag in RTL Boulevard bekend dat ze een nieuwe liefde heeft gevonden in Ben Angelier. Volgens Breukhoven waren Ben Angelier en zijn ex al uit elkaar toen zij iets kregen.
Corina vertelt dat Breukhoven degene was die haar jaren geleden aan haar man voorstelde. Breukhoven was zelfs getuige op hun huwelijk. "Ik voel me bedrogen, dit doe je niet", aldus Corina.
Media
De ex van Ben moest via de media vernemen dat haar man met Breukhoven omging. "Ik werd gebeld dat er gezegd was dat mijn man de nieuwe vlam van Connie Breukhoven was", vertelt Corina. "Het voelde alsof ik in een achtbaan zat, mijn wereld stortte in elkaar."
Ben Angelier en Breukhoven lieten aan RTL Boulevard weten dat Ben en Corina al een tijd uit elkaar waren toen Ben en Breukhoven een relatie kregen.
"Ik ga ervan uit dat Ben het netjes gaat afhandelen", vertelt Corina. "En ik hoop dat ik met mijn kinderen verder kan gaan."
eentje met veel geld ook nog!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Handig als je ex een nieuwe vent voor je zoekt.
Hij hoopt natuurlijk dat de kosten overgenomen worden!quote:
quote:Corina Angelier: 'Ben en Connie hebben mij bedrogen'
De liefdesverhouding tussen Ben Angelier en Connie Breukhoven kwam als een totale verrassing voor Corina Angelier-Nolten, die nog altijd de wettelijke echtgenote is van de zakenman. Haar wereld stortte na het horen van het nieuws in.
'Ik werd op die bewuste woensdag gebeld dat op Radio 538 was gezegd dat mijn man de nieuwe vlam was van Connie Breukhoven. Voor de rest heb ik alles uit de media moeten vernemen', vertelt een emotionele Corina vanavond in RTL Boulevard. 'Ik heb hem geconfronteerd en gezegd dat wij hierover moesten praten. Dat het niet door de beugel kan. Het lijkt nu wel een rit in de achtbaan. Heel je wereld stort in elkaar.'
Miljonair Ben Angelier, de eigenaar van onder andere Cosmo Kappers, en zijn vrouw kennen Connie en haar ex-man Hans Breukhoven al jaren. Connie was zelfs getuige op hun bruiloft. 'We hebben altijd een fantastisch huwelijk gehad en ik dacht dat we samen oud zouden worden.'
Filmpje
Corina vermoedt nu dat de relatie van haar man en Connie al lange tijd gaande is. 'Ik heb onlangs een filmpje op internet gevonden uit juli 2011, waarin Connie Breukhoven haar gsm pakt en zegt: 'Hey Ben'. Eerst dacht ik er niet bij na, maar nu komt dat in een ander voetlicht te staan. Ik dacht: hoor ik dit nu goed? Hier zijn geen woorden voor, ik voel me bedrogen.'
Connie verblijft op dit moment in Monaco in het appartement van Ben en Corina. 'In december ben ik daar nog geweest met een vriendin om het in te richten. Ik word verdrietig als ik bedenk dat daar nu Connie's jurkjes hangen', zegt Corina. De vrouw hoopt nu een goede regeling te kunnen treffen met Ben Angelier. 'Net zoals hij met zijn vorige ex-vrouwen heeft gedaan, zodat ik een nieuwe start met mijn kinderen kan maken.'
Verliezers
Het verliefde stel laat RTL Boulevard in een reactie weten dat ze begrip hebben voor Corina's verdriet. Maar: 'Soms heb je winnaars, soms heb je verliezers.' Connie liet gisteren weten dat niemand minder dan ex-man Hans, van wie zij in 2009 scheidde, op het idee kwam de twee bij elkaar te brengen. 'Hans zei tegen me: 'Waarom ga je niet eens met Ben eten?' Toen sprong de vonk over.'
Connie denk dat ook jaloezie een rol speelt. 'Ben woont al een jaar alleen in Monaco, zo gaan die dingen. Ik heb verder weinig commentaar.'
Ben Angelier vult aan: 'Ik wilde in Monaco wonen en Corina niet. Toen heb ik gezegd: dan is dat het einde van ons huwelijk. Ze zou weekenden langskomen, maar ik zit hier nu een jaar en ze is geen weekend geweest.' Volgens hem wist Corina al langer van zijn relatie met Connie. 'Dit is geen nieuws voor haar, dat wist ze al langer. We zijn ook in februari nog samen op wintersport gegaan met de hele familie, maar dat doe ik omdat ik hoop dat we op goede voet verder kunnen.'
quote:CONNIE VS. CORINA, HOOFDSTUK 3
Connie Breukhoven heeft niet veel tijd om echt te genieten van haar nieuwe liefde Ben Angelier. Dinsdag bracht RTL Boulevard het verhaal van Corina Nolten, de (ex)-vrouw van Ben Angelier. Dat maakte weer een boel tongen los...
Corina vertelde in een emotioneel verhaal dat Connie hun huwelijk kapot maakt en dat ze via de media moest vernemen dat haar man Ben met Connie aan het daten is.
Connie en Ben reageerden gisteren al op het verhaal dat het niet klopt. Ook zei Ben dat Corina allang wist dat ze gingen scheiden, dat ze al van tafel en bed gescheiden waren.
Maar ook vandaag blijft het rommelen rondom de azuurblauwe lucht in Monaco. Connie heeft het Boulevard-item van dinsdag teruggekeken en wilde toch wel reageren op het verhaal van Corina. Die stelde dat Connie al in juli 2011 op een filmpje van Story hoorbaar met Ben zit te bellen. Want: volgens Connie is dat absoluut niet waar. In het filmpje zei ze immers niet "Ben", maar "Breuk". Connie: “Zo noem ik Hans ook wel. Wij belden toen heel vaak in verband met de kinderen die steeds opgehaald werden. Dus hij belde toen om te vragen hoe het ging en ik neem op met: Hee Breuk!"
En zo komt daar opeens Hans Breukhoven in the picture. Nota bene de man die Connie en Ben bij elkaar bracht. Tijd dus om Hans eens te bellen...
"dat is toch gezellig en leuk?"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Handig als je ex een nieuwe vent voor je zoekt.
quote:'Ik wilde in Monaco wonen en Corina niet. Toen heb ik gezegd: dan is dat het einde van ons huwelijk."
Noek rijmt ook nog eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:46 schreef Noek het volgende:
"dat is toch gezellig en leuk?"
Aldus Breuk.
Dat het maar lang leuk en gezellig blijft rommelen.
kent ie Ben Bits ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Hans kent Ben al heel lang zei hij gisteren! Ben is een toffe man zei Hans.
Bestaat dat eigenlijk nog? Vieze zooi.quote:
Nou idd, echt eentje waarbij je je handen mag dichtknijpen als je zo´n fijne vent hebt.quote:
Ach, hij kan wel de alimentatie betalen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd, echt eentje waarbij je je handen mag dichtknijpen als je zo´n fijne vent hebt.
quote:Hans Breukhoven helpt Connie: “Corina Angelier liegt”
De opbloeiende liefde van Connie Breukhoven met Ben Angelier doet een hoop stof opwaaien. Dinsdag beweerde Corina, de ex-vrouw van Ben, dat de relatie al meer dan een jaar bezig is. Hans Breukhoven, de ex van Connie, mengt zich nu ook in het verhaal en zegt dat Corina dat verhaal heeft verzonnen.
Kortom het is een gezellige soap aan het worden. Rtl Boulevard belde woensdag met Hans om opheldering te vragen:”
Ik wil niets slechts over iemand zeggen, ik ken Corina. Maar het is niet waar wat Corina zegt, dat weet ze natuurlijk zelf ook. Als ze al lang een relatie zouden hebben dan zou dat al lang naar buiten zijn geweest.” aldus Hans Breukhoven.
Hans is ook de man die de twee liefdesvogeltjes aan elkaar heeft gekoppeld, vol trots vertelt hij hoe dat precies is gegaan:”Dat was na een vergadering, toen had ik een dinertje met Ben. Ik zei ‘Connie gaat volgende week naar een congres in Monaco waarom gaan jullie niet een keer een hapje eten.’ Dat was op 23 maart in restaurant Hoeks in Den Haag. En toen zijn ze ook gezellig een hapje gaan eten, waarom niet. Ben woont sind het begin van het jaar alleen in Monaco, en al lang van tafel en bed gescheiden dus. En het was ook niet in mijn verwachting dat ze nog verliefd op elkaar zouden worden. Het is leuk maar ik had het niet verwacht.”
Zo weet u dat ook weer, samengevat: Hans was met Connie en Ben was met Corina. Hans stelt Connie voor aan Ben. Connie en Ben worden verliefd. Corina is boos, Hans is blij.
oh gelukkig, dan maakt het verder niets uit dat t een overspelige eikel blijkt te zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, hij kan wel de alimentatie betalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |